Brutál jó lesz a módosított Vayne ulti, ha ez így bekerül az éles szerverekre

Brutál jó lesz a módosított Vayne ulti, ha ez így bekerül az éles szerverekre

A vb patch árnyékában már dolgoznak a következő frissítésen, itt az első csokor infó!

Ahogy arról már beszámoltunk, kedd este megjelent a 7.18-as frissítés, amely számos, kisebb-nagyobb hősváltozást hozott magával. Tekintve, hogy ez lesz a hivatalos vb patch, ez nem meglepő, de már a frissítés bevezetőjében leszögezték, hogy a nagyobb volumenű változtatásokat a verseny utánra tartogatják, nehogy valami komolyabb baj legyen belőle a vb alatt (láttunk már erre példát, ugye, ADC Mordekaiser?).

A 7.19 első PBE frissítésében három hőssel foglalkoznak mélyebben, ezek Azir, Vayne és Xin Zhao. Utóbbiról már részletesen beszámoltunk, ha lemaradtatok volna róla, itt tudjátok pótolni:

Végre itt a hónapok óta belengetett Xin Zhao rework

A Riot célja, hogy több döntési lehetőséget adjon vele a játékosok kezébe.

Hősök

Xin Zhao

Passzív

Minden harmadik támadás 20/40/60/80% AD bónusz sebzést okoz (1/6/11/16-os szinteken skálázódik) és ugyanígy skálázva gyógyítja Xint az sebzésből származó x + a total AD 10%-ával, valamint az AP 40%-ával.

Q: A sebzést csökkentették a későbbi szinteken, míg az ehhez adódó extra sebzést a max sebzés 120%-áról inkább 40% bónusz sebzéssé alakították. Meg ugye csökkenti az összes többi képesség töltési idejét 1 másodperccel.

W: Az új, "kétsebességes" W az alábbiak szerint alakul: A Slash 30/40/50/60/70 (+30% total AD) sebzést okoz, míg a Thrust 40/75/110/145/180 (+90% total AD)-t üt és 50%-kal (!) lassítja az ellenfeleket 1,5 másodpercre. Ez elég komoly lassítás, sokkal könnyebb lesz a Q-val bevinni a 3 AA-t és felütni valakit a levegőbe. A CD is vállalható, 12/11/10/9/8 másodperc az alap. 

E: Jelentősen csökkentették a varázssebzést (a Rageblade tehát már nem lesz olyan jó Xinre, sadface), illetve emelték a lassítást itt is 50%-ra minden szinten, de ez csak fél másodpercig tart. Minek több, ott a W erre mostantól. Ami új még itt, hogy kap 40/45/50/55/60% támadási sebességet 5 másodpercre. Halló, Warwick?

R: Csökkent a töltési idő, 100 másodperc minden szinten és ugye ott az új hatás, hogy 3 másodpercig Xin egy egyébként nem kicsi körön kívül nem kap semmilyen sebzést, csak azoktól, akik a körön belül vannak. Ez a 3 másodperc pedig minden támadással és képesség használatával 0,3 másodperccel hosszabb lesz.

Azir

Aioween kolléga kedvencére már régóta ígértek egy komolyabb átalakítást és most úgy néz ki, kapunk is pár érdekességet a sivatag császárához. Alapból több HP-ja lesz, viszont egy hajszálnyit (1.3848-ról 1.38 :D) csökkentették az életerő regenerációját, míg a mozgási sebességen egy tízest emeltek.

Q: Az AP-ból kapott sebzést csökkentik közel a felére, a castolás távolsága is komoly csökkentést kap, viszont az egységek messzebbre tudnak ütni. A töltési időket széthúzták, az elején több, a végén kevesebb. A végeredmény így is inkább nerf, hiszen összességében jobban kell majd rizikózni, honnan és hova küldjük a katonáinkat.

W: A katonák alapsebzése picit nő, kivéve 18-as szinten, ott már kevesebb lesz. Csökkennek a töltési idők és messzebbről tudjuk megidézni a katonákat. Nem tudnak már többé őrszemeket takarítani, viszont a képesség kap egy új hatást is: Azir támadási sebessége szintenként nő 20-60%-kal 5 másodpercre, ha 3 vagy több katona van lent egyszerre a pályán.

E: A pajzs azonnal aktiválódik és 70%-ot kap AP-ből, DE csak 1,5 másodpercig tart 4 helyett. A csúszás távolsága is csökkentve lett 1700-ról 1400-ra. Az új hatás itt, hogy ha Azir eltalál egy ellenséges hőst, azonnal abbahagyja a csúszást és előkészít egy katonát (W).

R: Na itt már buff van, a CD-t jelentősen csökkentették, a falat is szélesebbre húzták egy-egy katonával szintenként. Az ebből megidézett katonák mostantól csak az ellenfél feléjük történő előretörését akadályozzák meg, amíg a katonák előjönnek. Miután elérték végső célpontjukat, onnantól sima pályaelemként (fal) funkcionálnak tovább. A lényeg: amíg mozognak az ultiból előjövő katonák, addig semmi nem megy át rajtuk, ha megálltak, onnantól át lehet dashelni őket (pl. Gragas E-vel).

Összességében ez inkább hajaz egy nerfre, bár nagyon sok képességét átalakították, máshogy kell majd játszani vele. A tesztelés után kiderül, hogy milyen, de hát erre van a PBE ugye.

Vayne

Már egy ideje a levegőben lóg a Vayne változtatás, volt, hogy kikerült egy epic buff, amit szinte azonnal vissza is vettek a PBE-ről. Most megint előrántottak valamit, íme a részletek:

Q: A bónusz sebzést növelték 30/35/40/45/50% total AD-ról 50/55/60/65/70% total AD-re, ami nem kicsi, DE többet nem critel.

W: Csökkentették a true dmg %-ot, csak max szinten lesz annyi, amennyi korábban (mintha Vayne eddig nem lett volna eléggé tárgyfüggő, late game hős), viszont az alap sebzését növelték egy kicsit.

R: Na itt jön a finomság: ha ulti alatt, miután Vayne megsebzett egy hőst és az 3 másodpercen belül meghal, akkor 4 másodperccel tovább tart a képesség! Fontos, hogy az ulti nem tarthat tovább, mint az eredeti maximum ideje. Tehát: Ha 10 másodperc az ulti, de 5 másodpercnél megölsz valakit, akkor kapsz 4 másodpercet, tehát 9 mp lesz még az ultidból. De 10 fölé nem mehet.

Egyéb

A hősválasztási fázisba bekerül egy legördülő menü, ahol a hősöket lehet majd szűrni név, mesterség vagy kedvenc alapján. Hogy itt a kedvenc alatt mit kell érteni, az jó kérdés, valószínűleg a legtöbbet játszott hőseidet.

A Zeke's Convergence is változik, olcsóbb lesz 200 arannyal és kicsit többet fog sebezni.

És jön megint a Nexus Siege játékmód, a legutóbbi óta van 4 új hős, meg kijavítottak pár bugot.

Illetve, várható még később Brand-re egy kis tuning, de max annyi, hogy pl. mana regen farmolás után, hogy kicsit erősebb legyen az ösvényfázisban. De ez majd csak a vb után.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!