A csütörtökön megjelent frissítés egy morzsája új szintre emelheti a skinek kidolgozottságát.
A csütörtöki update a monoton, ám annál fontosabb frissítések mellett valami újat is tudott mutatni, hogy mit, azt leginkább ez a kép mutatja meg.
(Forrás: 3kliksphilip - Youtube)
Ez nagyjából annyit tesz, hogy a kétdimenziós modell helyett három dimenzióban láthatjuk a fegyverek textúráját. A frissítésről egy YouTuber, 3kliksphilip készített egy rövid, 2 perces videót angolul, melyben láthatjuk a különbséget több szögből is részletesen. Emellett elmagyarázza a Normal Map működését is, mely egyébként a Source játékmotor egy funkciója, de eddig nem használtak valamiért a CS:GO-ban.
A frissítés csak egy felújított skint hozott magával eddig, mégpedig a CZ75-Auto | Victoria-t, viszont a továbbiakban várható lesz még jó pár újdonság. Ilyen lehet például az AK-47 | Kartell, a Szafari háló vagy a karambitok közül a Damaszkuszi acél, a Karmazsin háló, a Szabad kéz és a Bölcsesség (ismertebb nevén: Lore) 3D verziói. Az újdonságok mellett pedig a "magasabb minőség" miatt áremelkedés is lehet néhány kinézet esetében, már amennyiben a skin tervezők frissítik Normal Mapra is azokat.
A rossz hír sajnos, hogy az új kinézetet egyelőre csak a jobb számítógéppel rendelkező játékosok élvezhetik, hiszen több beállítást is a legmagasabb fokozatra kell állítani, ez pedig viszonylag nagy FPS veszteséggel járhat gyengébb PC-ken.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!