Igaz csak 5 MB és csak néhány pisztolyt módosítanak, de azokat nagyon!
Egyenlőre az éles szerverre nem került be a patch, beta teszt után jelenik majd meg.
- Nagy mértékben csökkentett “aimpunch”
- Változtatások a pisztolyokon
- Glock: Kisebb változtatások az olyan játékosok előnyben részesítésére, akik szeretik rá tolni ellenfeleikre
- Megnövelt alap sebzés (28->30)
- Csökkentett sebzés nagy távolságokra
- Enyhén megnövelt pontosság gyors tüzelésnél
- Enyhén megnövelt pontosság futás közben (12.00->10.00)
- P250: A P250 mostantól jobban működik messzebbre, kevlár nélküli ellenfelekre
- Megnövelt alap sebzés( 35->38)
- Gyengített kevlár áttörés
- Megnövelt sebzés nagy távra
- Megnövelt pontatlanság futás közben(13.41->20.00!)
- CZ-75 Valószínűleg egy véletlen bent hagyott változtatás, ez a legvalószínűtlenebb, hogy bekerül az éles frissítésbe
- Gyengített kevlár áttörés
- Megnövelt sebzés nagy távra
- Megnövelt pontatlanság futás közben(13.41->20.00!)
Kezdjük az egész frissítés legelején, az aimpunch-al. A nagy mértékben csökkentettet szó szerint kell venni, hiszen páran már ki is próbálták az új aimpunchot és a mi szerencsékre videóra is vették.
Látszik, hogy az aimpunch mellett is a fején tudná tartani valamennyire a célkeresztet. Ha ez bekerül, lehet hogy a jövőben sokkal kevesebben vesznek pisztoly körben kevlárt, hiszen egyszerűen nem éri meg.
A glock változtatásai is szembe tűnőek, hiszen 600 egységen belül jobban fogunk sebezni mint eddig, annál messzebb viszont az eddigiekhez képest csökken a sebzésünk. Pár egységgel messzebbre tudunk valakit helmet nélkül egy hitelni és jóval messzebbre tudunk egy helmettel rendelkező ellenfelet két hitelni(244->371). A glock változtatásai mindenféleképp buffnak könyvelhetőek el és valószínűleg egy nagyon erős kezdő pisztolyt kapnak így a T-k.
A P250 változtatásai már kicsit bonyolultabbak, hiszen mostantól nem lehet egy helmettel rendelkező ellenfelet 1 hitelni. A helmet nélküli ellenfelek egy hitelése is majdnem duplájára nőtt(1035->1987 egység). Viszont sokkal könnyebb kevlár nélküli ellenfeleket leszedni. A fegyver változtatásai talán balance-nak mondhatók, de ez inkább egy nerf. Talán többet találkozunk majd vele a pisztoly körökben, mint eddig valaha.
A CZ-75 változtatásai jók, de nem mehetek bele részletesebben, hiszen valószínűleg ez egy véletlenül bent maradt nerf, ami nem fog bekerülni az éles szerverekre.
A frissítés mégis felboríthatja minimum a pisztoly körök metáját, érdekes változtatás ez a Valve-tól, reméljük kicsit elkezdenek foglalkozni a CS-vel is, a kártya játékuk után...
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!