Három új hasznos rúnát és egy új tárgyat is bemutatott nekünk a Riot, még érdekesebbé téve ezzel a játékmenetet.
Mivel ez még csak egy korai bejelentés, a változtatás jogát az alkotók fenntartják. Még bőven az új rúnarendszer kitalálása és tesztelése közben vannak, de az ötletek nagyon szimpatikusak, nézzük ma mit kaptunk!
Draven, Janna nerf és Hecarim buff várható a 7.17-ben, Aziron még dolgoznak
Aioween | 17/08/10 07:53A tegnap megjelent a 7.16, így Meddler máris beszámolt, min dolgoznak. Jaj lehet, az OTP Janna-knak, lehet, hogy kevés lesz az E nyomogatása a D5-höz. Minden egyes előzetes bejelentésnél elmondjuk, hogy ezek a változások nem véglegesek, mivel még a tesztelési fázisban vannak.
Az első újdonság a játékban nem egy új rúna, hanem egy tárgy lesz.
A Stopwatch lényege hasonló, mint a Bramble Vestnek, amiből a Thornmail épül. Jelenleg, mielőtt befejeznénk a Zhonya's Hourglasst maximum némi plusz páncélzatot tudunk összeszedni. A mostani metában ez lehet, hogy már túl késő, addigra egy Zed, Talon, esetleg Syndra nevetve leradíroz minket a pályáról. Hasonló a helyzet a Guardian Angel esetében is, ami jelenleg egy Cloth Armorból és egy BF Swordból épül. Ezt az űrt szeretné betölteni a Stopwatch, ami 600 aranyba fog kerülni. Statot egyelőre úgy tűnik, hogy nem ad, de a Zhonya aktívját igen, viszont csak egyszer, utána elromlik és Broken Stopwatch lesz belőle. Teljesen ugyanaz az aktív része, 2,5 másodpercre arannyá változunk, sebezhetetlenek leszünk, de mi sem tudunk mozogni, varázslatot használni, vagy bármi mást csinálni.
Ezt ugyanúgy tovább tudjuk fejleszteni később a Zhonya's Hourglass-é, vagy Guardian Angellé, de addig csak egyetlen egy alkalommal süthetjük el, így kétszer is meg kell gondolni melyik lehet a tökéletes pillanat erre.
Ehhez a tárgyhoz és tárgyvonalhoz tartozik az első rúna is, ez a Perfect Timing. A játékot egy kezdetleges órával kezdjük, ami 6 perc után automatikusan átalakul és kapunk ingyen egy Stopwatch-ot. Ezzel egyrészt spórolunk 600 aranyat, illetve miden nagyjából ez az az időszak, amikor a karakterek megközelítik a 6-os szintet. Nem ez az egyetlen tulajdonsága a rúnának, ugyanis csökkenti a Zhonya és Guardian Angel CD-jét is 15%-kal. Ha elég sokáig maradunk az ösvényen, akár még az első vásárlás előtt is képesek leszünk egyszer Zhonya-zni. Ezzel legalább a 6. perc után lesz valami válaszunk a korai dive-okra, vagy all-inekre, amik nem példa nélküliek.
A Channel-Blink lényegében egy Flash rúna. Ugyanúgy át tudunk vele menni falakon és egyéb tereptárgyakon. A használata időt vesz igénybe, hogy a rúnát felpörgessük, nem azonnali a hatás, ezáltal a kihasználása is kicsit mást lehet. 20 másodperces CD lesz rajta, ez elég baráti, de 10 másodperces CD-re kerül minden alkalommal akkor is, ha harcba keveredünk. A mozgás nem szakítja meg a channelt, de ilyenkor lassabbak vagyunk. Két kék kört is láthatunk, ha a mutató még az elsőn belül van, akkor megszakítjuk a hatást és nem megyünk sehova. A CC-k megszakítják a channelt és elnézve a működését, inkább a pályán való kreatív útvonalak kialakítására lesz alkalmas, semmint gyors reagálásra egy-egy helyzeten belül. Egy invade mondjuk így könnyebb is lehet, ha épp nincs ott robbanó növény.
Hosszú évek után az Idézők szurdokába is megérkeztek a bankárok. Viccet félretéve, a Store Credit rúnával akár hitelre is tudunk majd vásárolni. A hitel mértéke 150 arany + 5 arany minden 5 perc után, tehát a meccs 20. perceében 170 aranyat hitelez nekünk a bolt. A hitel igénybevételének díja 50 arany tárgyanként, ezért érdemes lesz meggondolni, hogy mire költjük. Egy Ruby Crystal hitellel együtt így 450 aranyba fog kerülni, amit később vissza kell fizetni, azaz ennyivel kevesebb pénzünk lesz a következő vásárlásra.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!