E-sportot fog közvetíteni a BBC, ám nem mindenki örül ennek

E-sportot fog közvetíteni a BBC, ám nem mindenki örül ennek

A BBC nemrég bejelentette, hogy hamarosan e-sport műsorokat is közvetíteni fognak, kezdve a hat hetes Gfinity's Elite Series-sel. 

Nagyon sok konzervatív tévénéző nem nézte ezt jó szemmel, és roppant vicces kommenteket hagytak a BBC Twitter oldalán. Valahol érthető a felháborodásuk, hiszen a BBC közel 100 éves múltra tekint vissza a klasszikus TV adások területén, ám figyelembe kéne venniük azt is, hogy 2017-ben az e-sport médiaereje már túlnőtte rengeteg hétköznapi sportét, és marketing tekintetben is komoly képviselő, nem véletlenül állt be mögé már több világméretű cég is, mint például az Audi. Nézzük is mi mindennel ajándékoztak meg minket az újdonságokra teljesen zárt tévézők.

A fenti úriember elég magas szintre emelte a szkepticizmus fogalmát. Ebben a kommentjében azt ecseteli, hogy ez az egész azoknak való, akik nem képesek a valódi életben barátokat szerezni, de egy másik tweet alatt is sikerült keservesen ragaszkodnia a konzervatív világnézeteihez. 

Itt Matthew mutat egy képet, ami egy színig tömött stadiont ábrázol egy offline verseny során, míg Scott pedig neki esik, hogy ez nem egy stadion, és kétségtelenül biztos abban, hogy egyszeri alkalom volt, az is valami hatalmas döntőhöz kapcsolódóan, és nincs azaz Isten, hogy ez valaha is népszerűvé váljon. 

Következő kommentelő szerint videojátékokkal csak a siralmas generáció tagjai játszanak, ahelyett, hogy kimennének a friss levegőre.

Ez az úriember azt kérdezte, hogy azért fizet a csatornáért, hogy ilyen szemetet nézzen? 

Az egész iróniája az, hogy az e-sport műsorok a BBC three csatornán lesznek láthatóak, amely kifejezetten a fiatal korosztály számára készített adásokat sugározza, a konzervatív képviselők felháborodása már csak ezért sem nevezhető túl jogosnak. A csatorna sajnos Magyarországon nem fogható, csakis az Egyesült Királyság területén, pedig este 9 órától lesz Street Fighter 5, CS:GO és Rocket League is. 

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Közvetítések