Az első Dota 2 Majort a Mercedes-Benz támogatásával rendezik!

Az első Dota 2 Majort a Mercedes-Benz támogatásával rendezik!

A másik német autógyártó óriás is beszáll az e-sportba.

A hatalmas stuttgarti cég és márka, a Mercedes-Benz bejelentette, hogy az ESL partnere lesz és jó néhány tornát szponzorál majd a jövőben. Kezdésnek rögtön az ESL One Hamburg Major Dota 2 versenyre gondoltak.

„A sportágak iránti széles körű nemzetközi elkötelezettségünk lehetővé teszi számunkra, hogy megfeleljünk különböző célcsoportjaink érdekeinek. Mint márka, szoros kapcsolatot tartunk ügyfeleinkkel, empatikusan együttműködve a világaik részesévé válhatunk. A rendkívül gyorsan növekvő e-sport szegmenst már régóta követjük, és határozottan úgy véljük, hogy ez az új társulás a jövőre nézve kiegészíti meglévő sportszponzorációs tevékenységünket, és lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatba kerülhessünk egy nagyon érdekes, új célcsoporttal.” –adta hírül Dr Jens Thiemer, a Mercedens-Benz marketing részlegének alelnöke

Olyan nívós támogatói csoportot erősít ezzel a gyáróriás, amelybe az ugyancsak német Audi, a Honda és a Subaru is beletartozik. A Grand Turismo-tól a Mario Kart-ig évek óta kerülnek a modeljeik az autóversenyzős játékokba, 2017-ben ráadásul bejelentették a Mercedes-AMG Motorsport eRacing versenyét is, bár nagyobb aktivitást az e-sportban az új szerződéskötés eredményez majd.

Az ESL One Hamburg egy említésre méltó verseny, ráadásul ez lesz az első olyan rendezvény, amelyet a Valve külsősként ugyancsak támogat. Ilyen erős szponzorációval és az autógyár beszállásával az egyik legnagyobb eseménye lehet az ősznek és az 1 millió dolláros összdíjazás is könnyen feljebb kúszhat.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Így lehet céltudatosan munkahelyet választani

Minden terület, ami koncentrációt igényel az életünkben, megfelelő előkészülettel párosul. A sportban ez a bemelegítést jelenti, mert enélkül az izmaink és az ízületeink sem bírják a terhelést. Ez nem ismeretlen fogalom a sportolóknak, mert a hiánya sérülésekkel jár.

Üzlet - Így lesz az egyszerű ügyfélből “lojális rajongó”

Az álomvevők több mint ügyfelek, inkább lelkes rajongók maratoni kitartással. Újra és újra visszatérnek, mert az első benyomásuk nemcsak kielégítő volt, hanem lenyűgöző. Mindezt egy professzionális call center teheti lehetővé.

Közvetítések