R6S: Új szerverek bevezetésével szeretnének válaszolni a rossz hitboxra a készítők

R6S: Új szerverek bevezetésével szeretnének válaszolni a rossz hitboxra a készítők

A 2.2.1-es R6S update óta jelzik folyamatosan a játékosok, hogy a találatokkal valami nincs rendben, pedig ezt kellett volna orvosolnia a patch-nek.

Az esetnek a Ubisoft is utánanézett és arra jutott, hogy a szerver több lövést dob úgymond vissza, mint kellene. Éppen ezért szerveroldalról szeretnék megoldani elsősorban a problémát, ami kezeli a találatok pontosságát, de ez valószínűleg nem fog mindent helyrehozni.

"Szeretnénk tisztázni, hogy ezzel a megoldással nem oldódik meg minden találati probléma és továbbra is lesz egy kisebb mennyiségű lövés, amit a szerver elutasít, vagy úgy tűnhet, mintha elutasítana" - Craig Robinson

Elég nagy visszhangot keltett egyébként a probléma, mivel a közösség folyamatosan örökíti meg a "bizonyítékait" olyan esetekről, ahol egy lövés nem úgy viselkedik, ahogy neki kellene, mivel betalál, amikor nem kéne, vagy nem talál el semmit, amikor el kellene. Ezeket a videókat folyamatosan megosztják egymással Facebbook-on, redditen, de a játék saját fórumain is. Mondanunk sem kell, hogy ez elég negatív képet fest a játékról, hiszen ha mi magunk is most ismerkednénk vele, amiről azt olvasni folyamatosan, hogy így megy úgy bugos, kétszer is meggondolnánk, hogy beleöljük-e az időt.

Azt viszont hozzá kell tenni, hogy sok minden befolyásolhatja egy-egy ilyen helyzet kimenetelét.

Sokszor a közösség elvárása eltért a miénktől és míg ők valahol egy hibát látnak a találatban, mi nem látjuk benne a visszautasítás okát. Ez azt is jelentheti, hogy máshol vannak pontatlanságok a játékon belül, például a Kill cam visszajátszása során, de közbeszólhat a latency is, vagy egy egyszerű bug a kamera elhelyezése során. Továbbra is rengeteg videót és GIF-et nézünk végig, de nem biztos, hogy csak a találati rögzítésnél lehetnek gondok. Az is lehet, hogy valami teljesen más okozza a problémát. - Craig Robinson

Azt is hozzáteszi a kiadó, hogy a játékosok sokszor jutnak egyből rossz következtetésre egy videó alapján. A legkisebb deszinkronizáció is problémát okozhat, ha eltérés van a játékos tényleges nézőpontja és a kameraállás között. Így könnyen tűnhet úgy, hogy egyes találatokat nem, vagy csak hibásan regisztrál a játék.

A legnagyobb gondot a kill camok pontatlansága jelenti. Nagyon erősen dolgozunk azon, hogy ezeket pontosabbá tegyük, de jelen esetben nem túl megbízhatóak. Ugyanezen vonalon továbbhaladva a kamerabeállítást is szeretnénk pontosabbá tenni.

A hit registry továbbra is kulcsfontosságú része a játéknak, érthető módon. Az Operation: Health alatt tovább fogja figyelni a beérkező adatokat a Ubisoft, amint magasabb számú jelentés érkezik a játékosoktól. Várhatóan a következő pár héten belül kap egy újabb frissítést a játék, ami megszüntetheti a p2p megoldásokat és rendes szervereket kaphatunk, amik stabilabbak lesznek, ezzel megoldva sok játékos magas ping problémáját. A 2.2.2-es patch-et július végére, vagy augusztus elejére várjuk.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések