Csak félig sikerült az ARAM variálása, jön a finomhangolás

Csak félig sikerült az ARAM variálása, jön a finomhangolás

Pár változtatást már láthattunk a korábbi patchek során, hogy gyorsabbá tegyék az ARAM meccseket, de nem sikerült eléggé, még mindig elnyúlhatnak.

A 7.8-as patchben eszközöltek pár kisebb változtatást az ARAM pályára, hogy ne nyúljanak el a meccsek 30 vagy akár 40 percig. Pár dolog jónak bizonyult, de a Riot szerint még mindig nem az igazi. Nézzük is először a jó oldalát.

Még gyorsabbá teszik az ARAM-ot, itt a 7.8-as patch!

Az ARAM-ot és egy pár hőst módosítottak, napokon belül itt az hőspáros!

Alapvetően az ARAM-ok valamivel gyorsabbak lettek és az eddigi patthelyzetetek ritkábban alakulnak ki, valamint megoldják magukat. Sokkal több oda-vissza akciót látni és bár a szórakozás szubjektív fogalom, az emberek többsége örül a változtatásoknak, azonban még több vár ránk a 7.10-es patchben.

Ami kevésbé jó, hogy egy picit felborult az egyensúly. Persze vicces erről beszélni egy ARAM meccsen, de egyes hősök akik eddig erősek voltak, még erősebbek lettek, más gyengébb hősök pedig tovább gyengültek. Nem fognak nyilván külön patchelni az ARAM-ra, de van pár ötletük amivel ezek nagy része áthidalható.

Szuper minionok

Kicsit finomhangolják az inhibitorokat, hogy azok megegyezzenek a szuperminionokkal. Azzal, hogy 25 másodpercenként jelennek meg 30 helyett, gyorsították a játékmenetet, viszont túl sokáig tartott a roham, így az inhibitor újraéledését 300 mp-ről leviszik 250-re. A minionok ellenállásait is változtatják, kicsit több MR-t és kevesebb MR-t kapnak majd. A csatán kívüli bónusz mozgássebesség, ami arra hivatott, hogy hamarabb érjenek csatába, nem fog ki-be kapcsolni, ha egyszer harcba keveredett, onnantól normál sebességgel fog közlekedni a továbbiakban.

Ágyús minionok

Az első hullám nem tartalmaz majd ilyen miniont és inkább váltakozva szeretnék őket bevezetni, pl. a 2. hullámban a kék oldal kap ilyet, a harmadikban pedig a piros oldal. Ez arra szolgál, hogy ide-oda mozogjon a wave-ek közti egyensúly, hogy a kevesebb waveclearrel rendelkező csapatok is kapjanak esélyt. Mivel egy kis előny még mindig van a kék oldalon, így az első ágyús miniont ők fogják kapni, hogy egy kis xp előnybe kerüljön a piros oldal.

Közelharci minionok

A játék első szakaszában az MR-t szeretnék kicsit növelni, mivel a közelharci hősök eléggé szenvednek a casterek ellen, akik könnyen adják ki sebzésüket ilyen szűk helyen és talán túl könnyen ölik a minionokat is, ezzel az ő előnyükből vennének kicsit vissza eleinte.

Arany bevétel

Ez is picit növekedni fog, legyen szó a passzívan kapott aranyról, valamint a megosztott aranyról minionokért, hogy azok a hősök is "bekapcsoljanak", akiknek kicsit többre lenne szüksége.

Hógolyó

Nagyon jó, hogy egyre több idézői képességet használnak a játékosok, viszont a Hógolyó még mindig nem az igazi, ezért növelik kicsit a sebzését, ezt leginkább az early game-be fogjuk érezni.

Az őrző tárgyak

Kissé gyengére sikerültek ezek a kezdőtárgyak, ezért kapnak egy kis életerő bónuszt, valamint a Hammer és a Horn külön is 5 AD-t és 50 hp-t.

Nagyjából ez várható majd a 7.10-es patchben, ami az ARAM-ot illeti, így lassan tényleg egy könnyed kikapcsolódássá válhat, ami nem tart akár 40 percet két ranked mérkőzés között.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések