Nyelvalapú meccskeresés? Miért ne!

Nyelvalapú meccskeresés? Miért ne!

Megnéztük, hogy milyen előnyei és hátrányai lennének egy ilyen rendszernek!

A CS:GO közösségen belül sok jó ötletbe belefuthat az ember, ha nyitott szemmel jár. Ilyen pl. a nyelvalapú meccskeresés is, mely egy egyszerű megoldást kínál arra a problémára, hogy kiszűrjü, hogy milyen játékosokkal szeretnénk játszani. Értelemszerűen kiválaszthatunk beszélt nyelveket és ez alapján olyan meccsekbe próbál bedobni a játék, ahol mindenki azokat a nyelveket választotta. Az egyik cél az lenne, hogy elkerüljük a vérnyomás növekedést, amit egy-egy "cyka blyat" tud okozni az első kör előtti freeze time-ban.

Persze vannak gondok, mint mindig. Ugyanis semmi sem akadályozza meg, hogy hazudjunk a rendszernek a nyelvtudást illetően. A legtöbben úgyis rányomnának az angol nyelvre, még ha közük sincs hozzá akkor is, mert ott van a legtöbb játékos (tehát ott lesz a leggyorsabban meccs). Ezért eleinte nettó használhatatlan lenne a fenti diszkrimináló célra, amiért a legtöbben szeretnének egy ilyen funkciót a játékban látni. Viszont attól, hogy az elején nem működne ebben a formában, még nem lenne rosszabb tőle az élményünk, nem lenne nagyobb esélye annak, hogy angolul nem beszélőkkel játszunk. Azaz olyan lenne, mint most, de néhány esetben jobb, amiért már megéri.

De előbb-utóbb rendeződne ez a helyzet, és a kitartóak addig simán használhatnák arra, hogy mondjuk csak a saját nemzetiségük tagjaival játszanak. Ez a gyengébb nyelvismerettel rendelkezők és az angolul egyáltalán nem kommunikálók számára nagyon nagy segítség lehetne abban, hogy ugyanolyan élményben legyen részük, ha random társakkal játszanak, mint a Pasha London Schoolt megjártaknak most. Ráadásul ők valóban kikerülnék az oroszul ordibáló egyéneket, akik véletlenül sem szeretnének olyan nyelven megnyikkanni, amit a másik négy ember is beszél. 

Az alábbi szavazásban egészen a hét végéig jelezheted, hogy mit gondolsz az ötletről!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!