Hősfrissítés-dömping érkezik a 7.19-es patch-ben

Hősfrissítés-dömping érkezik a 7.19-es patch-ben

Azir, Xin Zhao, Aatrox, Caitlyn és Janna is új képességekkel bővültek. Bár teljes reworknek azért nem neveznénk, sok szempontból más lesz velük a játék.

Eddig tartott a szinkron a világbajnoksággal. Míg az ottani játékot egy palackba zárják, amire nincs hatással az idő, a mi játékunk halad ugyanúgy tovább, és már meg is jött a következő, 7.19-es patch. Sok minden érkezett, a korábban említett Azir "rework", Xin Zhao is változott, Janna pedig többről fog szólni a pajzsadásról. Vessük is bele magunkat!

Itt az ideje megijedni az árnyékoktól! -megjöttek Evelynn képességei

Heldeus | 17/09/27 07:03 Tűkön ülve várta már mindenki, hogy pontosan mit is fog tudni a felújított Evelynn, most pedig elérkezett ez a pillanat! Ami egyszer broken volt, az is marad. Talán nem meglepő, ha azt mondom, hogy Evelynn asssassin vonala tovább erősödött. Kapott mindent a drága démonhölgy, amire egy gusztustalan orgyilkosnak csak szüksége lehet.

A legnagyobb hangsúlyt -mint ahogy a legtöbb patch-ben- most is a hősök kapták, elvégre ezek befolyásolják leginkább a játékot.Régóta az agyonnerfelt stádiumban várta, hogy valami történjen vele, -egészen mostanáig. Róla már írtunk egy külön cikket is, hogy mi várható, de azért a lényeget gyorsan összeszedjük:

Növekszik a kezdő életereje, valamint a mozgási sebessége, így egy kicsit szívósabban kezdi meg a játékot, és az ösvényen is kissé könnyebb lesz mozgolódnia.

Q - Conquering Sands: Csökkentik a hatótávolságát, vagyis a katonák nem csúsznak olyan messzire, viszont növelik a lándzsák hosszát. Ez azért fontos; mert így a mostani, meg a régi hatótáv között nem lesz olyan számottevő különbség; mindössze 85 pontnyi távolság, ezt majd inkább a csúszkálásoknál érezzük meg. Első szinteken valamivel nagyobb lesz a CD-je, hogy az ösvényen ne fájjunk annyira, később viszont ez megfordul. Az alapsebzését növelik, amire szükség is van, mivel Azir gyakran a Stingerrel kezd, a támadási sebesség miatt AP-t csak később engedhet meg magának, de ezzel együtt az AP rátát csökkentik, így a late gameben kevésbé fogunk megállíthatatlanná válni, ha már sikerült felpakolni. És még egy nagyon fontos változás, amely régen többször problémát jelentett: a katonák sokkal közelebbre fognak csúszni a végén egymáshoz.

W - Arise: Csökkentik a parancsadás távolságát, vagyis közelebb kell lennünk hozzájuk, ellenben egy kissé növelik az idézési távolságot. Nagy szívfájdalom, hogy őrszemeket és trinketeket már nem lehet támadni velük, -így viszlát' falon keresztüli őrszem takarítás. :(  Újdonság viszont, hogy amikor megidézünk egy katonát, és már van kettő a pályán, akkor további támadási sebességet kapunk az alapon kívül 5 másodpercre, és a meccs elején is gyakrabban idézhetünk katonákat (később ez változatlan). A hátsó sorban álló ellenfelekre azonban kevesebbet fognak sebezni, ez kissé megnehezítheti majd a farmolást, hogy minden egyes célpontnál külön kell "számolni" a sebzéssel, de az elsődlegesnél marad ugyanaz.

E - Shifting Sands: 0,7-es AP rátát kap, ami elég jónak számít. A pajzs időtartama jócskán lecsökken a mostanihoz képest, de megbízhatóbb lesz, ugyanis nem hőssel való ütközéskor, hanem a varázslat elsütésekor kapjuk. 

R - Emperor's Divide: A fal csak a katonák mozgásának idejére lesz áthatolhatatlan, után ugyanúgy egy sima tereptárgyként viselkedik majd, amin át lehet hoppanni, -már aki tud. Növelik a katonák számát minden szinten eggyel, így a fal szélesebb lesz, illetve a CD is csökken rajta minden szinten.Néhány képességét frissítették, de a karakter alapjaiban annyira sokat nem változott.

Passive - Determination: Minden harmadik támadás a teljes AD egy adott százalékát plusz sebzésként fogja még hozzáadni a sebzésünkhöz, és minden harmadik támadás gyógyít is minket. Sőt mi több; a szintenként kapott támadási sebességet is növelik a passzívon kívül, viszont első szinten lassabban támadunk majd. 

Q - Three Talon Strike: Későbbi szinteken jócskán csökkentik az alapsebzését, és az AD ráta a bónusz AD-ból jön majd, szemben a mostani teljessel, viszont maga az arány megduplázódik. Ha AD Xin-t építünk, ezzel igencsak megnőhet a sebzésünk a képességen.

W - Wind Becomes Lightning: Ez egy teljesen új képesség lesz, ahol Xin először megsuhintja lándzsáját maga előtt egy félkörben, majd döf egyet egyenes vonalban, így távolabbi célpontokat is eltalál, akiket lassít. Minél nagyobb a támadási sebességünk, annál rövidebb lesz a képesség animációja.

E - Audacious Charge: Csökken valamivel a manaköltség, de vele együtt a sebzés is, jóval kevesebb ideig lassít,  viszont kapunk támadási sebességet, szinttől függően egyre többet, 5 másodpercre. A dzsungeltáborok takarítására ez nagyon jól fog jönni.

R - Crescent Guard: Semmilyen bónusz ellenállást nem nyújt innentől, viszont az ultit követő három másodpercben, minden sebzést nulláz magán, ami 450 távolságon kívülről érkezik, vagyis ez lényegében az ADC-k ellen védi. Ezt az időtartamot ki lehet tolni, amennyiben folyamatosan hősöket támadunk közben.

Nála csak annyi változott, hogy a Q-jának a második felében, ahol már lefele ereszkedik, megállíthatatlan. Vagyis nem hat rá semmi, mindenképp be fog csapódni. Ezen kívül az ultija alatt kissé növelték a támadási sebességét.Nos, a lövészek egykori gyöngye rengeteg nerfen esett át mostanság, -talán kicsit túl sokon is-. Kevesebb HP-val indul, de többet kap szintenként, nagyobb támadási sebességgel indul, pontosabban a korább nerfeket visszavonják e téren, és szintenként is többet fog kapni. 

Passive- Headshot: Változik a passzív működése, innentől kezdve a headshot lövések a tornyokra is érvényesülnek. Ez egyrészt jó lehet a mostanság gyakori Tristanakkal szemben, akik szintén gyorsan bontanak tornyot, -viszont figyelni kell, ha az ellenfelet szeretnék piszkálni.

Q - Piltover Peacemaker: Növelik a hátrébb álló célpontokra osztott sebzést, mivel az mostanság jócskán lecsökkent. Ezzel ismét visszakap egy kis miniontakarítási képességet.

W: Yordle Snap Trap: Félbevágják lényegében a hatóidejét, amíg a földön van, cserébe sokkal halálosabbak lesznek, mivel az érkező fejlővés nagyon fog fájni a mostanihoz képest. Szerencsére Caitlynnek is kevesebb ideje lesz reagálni, mert csak pár másodpercig leszünk mindenképp láthatóak. A fenti változások fényében, gyakrabban kapunk majd csapdákat. Ennek a változásnak a legfőbb oka szerintem a toronyostromok, ahol Cait egy egész ösvényt képes volt lecsapdázni 1,5 percig, ami nagyok sok.Az alsó ösvények békés rémálma, aki minden ügyességet kompenzál, amit csinálunk, csak azzal, hogy megnyomja az E betűt. Ezen változtat a Riot is, hogy ne csak egy shieldbot legyen.

Passive - Tailwind: Janna is megkapja a bónusz mozgási sebességet innentől, és minden alaptámadása, valamint varázslata az aktuális bónusz mozgási sebesség 35%-nak megfelelő extra mágikus sebzést okoz, amibe beleszámít a passzív is, tehát már első szinten majdnem 10 bónusz mágikus sebzést okoz plusz minden támadása.

Q - Howling Gale: Csökken a manaköltsége, és fixen 12 mp lesz a CD-je minden szinten. Az alaptávolságát, töltés nélkül növelik jelentősen, illetve a teljesen feltöltött tornádó is valamivel messzebb megy. Viszont változik a mozgása, minden esetben pontosan 1,5 másodperc alatt ér a végpontba; vagyis ha a teljes távot kell megtennie, akkor sokkal gyorsabban fog végigsöpörni.

W - Zephyr: csökkentik a CD-t, így gyakrabban lassíthatunk vele, viszont csökken a lassítása tartama is, valamint a kapott bónusz mozgási sebesség is, de ez a passzív miatt van. Szintén kevesebb lesz a hatótáv, de máshogy mérik majd, ugyanis a hitboxok szélét nézik. Ez azt jelenti, hogy nagyobb karakterek ellen jobb lesz, kisebbek ellen rosszabb.

