Újabb két évig biztosított a Rocket League Championship Series sorsa, hála az ExxonMobilnak

Újabb két évig biztosított a Rocket League Championship Series sorsa, hála az ExxonMobilnak

Két teljes évadra kapnak újabb támogatást a Twitch és a Rocket League-et kiadó Psyonix, tovább düböröghet a Rocket League bajnoksága is.

Mivel a játék egésze az autókra épül, az Exxonmobil pedig egy olajtársaság, talán érthető, hogy miért pont ezt a játékot támogatják, elvégre egész jól mutat a profiljukban. Korábban is éltek már ezzel a lehetőséggel és elég szép reklámfelületet biztosítottak maguknak a Rocket League highlightok során, amit ők szponzoráltak, ezek általában nagy sikernek örvendtek eddig is.

"Nagy prioritást élvez idén az ExxonMobil, hiszen nagyon jó dolog, hogy egy ilyen méretű támogató is áll a játékunk és annak bajnoksága mögött. Mivel az e-sport még mindig egy növekvő stádiumban van, az ilyen méretű szponzorációk nem helyi cégektől igencsak ritkának számítanak. Az hogy egy ekkora jelentőségű cég ilyen elkötelezettséget mutat folyamatosan, azt jelzi, hogy jó irányba halad az iparág." Ezt Nathan Lindberg nyilatkozta, a Twitch esportért felelős globális igazgatója.

De vajon megéri ez az Exxnon-nak, tényleg van nekik ebből megtérülésük? Valóban besegítenek a megjelenések ebben a szegmensben az eladásban? Az ExxonMobil szerint igen. Egy kutatás azt mutatta ki, hogy a márka megítélése javult azok körében, akik követik egyébként a bajnokságot.

Mivel a motorsportokat és a focit ötvözi, a nagyobb hangsúly persze az autókon van, ez a játék tökéletes választásnak bizonyult a cég számára, legalábbis Pablo Conrád szerint, aki az ExxonMobil brand menedzsere. A harmadik RLCS minden eddiginél nagyobb lesz, ugyanis a tavaliy 250 000 $-hoz képest idén már 300 000 lesz a pénzdíjazás. A világbajnokság júniusban várható Los Angeles-ben és az Exxon már biztos, hogy ott lesz.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések