Szemet gyönyörködtető látvány vár bennünket, ami után tank nem marad szárazon az új HD térképeken!
Október 11-én a Sandbox szerveren tesztelhetjük az új HD térképeket, amiből összesen tizenkettő készült el eddig:
- Sand River
- Redshire
- Prokhorovka
- Murovanka
- Mountain Pass
- Mines
- Himmelsdorf
- El Halluf
- Cliff
- Abbey
- Steppes
Felismeritek ezt a pályát?
A pálya nem más, mint Mines. Így nézett ki az egyik legtöbb változáson átesett pálya 2010-ben.
Ez pedig a 2017-es változata
Végül is mi változik?
A fények, a domborzat, a víz, a növényzet és az égbolt - szóval szinte minden - egy kicsit szebb és letisztultabb lesz.
Eltűnnek a határok
A megjelenített térkép 32 km2 nagyságúvá válik, így sokkal realisztikusabb hatást kelt majd, mint korábban. Természetesen a játszható pálya mérete változatlan marad.
Realisztikusabb textúrák
A terep deformációja
Mutatunk egy bűvésztrükköt. Biztos sokszor tapasztaltátok már, hogy a földbe csapódó lövedékek nyoma a tizenegyedik lövésnél eltűnik. A változtatások kapcsán erre is figyeltek a fejlesztők és megoldották, hogy minden lövés nyomot hagyjon a földön, nem számít hányat lövünk.
Vizes tankok
Benneteket is zavart, hogy a tankotok száraz maradt, miután kijöttetek vele a vízből? Nem kell aggódni, ugyanis innentől kezdve tank nem marad szárazon!
Lessétek meg a galériát
A galériában számos képet láthattok a változásokról és ne feledjétek, hogy a tesztelés célja egyelőre a játék minél jobb optimalizációja, hiszen az új grafika jobban terheli majd a videokártyákat. Október 11-én tehát Sandbox!
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!