A profik szerint az UMP nerf nem lesz hatással a mostani metára!

A profik szerint az UMP nerf nem lesz hatással a mostani metára!

Úgy tűnik, hogy a hivatásos CS:GO játékosok továbbra is az UMP-re szavaznak.

A Hydra Operation végre megérkezett, rengeteg újdonságot hozott magával, végre felpezsdítette az állóvizet. Azonban a profi CS:GO szcénát az UMP-t érintő változások jobban érintik.

Az új Operation-nel megérkezett az UMP-45 nerf is

Túl népszerű volt ez a fegyver? Vagy túl hatékony? Esetleg a többi SMG volt nagyon elhanyagolva?

Az UMP-45 használata, népszerűsége már-már felzárkózott az AK-M4-AWP fegyverek mögé, csak elvétve láttunk MP9,MP7-es és MAC10-es SMG fegyvereket a profi mérkőzéseken. Talán a változatosabb fegyverarzenált szeretne látni a Valve. Több hivatásos játékos véleménye a nerf-fel kapcsolatban viszont elég egybehangzó:

A profik szerint a változtatás nincs hatással az UMP népszerűségére és hatékonyságára. Talán a csapatok taktikájában az anti-eco, vagy force körökben is használt UMP-t inkább rövid és közepes távolságból alkalmazzák, például a védekező oldalon. Ebben az esetben a nerf mit sem változtat majd a fegyverhasználati szokásokon, sűrűségén.

MSL szerint pedig a pisztolyokat is gyengíteni kellene. Úgy tűnik, hogy bárhogy alakulnak az UMP értékei, népszerűsége töretlen. Viszont láthatjuk majd a meccseken egész addig, amíg drasztikusan le nem gyengítik, vagy a 600 dolláros kill-rewardot is le nem csökkentik.

TETSZETT A CIKK? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések