Két teljes évadra kapnak újabb támogatást a Twitch és a Rocket League-et kiadó Psyonix, tovább düböröghet a Rocket League bajnoksága is.
Mivel a játék egésze az autókra épül, az Exxonmobil pedig egy olajtársaság, talán érthető, hogy miért pont ezt a játékot támogatják, elvégre egész jól mutat a profiljukban. Korábban is éltek már ezzel a lehetőséggel és elég szép reklámfelületet biztosítottak maguknak a Rocket League highlightok során, amit ők szponzoráltak, ezek általában nagy sikernek örvendtek eddig is.
"Nagy prioritást élvez idén az ExxonMobil, hiszen nagyon jó dolog, hogy egy ilyen méretű támogató is áll a játékunk és annak bajnoksága mögött. Mivel az e-sport még mindig egy növekvő stádiumban van, az ilyen méretű szponzorációk nem helyi cégektől igencsak ritkának számítanak. Az hogy egy ekkora jelentőségű cég ilyen elkötelezettséget mutat folyamatosan, azt jelzi, hogy jó irányba halad az iparág." Ezt Nathan Lindberg nyilatkozta, a Twitch esportért felelős globális igazgatója.
De vajon megéri ez az Exxnon-nak, tényleg van nekik ebből megtérülésük? Valóban besegítenek a megjelenések ebben a szegmensben az eladásban? Az ExxonMobil szerint igen. Egy kutatás azt mutatta ki, hogy a márka megítélése javult azok körében, akik követik egyébként a bajnokságot.
Mivel a motorsportokat és a focit ötvözi, a nagyobb hangsúly persze az autókon van, ez a játék tökéletes választásnak bizonyult a cég számára, legalábbis Pablo Conrád szerint, aki az ExxonMobil brand menedzsere. A harmadik RLCS minden eddiginél nagyobb lesz, ugyanis a tavaliy 250 000 $-hoz képest idén már 300 000 lesz a pénzdíjazás. A világbajnokság júniusban várható Los Angeles-ben és az Exxon már biztos, hogy ott lesz.