Miért jó az Ardent Censer Trundle-nek?

Aki követte a múlt heti UOL meccseket, elég furcsán nézhetett, amikor Hylissang Ardent Censert vett Trundle-re. Trollkodott? Nem igazán.

Szombat este megint valami újat láthattunk a Unicorns of Love-tól. Nem feltétlen új hősökre kell gondolni, abból nagyjából a megszokottakat kaptuk, talán Xerxe Nidalee-ja lehetett kissé meglepő. Az újdonság erejével ezúttal Hylissang állt elő, először egy rég látott Trundle supporttal, a hab a tortán pedig az Ardent Censer (Hívők Tömjénje) volt.

Az Ardent Censer alapvetően egy olyan tárgy, amit a távolsági shield és heal "botok" használnak (Soraka, Nami, Sona stb.), hogy még hatásosabbak legyenek a pajzsok és a gyógyítások a szövetségeseken. Ha végiggondoljuk Trundle képességeit, neki nincs ilyenje. A Q egy harapás, amiből plusz AD-t nyer pár másodpercre, a W bónuszai csak rá hatnak. Ezen kívül van egy oszlopa, amivel lassítani és fellökni tud, ha pont alánk rakja, az ultija pedig főleg tankok ellen jó, mivel ellopja az Armor és az MR egy részét, sebzi is őket, közben még gyógyul is.

Elemzőasztal: Easy Splyce. UOL: Fogd a sörömet

Hodi | 17/08/06 09:35 A Splyce csapatával mérkőzött meg Vizicsacsi és a Unicorns of Love az EU LCS 9. játékhetének szombati játéknapján. Az UOL a csoportja 2. helyére csúszott vissza az elmúlt hetek gyengébb szereplése miatt, míg a Splyce feltámadóban volt, a két csapat közötti, egyetlen vereségnyi különbség és az aktuális forma inkább a kígyó felé billentette a mérleg nyelvét, erre utalt az elemzőasztal is a mérkőzés előtti felvezetőben.


A titok nyitja a használt kulcsmesterség. A Stoneborn Pact egy ritkán használt kulcsmesterség, főleg tankosabb közelharci karaktereken, mint Trundle. A mesterség lényege, hogy egyrészt kapunk 5% maximum HP-t, másrészt, minden egyes CC-vel eltalált hőst négy másodpercre megjelölünk. Ha a szövetségeseink ezt az ellenfelet támadják, minden támadás után 5 + a saját életerőnk 2,5%-ával gyógyulnak a következő két másodpercben. Mindez feleződik, ha távolsági karakterek vagyunk, de Trundle-nél ez nem probléma.

Tehát, ha Trundle eltalál valakit az oszlopával, ami valljuk be, nem nehéz, máris érvényesül a gyógyító hatás és itt jön képbe az Ardent Censer. A tárgynak köszönhetően minden gyógyítás 10%-kal erősebb lesz, vagyis a CC-zett ellenfelet támadó szövetségesek még többet gyógyulnak. De az igazán undorító rész még csak most jön. Minden pajzs vagy gyógyítás után, amit a szövetségeseinknek adunk, leszámítva magunkat, a következő hat másodpercben felerősítjük a támadásaikat. Szinttől függően +20-35% támadási sebességet kapnak 6 másodpercre, amire rájön még találatonként 20-35 bónusz mágikus sebzés, sőt, ezt a plusz 20-35-öt életerőként még vissza is kapjuk.

Röviden tömören, eltalálunk valakit az oszloppal, a csapat azonnal rárepül gyorsabban és többet ütve, miközben mindenki gyógyul, mindezt azért, mert megnyomtunk egy E gombot Trundle-nél. A pontos matekot is kiszámolták Hylissangék a meccs előtt Sheepy-vel és láthatóan nem tévedtek. Hyli mindkét mérkőzésen ezt a kombót használta elég jó sikerrel, hiszen 2-0-ra nyertek a Splyce ellen.

Hihetetlen, hogy egy kis kreativitással milyen elborult párosításokat lehet találni a játékon belül, olyanokat amikre a legtöbb ember soha az életben nem gondolna. Ez a párosítás csak az EU LCS színpadán újdonság, mivel az egy hónappal ezelőtti, dél-amerikai Rift Rivals során már bemutatták.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!