E - Eye of the storm: Janna legerősebb képessége jócskán megnövelt CD-vel fog rendelkezni: az eddigi fix 10 mp helyett első szinten például 18 másodperc lesz rajta a CD.

WP Riot, -ideje volt!

W - Brutal Strikes: Amennyiben aktív rajtunk a pajzs a passzívból, megtriplázza a páncélzatunkat. Ezzel együtt csökken a képességen a százalékos alapbónusz, de még így is durva lesz ADC-kel szemben.Q - Command Attack: Növelik a golyó mozgásának sebességét, így könnyebben okozhatunk meglepetéseket.

W - Command Dissonance: Elő lehet úgymond készíteni út közben, vagyis amint a labda a célba ér, egyből elsül a W. Ez fontos lehet üldözéseknél például, ahol minden pillanat számít.

R - Command Shockwave: A W-hez hasonlóan ezt is elő lehet készíteni, ám ezzel azért óvatosan, mert még a gyorsabb labdával is sok minden történhet, míg az célba ér.Növelik az alap manáját, mivel elég drágák voltak a képességei, eddig. 

Q - Volcanic Rupture: Minden szinten 55 manába kerül majd, ami az eddigi első szintnek felelt meg, később nem lesz drágább.

E - Searing Charge: Ennek is csökken a költsége, 10 manával.Korábban már volt szó egy fajta buffról, nézzük mit is kapott meg belőle.

Q - Tumble: Növelik rajta a teljes sebzésből származó bónusz sebzés százalékát, de ez a mennyiség nem nő többé, ha kritikusan találunk vele.

W - Silver bolts: Alacsonyabb szinteken kevesebb százalékos sebzést okoz, viszont ezzel együtt nő a minimális sebzés, ami elősegítheti a pontosabb farmolást.

R - Final Hour: Ha egy hős meghal az ulti alatt, amihez közünk volt az utolsó három másodpercben, akkor tovább 4 másodperccel tolódik ki a határideje, viszont így sem haladhatja meg az eredeti hatóidőt, de frissíteni folyamatosan tudjuk. Képzeljünk el egy teljes csapatharcot, ahol Vayne végig ultiban van.Növelik a támadási hatótávját, valamint gyorsabban regenerálódik. 

W - Dark Matter: Minden szinten azonosan 8 mp lesz a CD rajta, és minden 50 jelző, ami Veigaron van, 10%-kal csökkenti a W CD-jét, ami összeadódik. Vandiril már bemutatta azt is, hogy lényegében 0-ra is levihető a CD, igaz egy normális meccsen ez jó eséllyel nem fog előfordulni.

Ha még kitartottál eddig, akkor most jöhetnek a tárgyak is, lesz változás bőven!

Ardent Censer

Pajzsnál, vagy gyógyításnál mi magunk is megkapjuk a bónuszokat, nem csak a szövetséges, ellenben nincs már on-hit gyógyítást, és szintenként növekszik a támadási sebesség, valamint bónusz mágikus sebzést, mindkét esetben 20 és 35 között.

Bramble Vest

A teljes ára növekszik 900-ról 1000-re, mivel növekszik az összerakási ár egy százassal. 20 helyett csak 15 sebzést oszt vissza, és a nem hős karakterekre nem alkalmaz Grievous Wounds-ot. Ez az ösvényen lesz fontos, mivel nagyon sok karakter szinte rusholta ezt a tárgyat AD matchupokban. 

Thornmail

5-tel növelik a páncélt rajta, semmi több.

Edge of Night

A lethality tárgyak fénykorában népszerű választás volt, igaz akkor még MR-t is adott, azóta viszont javarészt eltűnt. Emiatt növelik a pajzs időtartamát 5-ről 7 mp-re, a CD-t pedig csökkenték 45-ről 40-re.

Righteous Glory

150 arannyal növelik a teljes költséget, hogy még egy-két hullámot meg kell várnunk vele pluszban. Ez onnan származik, hogy az összerakás drágább lesz, a két építőkövet külön-külön ugyanolyan áron vehetjük meg.

Zeke's Convergence

150 arannyal olcsóbb lesz a tárgy és az összerakási költség is egyben. Emellett növelik a Frontloaded sebzését 25-ra az eddigi 17,5-ről, valamint az égetés akkor aktiválódik, ha lelassítunk valakit, aki már úgymond ég. A teljes égési sebzés továbbra is az alaptámadás 50%-nak felel meg.

Nos; nagyjából ennyi lenne a 7.19, -reméljük nem öregedtetek túl sokat az elejétől a végéig!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések