Rengeteg munkája van most a Riotnak, hiszen próbálják a lehető legjobban stabilizálni a játékot a VB-re. A 7.18-as terveibe avatott be minket Meddler.
Már csak egy patch-et kell aludni a VB-ig és megkapjuk a játék végleges stádiumát az év legnagyobb megmérettetésére. Napról-napra egyre több csapat kvalifikálja magát akár pontok, vagy végső győzelem alapján, jelenleg 12 biztos résztvevő van. A legutóbbi csapat a G2, akik a Fnatic tegnapi veresége után pontok alapján már biztosan kint lesznek, de ha megverik ma az H2k-t és a döntőben a Misfits-et is, akár még első helyen is mehetnek.
A Fnatic kijutott Párizsba, de nem a döntőbe!
Aioween | 17/08/27 13:25Nem csak az SKT veresége volt az egyetlen meglepetés tegnap. A Fnatic vs Misfits összecsapás sem úgy alakult, ahogyan azt sokan várták volna. Egy eszméletlen szériát zárt a Misfits a Fnatic-kal szemben tegnap, az EU LCS elődöntőjében. Ezzel biztosították helyüket a párizsi döntőben, ahol a mai nap győztesével fognak játszani.
Minden egyes bejelentés előtt Meddler elmondja, hogy ezek a változások még nincsenek kőbe vésve és könnyen lehet, hogy addigra variálnak rajtuk, vagy egész egyszerűen visszavonják őket, ahogyan volt már erre példa korábban is. Ez mind annak a függvénye, hogy a belső és a PBE tesztek milyen eredményeket hoznak és hogy elégedettek-e ezekkel az eredményekkel. Nézzük akkor, miken dolgoznak jelenleg gőzerővel.
Meddler elmondása szerint közelítenek már a végső eredményhez, amit el szeretnének érni. Mielőtt azonban ezeket véglegesítenék még át fogják nézni az eddigi eredményeket az élő szervereken, illetve azt is, hogy miként teljesített a 7.16 a profik körében.
Az eddigi adatok alapján azért van pár elképzelésük, hogy mihez szeretnének hozzányúlni. Több hősre is buffokat terveznek, ezek: Azir (ó igen), Ryze, Nidalee, Ivern (amiről már mi is írtunk), Fiora (hmm), valamint Urgot. Akikhez nem lesz ennyire kegyes a sors, vagyis nerfekre számíthatnak azok: Kalista, Tristana (köszönjük), Elise, Jarvan (szintén Ivernnel együtt írtunk róla) és Gnar.
Terítékre kerülnek majd egyes tárgyak is, a támogatók közül kifejezetten a Spellthief's vonalat fogják buffolni, mert jelenleg elmarad a másik kettőhöz képest. A Knight's Vow pedig nerfeket fog kapni, ebből egy már éles s PBE-n, 100 arannyal kevesebbe kerül, cserébe 100 HP-val kevesebbet is ad viselőjének.
Meddler ismét kiemelte, hogy ezeket még ne vegyük ígéreteknek, de jelenleg ezeket a dolgokat vizsgálják leginkább. Egyelőre még nincs is mindegyik említett karakterhez vagy tárgyhoz konkrét elképzelésük, hogy mit kellene buffolni vagy nerfelni, csak vizsgálják a helyzetüket és ötletelnek rajta, hogy miként közelítsék meg őket a 7.18 során. Egyes változások persze már elérhetőek a PBE-n, de azokra ugyanezek vonatkoznak.
Az arany és kapott XP már inkább a pre-seasont, vagyis a VB utáni időszakot érintené. A legnagyobb projekt természetesen továbbra is rúnák lesznek, viszont ezek mentén át kell nézniük majd minden egyes hőst, tárgyat stb. hogy még így is rendben vannak-e, hiszen jócskán befolyásolják majd a játékmenetet. Már csak azért is ez a tökéletes időszak erre, mivel itt nincs akkora hatása a patch-eknek, a rangsorolt meccsek már nem számítanak, nincsenek nagyobb versenyek, amiket befolyásolhatnának. Először is azt fogják megvizsgálni, hogy mi az aminek változnia kell, így újra előveszik az XP rendszert, meg az aranyat is. Ezek alapján eldöntik, hogy mit milyen irányba kellene változtatni, ezt is az új rúnák fényében. Az is lehet, hogy az itt felsorolt dolgokból egyik sem fog megvalósulni, ezt majd az idő eldönti.
XP a dzsungelben: általánosságban nézik meg a táborok XP értékét, illetve a különböző dzsungel útvonalak erejét, kifejezetten azoknál a hősöknél, akik a Raptorokon is tudnak kezdeni. Szintén megnézik az XP függőséget, hogy mekkora a különbség egy sikeres és egy sikertelen meccs között, vagy hogy egyáltalán kell-e lennie bármiféle különbségnek.
Arany: megvizsgálják a passzív aranyat adó tárgyakat, megfelelő-e a mérték, amit a támogatók kapnak belőle, már csak azért is, mert a Bandit mesterég, amivel további plusz aranyat kapunk a körülöttünk meghalt minionokbból, el fog tűnni. Ezen kívül átnézik az egyes pozíciókat és az ott kapható aranymennyiséget, illetve azt is, hogy milyen hatással van a begyűjtött aranyra például a passzív és túlzottan biztonságos játék, ahol semmilyen kockázatot nem vállalunk.
Végül de nem utolsó sorban, javítani szeretnék az aktív játék indulásának idejét is, ez egy későbbi projekt. Jelenleg a meccsek első 1 de inkább 2 perce viszonylag eseménytelenül telik, hacsak nincs egy korai invade. Elgondolkoznak a minionok és a különböző táborok megjelenési idején, ezzel egyetemben lehet, hogy gyorsabb sebességet kapunk az elején, hogy kiérjük időben a megfelelő helyekre. Emellett a hősválasztás idejét is csökkenteni szeretnék például azzal, hogy amelyik csapat egyszerre két hőst választhat, az megtehesse ezt egyszerre és ne kelljen mindig a fölöttünk lévőre várni. A matchmakingen is dolgoznak, mint általában, de ezek inkább apróságok, amik a rendszer gördülékenységét segítik elő, semmint bármilyen kiemelhető külön frissítés.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!