Újabb két évig biztosított a Rocket League Championship Series sorsa, hála az ExxonMobilnak

Újabb két évig biztosított a Rocket League Championship Series sorsa, hála az ExxonMobilnak

Két teljes évadra kapnak újabb támogatást a Twitch és a Rocket League-et kiadó Psyonix, tovább düböröghet a Rocket League bajnoksága is.

Mivel a játék egésze az autókra épül, az Exxonmobil pedig egy olajtársaság, talán érthető, hogy miért pont ezt a játékot támogatják, elvégre egész jól mutat a profiljukban. Korábban is éltek már ezzel a lehetőséggel és elég szép reklámfelületet biztosítottak maguknak a Rocket League highlightok során, amit ők szponzoráltak, ezek általában nagy sikernek örvendtek eddig is.

"Nagy prioritást élvez idén az ExxonMobil, hiszen nagyon jó dolog, hogy egy ilyen méretű támogató is áll a játékunk és annak bajnoksága mögött. Mivel az e-sport még mindig egy növekvő stádiumban van, az ilyen méretű szponzorációk nem helyi cégektől igencsak ritkának számítanak. Az hogy egy ekkora jelentőségű cég ilyen elkötelezettséget mutat folyamatosan, azt jelzi, hogy jó irányba halad az iparág." Ezt Nathan Lindberg nyilatkozta, a Twitch esportért felelős globális igazgatója.

De vajon megéri ez az Exxnon-nak, tényleg van nekik ebből megtérülésük? Valóban besegítenek a megjelenések ebben a szegmensben az eladásban? Az ExxonMobil szerint igen. Egy kutatás azt mutatta ki, hogy a márka megítélése javult azok körében, akik követik egyébként a bajnokságot.

Mivel a motorsportokat és a focit ötvözi, a nagyobb hangsúly persze az autókon van, ez a játék tökéletes választásnak bizonyult a cég számára, legalábbis Pablo Conrád szerint, aki az ExxonMobil brand menedzsere. A harmadik RLCS minden eddiginél nagyobb lesz, ugyanis a tavaliy 250 000 $-hoz képest idén már 300 000 lesz a pénzdíjazás. A világbajnokság júniusban várható Los Angeles-ben és az Exxon már biztos, hogy ott lesz.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések