A CS:GO tele van trükkökkel. De vajon mindegyik technika működik úgy, ahogyan azt mi gondoljuk?
A DBLTAP jóvoltából most olyan állítások következnek, amelyeket igaznak gondoltunk és feltétel nélkül elhittünk. De lehet, hogy tévedtünk. Most kiderül, hogy melyik igaz és melyik nem.
8. A bomba felrobbanásakor több sebzést szenvedsz el háttal állva
Állítás: Több játékos is úgy gondolja, hogy kevesebb sérülést okoz a detonáció, ha szembe állunk vele, mint akkor, ha háttal vagyunk neki.
Nem igaz. A robbanás okozta sebzés, a távolság függvénye. Vagyis csak az számít, hogy hol tartózkodsz.
7. Ugrálás a Molotovon
Állítás: Van egy olyan elképzelés, hogy ha folyamatos ugrálással (bunny hopp-al) megyünk át a tűzön, az kevesebb égéssel jár, mintha simán átfutnánk rajta.
Nem Igaz. Pontosan ugyan annyi sebzést kapsz, ha ugrálsz vagy ha futsz.
6. Bal klikkes szúrás a késsel
Állítás: A bal gombbal való késelés a leggyorsabb támadási forma. Általánosan elfogadott vélekedés, hogy a bal egérgombbal való szúrások ugyanannyi sérülés okoznak folyamatosan.
Nem igaz. A valóságban az első késelés veszi le a legtöbb életerőt, az utána következő bökések pedig kevesebbet.
5. A gránátok eltéríthetik a töltényeket
Állítás: Ha rádobunk egy gránátot arra, aki éppen ránk lő, akkor az eltérítheti a lövedékeket és megmentheti az életünket.
Igaz. A gránátok eltéríthetik a töltényeket, azonban ennek igen kicsi valószínűsége. Ha nagyon nagy mázlista vagy, akkor a gránát kapja a sebzést helyetted. Példát azért már láthattunk rá, nem is olyan régen. Ki tudja melyik PROFI magyar játékos nemzetközi bemutatkozásakor történt hasonló eset? Ennyit segítünk: Train a pálya és a választ megtaláljátok az esport1.hu szeptemberi hasábjain.
4. Gyors fegyvercsere és a töltés
Állítás: A Counter Strike 1.6-os verzióhoz hasonlóan bevett gyakorlat, hogy a fegyverek gyors váltása visszatöltést eredményez. Valamint, ha a töltés animáció végén váltasz egy másik fegyverre majd vissza az is gyorsíthat a reload-on.
Nem igaz. A Valve úgy döntött, hogy a CS:GO-ban ezt már nem lehet kihasználni, mennie kell, így kijavította ezt a „bugot”.
3. Guggolás lövés közben.
Állítás: A guggolva lövés javít a fegyver pontosságán.
Nem igaz. A guggolva tüzelés a szórásképén javít, nem a pontosságon.
2. Bot kirúgása, ha lelövi a társakat.
Állítás: Egy Bot is kaphat kick-et egy társ lelövésért.
Igaz. Mégpedig három TK után. Bár a Botok nem teszik meg ezt önként, de azért lehetséges.
1 A decoy gránát robbanása is sebzést okoz.
Állítás: A decoy gránátok is robbannak, ezért megölhetnek.
Igaz. A robbanás, ami az elterelő gránát működése végén van, egy kevés sebzést tényleg okoz. Ha túl kevés a HP-d, és közel állasz a detonációhoz véged lehet.
Kíváncsiak vagyunk, hogy kinek van hasonló vagy ellentétes tapasztalata! Írjátok meg kommentben!