Egy kicsit off-meta, de 100%-ban érdekes, íme a Mill/Fatigue Warrior

Egy kicsit off-meta, de 100%-ban érdekes, íme a Mill/Fatigue Warrior

A Dead Man's Hand is jó arra, hogy végtelen mennyiségű lapot pakoljunk a pakliba, ezzel biztosított a végtelen érték, csak életben kell maradni.

A Mill paklik már egy ideje részei a Hearthstone világ mindennapjainak. Próbálták már megcsinálni Druidban, Rogueban, sőt volt olyan elvetemült, aki Priest-el akarta működésre bírni. Az eredmények pedig sokszor nagyon felemásra sikeredtek. Mafurion a Naturalize miatt alapból nagy előnyből indult, de amikor bejött a Gang Up kártya, akkor Valeera is elért valamit ezzel az archetípussal. De miért is jön vissza ez a fajta pakli újra és újra? A válasz talán abban rejlik, hogy nagyszerű érzés elégetni az ellenfél lapjait, főleg ha sikerült elkapni egy Antonidast az Exodia Mage-ben.

A Knights of the Frozne Throne is beáll a sorba és a Mill megint felütötte a fejét, de most egy olyan Warrior pakliban, amiben ha jól keveritek a kártyákat, akkor szó szerint nem lehet kifogyni a lapokból és akár az idők végezetéig lehet húzni egy meccset. Hála a Dead Man's Hand-nek.

Félre értés ne essék, a pakli nem tartozik a legjobbak közé. A Tempo Storm Tier listájába példának okáért bele sem fért. De egy control környezetben lehet létjogosultsága, a másik erősebb ok viszont az, hogy nagyon vicces vele a játék. Ha sikerül elindítani a kombóvonatot, akkor után már nem lehet leszállni róla, csak az a gond vele, hogy egy kicsit lassú a start. De ezek után lássuk magát a paklit, majd pár szóban végigmegyünk rajta, hogy mik az alap stratégiák.

Deck kód: AAECAQcCogS5sgIOS4oB+wGRA58D/ASRBvgH/weyCIKtAsbDAo7OAqDOAgA=

A játék kezdetén a legfontosabb, hogy a kezdőkézbe olyan lapokat akarunk látni, mint a Fiery War Axe meg akármilyen lapgeneráló kártya. A korai körökben a Whirlwind/Ravaging Ghoul+Sleep with the Fishes kombó elég arra, hogy kontrolálni lehessen a pástot, később pedig egy jól időzített Brawl és Doomsayer fogja meg a kicsit gyorsabban felfejlődő ellenfeleket.

Az egész pakli szíve, mint már fentebb említettük a Dead Man's Hand. Ezzel lehet visszakeverni az olyan lapokat, mint a Coldlight Oracle, a Brawl, a Shield Block, az Execute, a Sleep with the Fishes, hogy később is lehessen őket használni. Egy fontos pontja van a kombónak, ha lehet, akkor addig kell húzni, amíg mind a kettő Dead Man's a kézbe kerül, mert a végtelen láncot csak így lehet fenntartani.

A Youthful Brewmaster egy érdekes kérdés. Nem biztos, hogy igazán szükség van rá, de jó lehetőséget nyújt arra, hogy a játék közepén meggyorsítsa a lapokat és így amikor lemásoljuk a kezünket, akkor nem csak pár darab értelmetlen lap kerül a gyűjtőbe. A másik lehetőség még, hogy be lehet pakolni legalább egy Skulking Geist-et, de akár a kettő is elfér. Mivel a Jade Druid egy nagyon erős ellenfél ebben a pillanatban, így ez a tech lap sokszor könnyítheti meg az életünket.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!


Cover és képek: www.hearthpwn.com

Kövess Minket!