Új animációk és egy újabb mérföldkő

Új animációk és egy újabb mérföldkő

Mászó és ugró animációk plusz egy hat jegyű szám ami tükrözi a PUBG menetelését

Ki gondolta volna 4 hónapja, hogy egy Arma 3 mod, amit, mint minden korai hozzáférésű játékot halálra ítéltek, NÉGY hónap alatt megelőzi játékos számba a CSGO-t. Nemhogy megelőzte már a következő célpont van a szeme előtt. Tegnap 611,676 játékos játszott egyszerre a harcmezőkön, ezzel tovább növelve előnyét a CSGO-val szemben és elérte a mindenkori 3. legnagyobb egyszerre játszó közönséget.

Még csak 8 napja volt, hogy elérte a PUBG a fél milliós mérföldkövet, tehát a sebesség egészen elképesztő. A következő cél a szemük előtt a mindenkori 2. helyezett CSGO lehet, akik 850,485 játékost számláltak egyszerre még 2016 áprilisában.

Ezek az adatok mind arra utalnak, hogy a kemény munka, a milliók felvétele után is megmarad, akkor egy jó ötletből még több pénzt vagy hatalmas hírnevet lehet szerezni. Sokaknak úgy tűnt, hogy a mikrotranzakciós balhé után alább hagy a lelkesedés, de megint csak tévedtek. A siker töretlen és nem hiszem, hogy ez a közeljövőben csökkeni fog, főleg ha bekerülnek az új animációk.

Ezzel át is térnék a másik nagy hírre, ami azt mutatja, hogy igencsak közel áll a Bluehole a mászó és ugró animációk késznek nyilvánításához. Brendan “PlayerUnknown” Greene még júniusban az E3-ban mutatta meg a mászó animációkat. Két hónap elteltével még mindig nem került be, de most kaptunk egy videót, amiben már egész szépen működik a funkció és lehet, hogy a szeptember havi patch-el el is érkezik hozzánk.



Még elég komoly tesztek előtt áll a dolog, de a videó leírásában láthatjuk, hogy a mászási sebesség függ a karakter sebességétől is (boostok,ruhák). Bele került egy törlő folyamat is, még mielőtt átmásznánk a teljes akadályon törölhetjük a parancsot, ezzel megállva vagy vissza kerülve az akadály aljába.

Amint ezek a változtatások bekerülnek, gyökerestül fog megváltozni a játékmenet, ami eddig falak és épületek mögé van szorítva, de ha ezek az akadályok legyőzhetőek lesznek az sok új taktikát fog bele csempészni a játékba. Későbbiekben bekerülnek olyan animációk, amivel házakba vagy olyan területekre lehet bejutni, ami könnyen védhető egy oldalról.

Időpont még mindig nincs, de a Bluehole nagyon keményen dolgozik azért, hogy 2017-ben befejezzék a teljes játékot.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Képek: www.playbattlegrounds.com www.steamcharts.com

Kövess Minket!



Közvetítések