16 hőst buffoltak a legutóbbi PBE patch-ben, és a rúnák sem maradhattak ki!

16 hőst buffoltak a legutóbbi PBE patch-ben, és a rúnák sem maradhattak ki!

Míg a tegnapi PBE patch fókuszában inkább a tárgyak álltak, a mai napon pont az ellentétét kaptuk: egy tárgy, és 16 hős változik. A rúnák is egy jó ideig állandó szereplői lesznek a patch-eknek.

Alig egy nap telt el, de máris kaptunk egy újabb adag frissítést a PBE-re. Ezúttal inkább a hősök kerültek előtérbe, hiszen tegnap csak Kha'Zix került terítékre számos tárgy mellett. A rúnák sem maradhatnak ki, de mivel még az egész rendszer nagyon új és képlékeny, egy pár hétig, vagy akár hónapig, szinten biztos szereplői lesznek majd a patch-eknek, amíg beáll egy viszonylagos rend.

Kha'Zix és dzsungeles buffok, valamint az új rúnarendszer érkezik a 7.20-ban!

Aioween | 17/09/28 11:56 Kha'Zix és a dzsungelesek buffokat kapnak, tárgyak változnak és megjelenik új tárgyként a Stopwatch is, valamint kipróbálásra bekerültek az új rúnák is. Sok változás érkezik hamarosan, hiszen nemsokára élesedik az új rúnarendszer is, illetve a 7.20-as PBE patch-en már tesztelhető, így ha minden igaz, heteken belül a nagyközönség is kipróbálhatja őket.

Több bugot is javítottak már a rúnák terén, illetve folyamatosan frissülnek. Ezekre gyors felsorolás szinten kitérnénk, melyekről Wrekz számolt be.

Last hitting: a hős plusz 5 sebzést kap minden olyan támadásra, amit egy ösvényen lévő minion ellen hajt végre. Ez hasonló, mint ami most a mesterségekben Savagery néven szerepel, igaz az szörnyek ellen is érvényesült.

A Sudden Impact akkor aktiválódik, ha kilépünk a láthatatlanságból, vagy rejtőzködésből.

Javítottak egy bugot a Ravenouse Hunternél, ami miatt maximális jelzőszám mellett 40% Spellvamp-et kaptunk a 15% helyett.

Szintén hibajavítás történ a Lethal Temponál, mivel képesek voltunk a rúna aktiválása nélkül is átlépni a 2,5-ös támadási sebesség maximumot, holott ez nem volt betervezve.

A Celestial Body büntető sebzése 8%-ra növekedett és szörnyekre, valamint hősökre is érvényes.

Végezetül az Overheal változott: a másoktól kapott gyógyulásoknál 100-300%-ot kapunk, ahogy telik a játékidő, továbbá nem lesz megkülönböztetés közelharci és távolsági egységek között.

Frissült a betöltő képernyő is az új rúnarendszer miatt.

Jöjjön tehát a rengeteg hős, hiszen lesz változás, nerf, buff bőven.

Buffot kap az ultijára (Ace in the Hole), ami így 15-tel nagyobbat fog ütni minden egyes szinten: 250/475/700 helyett 265/490/715.

A balták koronázatlan királya három képességére is buffot kap. Növelik a Q-n (Spinning Axe) a sebzést 5-tel, tehát 30/35/40/45/50-ről 35/40/45/50/55-re. E (Stand Aside) képessége is erősebbet üt majd szintén 5-tel: 70/105/140/175/210 to 75/110/145/180/215. Végezetül az ultija (Whirling Death) 10 sebzéssel gazdagodik minden szinten: 175/275/375 helyett 185/285/385.

A felfedező kolléga mostanság a dzsungelbe költözött, ahol nagyon jól érzi magát. Ő is kap egy kis szeretetet, E-je (Arcane Shift) az eddigi 75/125/175/225/275 helyett 80/130/180/230/280-at fog sebezni. Ultija (Trueshot Barrage) is erősebb lesz, igaz csak 5 sebzéssel szintenként: 350/500/650 helyett 355/505/655-öt fog ütni.

Elsődleges eszköze, a Q (End of the Line) kezdeti és visszarobbanó részének sebzése is növekszik. A kezdeti sebzést 40/55/70/85/100-ról 45/60/75/90/105-re emelik, míg a visszarobbanó részét 80/110/140/170/200-ról 85/115/145/175/205-re. Emellett ultijának (Collateral Damage) is mindkét összetevője fájdalmasabb lesz, az egyenes vonalba haladó lövedék sebzését 250/400/550-ről 260/410/560-ra emelik, a sugárba robbanó részét pedig 200/320/440-ről 210/330/450-re növelik.

A négylábú dzsungelesnek a Q-ját (Rampage) erősítik, amivel jócskán megkönnyíthetik a dzsungeles farmolását, hiszen ez egy gyakran spammelhető képesség. A sebzés a következőképp alakul: eddig 50/85/120/155/190-et ütött, mostantól pedig 55/90/125/160/195-öt fog.

Rá tegnap érkezet ki egy hotfix az élő szerverekre, azóta nem történt változás.

Az őrült lövész erősebb szuper mega halálos rakétákat fog lőni, akiről egyébként most már hivatalosan is kiderült, hogy Vi testvére. Az ulti sebzése 250/350/450-ről 260/360/460-ra növekszik.

A szurdok majdnem legfrissebb tagja szintén három képességre kap bónuszokat. Q-ja (Reaping Slash) 55/75/95/115/135 helyett 60/80/100/120/140-et sebez majd, W-je (Blade's Reach) pedig 80/125/170/215/260 helyett 85/130/175/220/265-öt. Végezetül az ultija (Umbral Tresspass) is nagyobbat csap 10-zel, vagyis 150/250/350 helyett 160/260/360-at.

Az elválaszthatatlan páros Q-ja (Dance of Arrows) sebzését is növelik, 55/75/95/115/135-ről 60/80/100/120/140-re. Szintén sebzéstöbbletet kap E-jére (Mounting Dread), 60/80/100/120/140-ről 65/85/105/125/145-re változik.

Nemrégiben nerfelték a mid lane egyik ördögét, most viszont kap 5 sebzést Q-jára (Piercing Light) minden szinten, tehát 80/115/150/185/220-ról 85/120/155/190/225-re nő.

A spártainak is simán elhihető harcos Q-jának (Spear Shot) sebzését növelik 65/105/145/185/225-ről 75/110/155/195/235-re, illetve az E-nek (Heartseeker Strike) is, 80/130/180/230/280-ról 100/150/200/150/300-ra.

Noxus első számú diplomatája is sebzéssel gazdagodik minden téren. Q-ja (Noxian Diplomacy) mostantól 60/85/110/135/160 helyett 65/90/115/140/165-öt sebez. Ne felejtsük el, hogy közeli távolságban ez még nagyobbat üt. W-jének (Rake) a visszatérő pengéi pedig 60/85/110/135/160 helyett 70/95/120/145/170-et. Végezetül az ultija (Shadow Assault) is jobban fog tépni, 90/135/180-ról 95/140/185-re emelik a sebzést rajta.

A lövészek jelenlegi kedvencének E-je (Explosive Charge) sebez többet, 50/75/100/125/150 helyett 55/80/105/130/155-öt.

Ez a lövész is erősödik, ahogy mindenki, E-jének (Hail of Arrows) sebzését növelik 5-tel, vagyis 65/100/135/170/205-ről 70/105/140/175/210-re.

A falhoz lökés, vagyis az E (Condemn) sebez többet, 45/80/115/150/185 helyett 50/85/120/155/190-et.

A gerlepár női tagja is majd minden képességére plusz sebzést kapott. Q-jának sebzése (Double Daggers) 40/60/80/100/120-ról 45/65/85/105/125-re nőtt, E-je (Bladecaller) 50/60/70/80/90-ről 55/65/75/85/95-re, míg ultija (Featherstorm) 100/150/200-ról 110/160/210-re.

Az igazi orgyilkos Q-jának (Razor Shuriken) sebzése mind az elsődleges (70/105/140/175/210-ról 80/115/150/185/220-ra), mind a másodlagos célpontok (42/63/84/105/126-ról 45/66/87/108/129-re) ellen nőtt. E-je (Shadow Slash) is  65/90/115/140/165 helyett 70/95/120/145/170-et tép áldozataiból.

Az egyetlen tárgyváltozás a már tegnap is említett Sterak's Gage. Mivel már csak közelharci egységeknek éri majd meg ilyet vásárolni, további átalakulásokon esik át. Egyrészt változik a recept: Jaurim's Fist + Pickaxe + Ruby Crystal + 725 aranyból fog épülni. Ezzel az ára is változik 2600-ról 3200-ra, vagyis igencsak drága tárgy lesz. Mindezek mellett az 50% plusz alapsebzés mostantól egyedi passzívnak fog számítani.

A PBE-re érkező frissítésekeket ne vegyük készpénznek, mert mindig változhatnak!

Az új Galaxy skinek is elérhetőek már a PBE-n!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!



Kövess Minket!



Közvetítések