TOP 8 mítosz és tévhit a CS:GO-ban, aminek mind bedőltünk

TOP 8 mítosz és tévhit a CS:GO-ban, aminek mind bedőltünk

A CS:GO tele van trükkökkel. De vajon mindegyik technika  működik úgy, ahogyan azt mi gondoljuk?

A DBLTAP jóvoltából most olyan állítások következnek, amelyeket igaznak gondoltunk és feltétel nélkül elhittünk. De lehet, hogy tévedtünk. Most kiderül, hogy melyik igaz és melyik nem.

8. A bomba felrobbanásakor több sebzést szenvedsz el háttal állva

Állítás: Több játékos is úgy gondolja, hogy kevesebb sérülést okoz a detonáció, ha szembe állunk vele, mint akkor, ha háttal vagyunk neki.

Nem igaz. A robbanás okozta sebzés, a távolság függvénye. Vagyis csak az számít, hogy hol tartózkodsz.

7. Ugrálás a Molotovon

Állítás: Van egy olyan elképzelés, hogy ha folyamatos ugrálással (bunny hopp-al) megyünk át a tűzön, az kevesebb égéssel jár, mintha simán átfutnánk rajta. 

Nem Igaz. Pontosan ugyan annyi sebzést kapsz, ha ugrálsz vagy ha futsz.

6. Bal klikkes szúrás a késsel

Állítás: A bal gombbal való késelés a leggyorsabb támadási forma. Általánosan elfogadott vélekedés, hogy a bal egérgombbal való szúrások ugyanannyi sérülés okoznak folyamatosan.

Nem igaz. A valóságban az első késelés veszi le a legtöbb életerőt, az utána következő bökések pedig kevesebbet.

5. A gránátok eltéríthetik a töltényeket

Állítás: Ha rádobunk egy gránátot arra, aki éppen ránk lő, akkor az eltérítheti a lövedékeket és megmentheti az életünket.

Igaz. A gránátok eltéríthetik a töltényeket, azonban ennek igen kicsi valószínűsége. Ha nagyon nagy mázlista vagy, akkor a gránát kapja a sebzést helyetted. Példát azért már láthattunk rá, nem is olyan régen. Ki tudja melyik PROFI magyar játékos nemzetközi bemutatkozásakor történt hasonló eset? Ennyit segítünk: Train a pálya és a választ megtaláljátok az esport1.hu szeptemberi hasábjain.

4. Gyors fegyvercsere és a töltés

Állítás: A Counter Strike 1.6-os verzióhoz hasonlóan bevett gyakorlat, hogy a fegyverek gyors váltása visszatöltést eredményez. Valamint, ha a töltés animáció végén váltasz egy másik fegyverre majd vissza az is gyorsíthat a reload-on. 

Nem igaz. A Valve úgy döntött, hogy a CS:GO-ban ezt már nem lehet kihasználni, mennie kell, így kijavította ezt a „bugot”.

3. Guggolás lövés közben.

Állítás: A guggolva lövés javít a fegyver pontosságán.

Nem igaz. A guggolva tüzelés a szórásképén javít, nem a pontosságon.

2. Bot kirúgása, ha lelövi a társakat.

Állítás: Egy Bot is kaphat kick-et egy társ lelövésért.

Igaz. Mégpedig három TK után. Bár a Botok nem teszik meg ezt önként, de azért lehetséges.

1 A decoy gránát robbanása is sebzést okoz.

Állítás: A decoy gránátok is robbannak, ezért megölhetnek.

Igaz. A robbanás, ami az elterelő gránát működése végén van, egy kevés sebzést tényleg okoz. Ha túl kevés a HP-d, és közel állasz a detonációhoz véged lehet.

Kíváncsiak vagyunk, hogy kinek van hasonló vagy ellentétes tapasztalata! Írjátok meg kommentben!

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések