Az autós játékok piaca már nem elég. A népszerű raliautó a Counter Strike-ban látja a jövőt.
Ha meghalljuk a Subaru nevét, akkor eszünkbe juthat a Need for Speed, a Dust vagy akármelyik nagyobb raliverseny játék. A gyártó sokszor, mint támogató, ott is volt ezek mögött, a kisebb-nagyobb versenyeken még szponzorként is szerepet vállalt. De úgy tűnik, most már nem elég nekik a játékpiac ezen szeglete, hiszen tegnap bejelentették, hogy a Damage esport szervezettel karöltve CS:GO versenyt indítanak Észak-Amerikában, ami a Subaru Invitational nevet kapta és a csapatok 20.000 dollárért versengenek majd.
Nem titkolt célja a cégnek, hogy az új modelljüket népszerűsítsék a fiatalabb generáció körében, erről Erik Park, a Subaru marketing csapatának az egyik vezetője mondott pár szót:
„A Subaru büszke arra, hogy fiatal és elhivatott esport játékosokat támogathat azzal, hogy most megrendezzük az első ilyen típusú bajnokságunkat. A célunk az, hogy a fiatal közönséget megismertessük a termékeinkkel, hiszen nekik is fontosak azok az elvek, amiket mi is vallunk: „Akármerre is vezessen az út, mi mindenre készen leszünk!”. A mostani generáció életében nagyon fontos a játék és az ez iránti elhivatottság. Ez a cégünk számára is kulcsfontosságú, ezért a mostani döntésünket, hogy esport tornát rendezünk, nagyon könnyű volt meghozni.”
De ezzel még nem ért véget a Subaru tevékenysége, hiszen a cég még 1000 dollárt adományozott az Anxiety Gaming nonprofit szervezetnek is, ami a depresszióval és stresszel élő játékosoknál kutatja a kialakulás okait. Brian Kim, a Damage egyik tulajdonosa a következőket mondta az együttműködésről:
„A Damage nagyon izgatott azzal kapcsolatban, hogy egy ilyen nagynevű és nagymúltú vállalattal együtt rendezhet bajnokságot. Örülünk neki, hogy egy ilyen világmárka is meglátta az értéket az a mi világunkban. A Subaru segítségével olyan lehetőséget kaptunk kézhez, amivel globális szinten javíthatunk az esportok helyzetén.”
Az Audi után a Subaru a következő nagy járműgyártó cég, aki az esportban látja a jövőt. Egyébként a két cég híres arról, hogy nagyon hamar alkalmazkodik a legfontosabb trendekhez, de ez már akkor is két hatalmas világmárka, akik potenciális piacot látnak a játékos közösségekben. Ha pedig nem csal a nagy elemzők szimata, akkor ez a két vállalat nem az utolsó volt, aki „befektet”.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!