Az inkognitóban lévő spártai dárdái túl hegyesnek bizonyultak, búvár barátunknak pedig kap egy kis megérdemelt szeretetet.
Két hőshöz is hozzányúl a Riot Games a közeljövőben. Mindketten elsősorban a felső ösvényen fordultak elő mostanság, bár kivételek azért akadnak. Nautilus néha feltűnik a dzsungelben, sőt régebben még támogató szerepe is volt, míg Pantheon a középső ösvényen is megállja a helyét, főleg AD hősökkel szemben, illetve alkalomadtán ő is betéved az erdőbe.
URF vagy ARURF? Ez itt a kérdés! - szavazás
Aioween | 17/08/21 14:31Eredetileg sima URF-ként jelent meg évekkel ezelőtt, elsöprő sikereket aratva, mostanság azonban bekerült a random faktor, a karaktereket már nem mi választjuk. Először 2014-ben látott napvilágot az URF, vagyis az Ultra Rapid Fire játékmód és sikere azóta is töretlen a legtöbb játékosnál.
Érdekes módon két olyan karaktert nézett ki most a Riot, akiket nem gyakran látni a versenyszférában, mostanában pedig azt is lehet mondani, hogy soha. Nautilus még a felső ösvényen népszerű választás volt 1-2 éve, de azóta nem nagyon tűnt fel. Pantheon még ritkább látvány, utoljára talán a Roccat színeiben láthattuk, amikor újdonságként hozták be Malphite-tal kombózva még 2014-ben.
Pantheon azóta inkább átköltözött a solo que létrák világába, annak is a tetejére. Nem egyszer fordul elő, hogy a győzelmi aránya neki volt a legjobb, mivel az ösvényen egyszerűen nagyon elnyomó a játékstílusa. Passzív pajzsával egy alaptámadást, vagy akár toronylövést is levéd, ezzel már hatalmas előnnyel indul. Ő simán tud alaptámadásokkal farmolni, ha pedig a közelébe merészkedünk repül a dárda, amivel még célozni sem kell, sőt még kritikusan is találhat.
Nem kell sok ész hozzá, viccen kívül, csak a Q-t kell nyomni, akárhányszor a közelünkben van egy ellenség. Ez a taktika mind közelharci, mind távolsági karakterek ellen is jól megállja a helyét. Ezzel ténylegesen el lehet rettenteni az ellenfelet, így inkább a tornyát ölelve várja, hogy a megmaradt farm végre besétáljon oda. Az egyetlen dolgunk, hogy a lehető legjobban megkeserítsük ellenfelünk életét és minél később jusson el a late game stádiumba. Ha már odajutottak, akkor akadhatnak problémák. A legnagyobb erőssége egyben a gyengesége is, csapatharcokban. Az egy point and click képességgel nehezen fogunk több emberre sebzést kiosztani. Tehát a több emberes összecsapásokat annyira nem szereti, leszámítva egy jól helyezett ultit.
A Riot terve a Q korai sebzésének a csökkentése, szeretnék ha nem csak arról szólna a karakter, hogy ösvényen hatalmas előnyt szerez, majd ezzel az előnnyel próbálja minél hamarabb megnyerni a meccset. Ha pedig valamilyen csoda (khm, gankek - a szerk.) folytán mégse tud előnyre szert tenni, akkor nagyjából annyit fog érni, mint a halottnak egy csók. Ezzel egyetemben valahol máshol ezt szeretnék azért kompenzálni, hogy csapatharcokban hasznosabb legyen. Én speciel nagyon örülnék ennek, mert néha tényleg lehetetlennek éreztem az 1 v 1 játékot vele szemben és az egyetlen reményem az volt, hogy talán elfogy a manája. Ráadásul semmilyen skill nem kell hozzá, csak ráviszed az egered az ellenfélre és megnyomod a Q-t, ez mindenkinek megy. PBE-re még nem került ki a pontos nerf, de ha tippelni kellene, vagy a sebzést csökkentik, vagy a CD-t növelik a Q-n, esetleg mindkettő. Ami a kompenzációt illeti, talán az ulti lenne a leglogikusabb, ennél sokkal hatékonyabb végső képességek is vannak a játékban alacsonyabb CD-n, mint például Galio.
Tank létére a tank metában elég gyengének számít most Nautilus, ezért buffokat terveznek a számára. Hogy milyet az még nagy kérdés, de valószínűleg nem csak a számokkal fognak játszani. Óvatosan kell azért megközelíteni a dolgot, mert bár a karakter maga most gyenge, a kitjében vannak lehetőségek. Nem sok hős rendelkezik például rögtön 4 CC képességgel is (passzív, Q, E, R), ráadásul kezdeményezni is hatékonyan tud, csak egyszerűen a farmolása eleinte túl lassú, könnyű torony alá betolni. Ha túl sok sebzést kap, akkor hasonló helyzetben leszünk, mint nemrég Galioval, meg is lett az eredménye, állandóan játszották őt mindenhol. Ő is egy Vanguard típusú karakter, mondhatni távoli rokona Sejunak, Zac-nek és Maokai-nak egy hatalmas különbséggel. Nincs sebzése, de tényleg. Annyira kicsi a sebzése, hogy sem a dzsungelben, sem a felső ösvényen nem állja meg igazán a helyét. Ha esetleg valamennyit visszavennének a CC erejéből, mint az E lassítás, vagy valamit újítani a Q-n, akkor kaphatna több sebzést anélkül valahova, hogy túl OP lenne. Egy biztos, plusz ütőerőre van szüksége, mert az lehet, hogy a játékot Nexusra játsszák, de azért pár gyilkosság és persze a farm sem árt.
Nagy valószínűséggel a következő patch-ben ezek még nem tűnnek fel, egyrészt azért mert Nautilus például több munkát igényelne, talán ha megjelenik a 7.17, akkor a következő ciklusban feltűnhetnek.7