Kha'Zix és dzsungeles buffok, valamint az új rúnarendszer érkezik a 7.20-ban!

Kha'Zix és dzsungeles buffok, valamint az új rúnarendszer érkezik a 7.20-ban!

Kha'Zix és a dzsungelesek buffokat kapnak, tárgyak változnak és megjelenik új tárgyként a Stopwatch is, valamint kipróbálásra bekerültek az új rúnák is.

Sok változás érkezik hamarosan, hiszen nemsokára élesedik az új rúnarendszer is, illetve a 7.20-as PBE patch-en már tesztelhető, így ha minden igaz, heteken belül a nagyközönség is kipróbálhatja őket. Ezenkívül volt egy elejtett információmorzsa a rúnás streamen a Riot részéről, hogy október első felében esetlegesen megnyitják újra a PBE-t. Addig is, nézzük mi vár ránk a következő patch során.

Hősfrissítés-dömping érkezik a 7.19-es patch-ben

Azir, Xin Zhao, Aatrox, Caitlyn és Janna is új képességekkel bővültek. Bár teljes reworknek azért nem neveznénk, sok szempontból más lesz velük a játék. Eddig tartott a szinkron a világbajnoksággal. Míg az ottani játékot egy palackba zárják, amire nincs hatással az idő, a mi játékunk halad ugyanúgy tovább, és már meg is jött a következő, 7.19-es patch.

A rúnákat már most javítgatják, de ez várható volt, hogy eleinte lesznek hibák. Elsősorban a Ruthless Visionary-t javították, amit az Inspiration és Domination szettekből kaptunk, mert nem minden információ jelent meg, aminek meg kellett volna. Ez azért merülhetett fel, mivel a PBE-n már láthatóvá tették az új Perks menüt, ahol a Keystone-okat és egyéb rúnákat mutatják meg nekünk a játékon belül, valamint a hozzájuk tartozó statisztikákat.
Tehát a rúnák elérhetőek, ezekkel a későbbiekben majd külön is fogunk foglalkozni, szóval készüljünk fel számos hibára és hiányosságra, elvégre egy elég nagy volumenű rendszerről van szó, ami alapjaiban változtatja majd meg a játékot.

A rúnákat a Collection menü alatt érhetjük el, ahol akár előre elkészíthetjük a kívánt rúnaoldalakat.
 
Ha ennyire nem vagyunk előrelátóak, vagy csak szeretnénk helyben felkészülni a helyzetekre, akkor módosítani is tudjuk majd őket a hősválasztás alatt, ahogy ezt korábban is ígérték.

Rengeteg hiba van még a rendszerben, ezeket majd szép lassan az elkövetkező hetekben fogják javítani. Ilyen hiányosság például, hogy meccs végén még nem jelenik meg minden, de játékon belül már láthatjuk őket.

No de nézzük a frissítéseket is.
Egyelőre egy karakterhez nyúltak hozzá, ez nem más, mint Kha'Zix, a dzsungel egyik rettegett lakója.

Buffolják a Q-ját (Taste Their Fear), igaz nem eget rengető módon, de 5-tel több sebzés lesz rajta minden egyes szinten, így ezek alapján a mostani 60/85/110/135/160 helyett 65/90/115/140/165-öt fogunk tépni ellenfeleinkből.

W-je (Void Spike) is erősödik, ugyanúgy 5-tel többet sebez minden egyes szinten, tehát a 80/110/140/170/200 helyett 85/115/145/175/205-öt sebez majd ellenfeleibe.

Más hősről egyelőre nincs információ, de tárgyakról annál inkább.

Gyengítik a tárgyat –ami kissé furcsa, lévén, hogy továbbra is ez a vonal a legkevésbé sikeres–, de többet nem kapunk 10% CDR-t belőle.


A szezon egyik talán legmegosztóbb tárgya is változik, frissül, de nem ő lesz az egyetlen.

Az új recept: Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380 arany. Ezzel együtt az összerakási költségét leviszik 980 aranyról 380-ra, de ez a Stopwatch miatt van, ami 600 aranyba kerül. Az aktív részének a CD-jét 90-ről 92 másodpercre növelik. Nem igazán értem, hogy ez a két másodperc mit fog számítani, de legalább valamivel gyengébb lesz.


Az ára változatlan marad, de ebbe is bekerül a Stopwatch, mint minden olyan tárgyba, aminek valami köze a túléléshez, a halál kijátszásához. Most már rendesen meg is jelenik majd a receptben.


Itt kezdenek igazán érdekessé válni a dolgok. Egyrészt megnövelik a szörnyek elleni sebzését 25-ről 30-ra, ez már önmagában jó hír, de ami még durvább, hogy minden alaptámadás után 20% bónusz támadási sebességet biztosít 2 másodpercre, amit lényegében folyamatosan fenn tudunk tartani bármilyen hőssel, amíg egy tábort ütünk. Ismét visszatérnek az erős early game dzsungelesek, mint Lee Sin?


Itt is lesznek pozitív változások. Egy új passzívval bővül a tárgy, minden egyes dzsungelszörny elleni képesség, vagy támadás után 25 HP-t tölt vissza 5 másodperc alatt, ez eddig is megvolt, viszont mellé jön még egy égető hatás, hasonlóan a Red Buffhoz, ami további 10+30% saját bónusz HP (maximum 50) mágikus sebzést okoz. Mivel a legtöbb dzsungelszörnynek viszonylag alacsony az MR-je, igencsak hatásos eszköz lehet a gyors haladáshoz.


Ez a tárgy csak közelharci egységeknek lesz elérhető. Emiatt megnövelik rajta a HP-t 400-ról 450-re, illetve az alap AD is 30%-ról 50-re nő, mindezt azért, mert az ADC-k nem tudják pofátlanul kihasználni többé. Megváltozik az egyedi passzívja is, a pajzs 0,75 mp után kezd el fogyatkozni, viszont a pajzs jellege is változik, nem 30% alap AD-t, hanem 30% Tenacity-t biztosít majd viselőjének, ami a legtöbb közelharci karakternek amúgy is jobban jön.

Új tárgyként mutatkozik be a Stopwatch, ami 600 aranyba kerül majd. Statokat nem ad egyáltalán, az egyedi aktívja pedig egy az egyben ugyanaz, mint a Zhonya-nal, azzal a különbséggel, hogy ez csak egyszer használható, utána elromlik. Ettől függetlenül az összes tárgyba beépíthető hozzávalóként, és állapota nem befolyásolja a Zhonya-t, ami továbbra is korlátlan számú használattal rendelkezik.


Ha már beszéltünk a Stopwatch-ről, beszéljünk a "bátyjáról" is. Ennek is megváltozik a receptje, hiszen bekerül a Stopwatch, de az ára változatlan marad, tehát az összerakási összeg 600-al, vagyis a Stopwatch árával csökken.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések