E-sportot fog közvetíteni a BBC, ám nem mindenki örül ennek

E-sportot fog közvetíteni a BBC, ám nem mindenki örül ennek

A BBC nemrég bejelentette, hogy hamarosan e-sport műsorokat is közvetíteni fognak, kezdve a hat hetes Gfinity's Elite Series-sel. 

Nagyon sok konzervatív tévénéző nem nézte ezt jó szemmel, és roppant vicces kommenteket hagytak a BBC Twitter oldalán. Valahol érthető a felháborodásuk, hiszen a BBC közel 100 éves múltra tekint vissza a klasszikus TV adások területén, ám figyelembe kéne venniük azt is, hogy 2017-ben az e-sport médiaereje már túlnőtte rengeteg hétköznapi sportét, és marketing tekintetben is komoly képviselő, nem véletlenül állt be mögé már több világméretű cég is, mint például az Audi. Nézzük is mi mindennel ajándékoztak meg minket az újdonságokra teljesen zárt tévézők.

A fenti úriember elég magas szintre emelte a szkepticizmus fogalmát. Ebben a kommentjében azt ecseteli, hogy ez az egész azoknak való, akik nem képesek a valódi életben barátokat szerezni, de egy másik tweet alatt is sikerült keservesen ragaszkodnia a konzervatív világnézeteihez. 

Itt Matthew mutat egy képet, ami egy színig tömött stadiont ábrázol egy offline verseny során, míg Scott pedig neki esik, hogy ez nem egy stadion, és kétségtelenül biztos abban, hogy egyszeri alkalom volt, az is valami hatalmas döntőhöz kapcsolódóan, és nincs azaz Isten, hogy ez valaha is népszerűvé váljon. 

Következő kommentelő szerint videojátékokkal csak a siralmas generáció tagjai játszanak, ahelyett, hogy kimennének a friss levegőre.

Ez az úriember azt kérdezte, hogy azért fizet a csatornáért, hogy ilyen szemetet nézzen? 

Az egész iróniája az, hogy az e-sport műsorok a BBC three csatornán lesznek láthatóak, amely kifejezetten a fiatal korosztály számára készített adásokat sugározza, a konzervatív képviselők felháborodása már csak ezért sem nevezhető túl jogosnak. A csatorna sajnos Magyarországon nem fogható, csakis az Egyesült Királyság területén, pedig este 9 órától lesz Street Fighter 5, CS:GO és Rocket League is. 

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések