Nagyon bekezdett Kína a CS:GO reklámozásába

Nagyon bekezdett Kína a CS:GO reklámozásába

Ma megjelent a játék, de egészen idáig elképesztő marketingelés ment a CS:GO érdekében.

Bombaként robbant a hír pár hónapja, hogy a Valve Kínába is terjeszkedhet és terjeszkedni is fog a Perfect World segítségével. A cég 2004 óta működik és eddig legfőképpen MMORPG-vel foglalkoztak, de most egy nagyszabású kampányban a Valve-al karöltve megjelentették a CS:GO-t Kínában.

Kínában az e-sport rajongók számát durván 170 millió emberre becsülik, szóval egy ilyen megjelenéshez, egy elképesztő marketing dukál, amit sikerült is megcsinálni.

Falakra, buszmegállókra és mindenféle e-sporttal kapcsolatos helyre kitették a CS:GO reklámját és azt, hogy mától játszhatnak a nyugat egyik legsikeresebb FPS játékával.

Ennél nagyobb szabású reklámokat is csinált a Perfect World. Felhőkarcolókra vetítették ki különböző módokon a CS:GO reklámját, hogy minél többen lássák.

A CS:GO-nak Kínában biztos sikere lesz és hatalmas játékos bázist érhet el, kíváncsian várom, hogy a profi szintre mennyire lesz hatással a kínai CS:GO és megjelennek-e új Ázsia szupercsapatok amiből eddig hiány volt.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések