Apróbb frissítés érkezett a játékhoz, ebben a cikkben az újításokat szedtük össze.
Viszonylag sok frissítés érkezik a játékhoz, ezek apróbb hibákat, esetleg nagyobb újításokat hoznak be. A mai frissítésben az előbbi eset valósult meg, hiszen túl sok újdonságot nem kaptunk. Ami jó hír viszont, hogy apróbb hibák javítva lettek. Nézzük, mit hozott a frissítés!
- A cl_teamid_overhead ki lett cserélve a sv_teamid_overhead-re, ami mostantól szerver oldali, tehát tilthatóvá válik a használata.
- Bekerült egy nyílt, ”ICSGOServers_730/GetGameMapsPlaytime/v1” névre hallgató WebAPI, amivel az Operation Hydra közösségi pályakészítői nyomon tudják követni a pályák könnyed és versengő módban játszott statisztikáit. (Erről bővebben itt olvashatsz)
- A dedikált Windows kiszolgáló képes futtatni a 2GB-nál nagyobb címeket.
- itemtimedata_print_and_reset konzol parancs visszaadja az aktuális időbeli információkat és visszaállítja őket.
Operation Hydra
- Frissítve lettek a War Games módban a pályák.
- A War Games módban a lehetőség van a pályákra való szavazásra.
- A War Games módban a meccs végi szavazáshoz hozzá lett adva a ”Következő pálya” és a ”Más Hadijáték” opció.
Pletykák
- Sokan azt rebesgetik, hogy behoztak egy napi limitációt a ládanyitásokra. Ez több mint valószínű, hogy a Perfect World (kínai) változathoz készült, azonban nem találtak arra utaló jelet, hogy ez valóban csak azt érinti. Ha minden igaz, akkor a "PW" betűket meg kellene találjuk ebben a sztringben: "StoreCheckout_ContainerOpening_LimitExceeded", de nincsenek ott.
- Javítottak a lokalizációs fájlokon és frissítették a Steam Datagram-ot