Új támogatóra talált a mousesports csapata a Dr Pepperben

Új támogatóra talált a mousesports csapata a Dr Pepperben

A két cég együtt szeretne tenni a német e-sport közösség fellendítéséért.

Mindig jó látni, ha egy nemzetközileg is elismert, sikeres brand áll be egy-egy e-sport rendezvény vagy csapat mögé, hiszen ebből is látszik hogyan terjeszkedik az ipar. Ezúttal a Dr Pepper tett újabb lépést az e-sport ringben, ahol a német mousesports csapatát támogatják majd "a meleg nyári napokon és azon túl".

A német szociáldemokraták e-sporttal kampányolnak

Az SDP már e-sporttal is kampányol.

Németországban mostanság egyre jobb helyzetbe kerül az e-sport, hiszen a multinacionális cégek mellett már a politika is foglalkozik vele. Éppen ezért nem meglepő, hogy újabb cégek szeretnének nagyobb szeletet hasítani maguknak az egyre gyorsabban növekedő tortából az országban.

A Dr Pepper több, mint öt éve támogat különböző kisebb-nagyobb e-sport rendezvényeket Németországban és most úgy érezték, hogy eljött az ideje valami nagyobba is belecsapni. Ennek az elhatározásnak az eredménye lett az, hogy a mousesports csapatát kezdték támogatni, akik szintén egy német szervezet és több játékban is képviselik magukat igen szép eredményekkel.

A mousesports ügyvezető igazgatója, Cengiz Tüylü a következőket mondta a megállapodásról:

A Dr Pepper Németország több mint öt éve támogatja a versenyszerű videojátékot, rendeztek több versenyt is League of Legends, Dota 2 és Hearthstone játékokban Dr Pepper Allstar Tournamentset név alatt. A Dr Pepper többször is bizonyította, hogy komolyan érdeklődnek az e-sport közösség iránt és igen büszkévé tesz minket, hogy mi lehetünk az első német csapat akikkel együtt dolgoznak ezen. Ez egy rendkívüli nyár kezdetét jelenti és boldogak vagyunk, hogy a Dr Pepper itt van velünk ezen az úton hogy a sok játék mellett ihassunk valami remeket is!


Forrás: mousesports

Az üzlet részeként a Dr Pepper mint kiemelt támogató jelenik meg a mousesports csapatánál, ez pedig hatással lesz a csapat mezeire is, melyeket először a jövőheti ESL Pro League döntőben, Dallasban láthatunk majd. Emellett fontosnak tartják, hogy ne csak a játékosokat, de a közösséget is támogassák, ezért a következő hetekben, hónapokban sok színes programot és nyereményjátékot ígérnek a közösségi oldalakon.

Sven Markschläger, a Dr Pepper képviselője a következőket tette hozzá:

A versenyszerű videojátékok hatalmasat nőttek népszerűségben. Ez egy váltás a szórakozásban és a kultúrában. A Dr Pepper Németország büszke, hogy a mousesportsszal köthet megállapodást és velük együtt tehetik meg a következő lépést a közösségben, melynek a Dr Pepper hosszú évek óta részese.

Ráadásul ezzel együtt az is bejelentésre kerül, hogy idén első alkalommal CS:GO-ban is megrendezik a Dr Pepper Allstar Tournamentset, mely újabb lehetőséget jelenthet a német e-sport közösségnek, valamint a cég szponzorálja majd az ESL ONE Kölnt is, tehát elmondhatjuk, hogy igen mélyen benne van már a cég a német e-sportban.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések