Többmilliós szerződést kötött a G2 és a Vodafone

Többmilliós szerződést kötött a G2 és a Vodafone

A G2 Esports már eddig is partner volt a Vodefone-nal, de most egy újabb 2 évre szóló szerződést írtak alá, hihetetlen pénzért.

A világ második legnagyobb telefonszolgáltató cége, a Vodafone már korábban - pontosabban tavaly februárban - megegyezett a G2 Esports csapatával. A napokban ezt a szerződést megújították még két évig. 

Ez a szerződés leginkább a spanyol piacra fókuszál. Néhány forrásból azt is megtudhatjuk, hogy ez a szerződés két éven keresztül évi 1 millió dollárt jelent a csapatnak.

Ennek tekintetében persze a G2-nak két külön csapata is lesz, akik a G2.Vodafone néven fognak versenyezni. League of Legends csapattal eddig is rendelkezett a Vodafone által támogatott csapat, de a CS:GO-ban újoncnak számít majd a spanyol ötös.

A LoL csapatuk a legrangosabb spanyol ligában, az LVP-ben (Liga de Videojuegos Profesional) fog indulni. 2016 áprilisában a Vodafone elindított egy TV-sorozatot, ami napi szinten mutatja be a G2.Vodafone játékosainak mindennapjait.  

Ugye a G2 rendelkezik már egy nagyon erős CS:GO csapattal, de úgy látszik, a francia ötös után már egy spanyollal is rendelkeznek, és talán velük is meg szeretnék hódítani a világot. 

Carlos "ocelote" Rodríguez, a csapat alapítója ezt nyilatkozta:

Ezzel a legújabb megállapodással, amit a Vodafone-al kötöttünk még szorosabbá tettük az együttműködésünket. Nagyon boldogok vagyunk, hogy egy ilyen neves partner is mellénk áll és segíti a fejlődésünket.

Ebből is látszik, hogy a telefonszolgáltatók is nagy hangsúlyt fektetnek az esport-ra. Gondoljunk csak Koreára, ahol nemrég a LoL döntőt két telefontársaság csapata vívta.

Jön a telefontársaságok háborúja, avagy a világ két legjobb LoL csapatának döntője

Az SKT-t már ismertük eddig is, a kT pedig kimondottan azért jött létre, hogy beleköpjön az SKT levesébe, a döntőben most lesz erre lehetősége is.

Jó azt is látni, hogy egy spanyol gyökerekkel rendelkező csapat annak érdekében, hogy az ország kiemelkedőbb játékosai is reflektorfényt kapjanak, új csapatot is alapít. Rendkívül jó ötlet volt ez a G2 vezetőségétől és a Vodafone-tól is.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések