Vayne és Malphite buff, valalmint gyengülő pajzsmeta vár ránk a 7.19-ben

Vayne és Malphite buff, valalmint gyengülő pajzsmeta vár ránk a 7.19-ben

A VB-t már biztosan a soron következő 7.18-as patch-en fogják játszani és bár maga a VB több mint egy hónapig tart, a munka nem áll meg ilyenkor sem. Meddler beszámolt a 7.19-ről.

Már csak két hét van a VB-ig, de az élet ilyenkor sem áll meg a Riotnál, hiszen a játékosok ugyanúgy játszanak tovább a világbajnokság ideje alatt és utána is. Éppen ezért Meddler már most beszámolt szokásos posztjában, hogy mikre számíthatunk a 7.19-ben. Ezek még nem fix változások vagy tervek, csak egy beszámoló arról, hogy miken dolgoznak jelenleg és milyen frissítéseket próbálnak feltérképezni éppen. Vágjunk is bele!

Három a magyar igazság, újabb buff a Fiora-ra!

Aioween | 17/09/07 13:31Ez már a harmadik buff, amit az utóbbi időben kap Fiora, úgy látszik ebből sosem elég, szerencsére még csak PBE-n elérhető. Ennyire szeretnék a VB-n látni? Úgy látszik nagyon vissza akarják hozni Fiora-t a top metába, ami egyrészt profi szempontból érthető, sokan már unják a tankokat és bővíteni szeretnék a carry toposok listáját.

Pajzs, pajzs, pajzs

Mindenhol pajzsokat látunk a játékban, legyen szó akár egy mides Oriannáról, vagy támogató pozícióban egy Karma-ról, Janna-ról, esetleg Luluról, vagy épp a dzsungelben Ivernről. Eléggé dominálják mostanság a metát a pajzsok, főleg mióta rájöttek az emberek, hogy az Ardent Censer egy baromi OP tárgy. Olyannyira, hogy még pajzs nélküli karaktereken is használják, mint Trundle, na most képzeljük el ezt más supportokon, akiknek a pajzsaira még tovább 10%-ot rárak. Ez ellen szeretne valamit tenni a Riot anélkül, hogy ezt a funkciót eltávolítanák. Olyan pajzsellenes tárgyakat terveznek, amikkel kicsit kordában lehet tartani a védelmet, így nem kell túlzott árat fizetnünk azért, ha ezekkel kezdeni akarunk valamit, nem kell kifejezetten erre rúnahelyet áldozni, vagy hősképességeket használni, csak hogy leüssük azt az istenverte pajzstömkeleget mondjuk egy Twitch-ről. 

Egyelőre még nem tudják pontosan, hogy ezt miként, illetve hány tárgyon szeretnék megvalósítani. Az alapvető elképzelés szerint úgy kell elképzelni ezeket a tárgyakat, hogy okozz X sebzést, ha valami történik, legyen az egy alaptámadás, vagy egy képesség és pajzsok ellen a sebzés kétszeres. A lényeg, hogy a pajzsokat stackelő csapatokkal is lehessen valamit kezdeni. Ez elég rossz hír lehet, az amúgy is épp hogy csak magához térő és kissé buffolt Ivernnek, akinek egyértelműen ez volt az elsődleges erőssége. Azt hozzátették, hogy nem szeretnék a pajzsok hasznosságát teljesen a földbe döngölni, szóval megfelelően finomhangolják ezeket a hatásokat. 

Tárgyváltozások is várhatóak több ízben

A Sterak's-ot például erősíteni szeretnék, mert jelenleg nagyon kevés esetben választják ezt a játékosok, helyette inkább a Maw of Malmortius-t preferálják. Ha kell, akkor felosztják majd a buffokat annak fényében, hogy közelharci, vagy távolsági karakter használja a tárgyat.

Szintén erősítenék a ritkán látott és nemrégiben frissített Zeke-t is, láthatóan nem nyerte el a játékosközösség tetszését.

A Stoneplate továbbra is egy kérdéses tárgy, főleg Cho'Gath esetében, de egyre gyakrabban látni másokon is. Az UOL elleni meccseken Odoamne Gnarra is ezt választotta például. Pont ezt a részét vizsgálják meg, hogy mennyire kívánatos tárgy egy olyan fighter jellegű hősökön, mint az említett Gnar. Eleget veszítenek-e harci értékeikből, ha ezt választják, vagy sem. 

Kivizsgálásra kerül a Righteous Glory is, mivel jelenleg több karakter szereti ezt akár az első tárgyai között tudni. Ezt a korai erőfölényt fogják elsősorban megnézni, hogy nem ad-e túl sokat a meccs első felében.

A supportok kedvenc tárgya, az Ardent Censer még mindig roppant erős, a nerfek után is. Lehetséges, hogy további gyengítés vár rá és a három előnyéből az egyiket elveszik. Jelenleg támadási sebességet ad pajzsok után, gyógyulást a támadások során és még sebzést is, ez a hármas egy kicsit sok együtt. Ezzel együtt viszont, hogy ne teljes nerf legyen, valahol máshol meg erősítenék.

Nem maradhatnak ki a hősök sem

Malphite már több ízben is szóba került. Először kapott egy mini buffot/reworköt, amit aztán visszavontak, de nem végérvényesen. Ezúttal jelentősen növelni szeretnék a páncélzatát, amíg a passzív pajzsa aktív, cserébe máshol gyengítik. Valószínűleg a Q sebzéséből fognak elvenni, lehet, hogy többet, mint eddig.

Aatrox-nak Q-ját akarják erősíteni, a második fele megszakíthatatlan lesz, vagyis ha már felemelkedtünk és megindultunk a föld irányába, semmi sem állíthat meg minket, így a felemelkedés ideje alatt kell valamit tenni ellene. Ezen kívül más területeken is erősíteni szeretnék, de még nem biztosak, hogy pontosan hol.

Végezetül Vayne. Neki is adtak volna egy csinos buff-ot korábban, de Malphite-hoz hasonlóan ezeket visszavonták. Némileg erősíteni szeretnék, illetve "egészségesebbé" karakterré tenni mindkét oldal számára. A Q bónusz sebzéséről továbbra is szeretnék eltávolítani a kritikus csapás esélyét, viszont megnövelnék az AD rátát rajta, ahogy a W minimális sebzését is. Ugyanakkor a kezdeti %-os sebzést csökkentenék a W-n, így eleinte nem fájna annyira az ösvényen, ha betalál három támadás. Emellett az ultija kicsit hasonlítana Master Yi végső képességére, vagyis gyilkosságok vagy támogatások után valamivel megnőne a hatóideje.

Udyr továbbra sem szerepel még a patch-ben, de nem feledkeztek meg róla. Folyamatosan zajlanak a tesztelések vele kapcsolatban is, de ezeket a 7.17, illetve 7.18 alatt nem akarták még kiadni. Újra meg akarják ezeket vizsgálni, hogy a jó úton haladnak-e velük, vagy esetleg új megközelítésre van szükség.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!