Hétvégi offmeta ajánló: jungle Twitch

Hétvégi offmeta ajánló: jungle Twitch

Ha az Ezreal jungle működik, -ez miért ne? 

Elsőre talán furcsán hangozhat, hogy egy ADC a dzsungelben legyen, de mostanság annyira nem szokatlan, hiszen Ezreal is itt kötött ki. Tény, a két karakternek alapvetően teljesen más szerepköre van, de posztjukat véve mindketten ADC-k. 

Unod már a kávészüneteket egy Morgana Q alatt? Van megoldás!

Három másodperc nagyon sok idő a LoL-ban. Főleg ha tétlenül állunk egy helyen és végignézzük, ahogy teljes civilizációk emelkednek fel és buknak el, amíg kiszabadulunk. Szerencsére van megoldás. Aioween, Huzsi | 17/10/12 16:20 Viccet félretéve: nincs annál idegesítőbb, mint amikor jól megy a játék, tök jól állunk, jönne egy hatalmas csapatharc, amit azonban csak tétlenül végig tudunk nézni, mivel kapunk egy CC-t (vagy többet), és mire kiszabadulunk; már vége mindennek.

Twitch minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, ami kell egy dzsungelesnek, legalábbis ami a solo queue-t illeti, még akkor is, ha elsőre nem a legkézenfekvőbb választás. Azért írtam azt, hogy főleg solo queue, mivel leginkább koordinálatlan környezetekben állja meg a helyét, ahol messziről tud lőni, anélkül, hogy tudatos fókuszt kapna az ellenfelektől. Elég jó győzelmi statisztikákkal is rendelkezik a hős, főleg az előbb említett okból kifolyólag, függetlenül attól, hogy ki mennyire ismeri a hőst, hiszen nem kell hozzá nagy kunszt. Az ösvény előtt a Q-t bekapcsoljuk és jöhet a meglepetés csomag.

Szóval mitől is működik igazán a kis patkány?

Eléggé egyedi játékstílusa van, főleg a többi dzsungeleshez képest. Egyrészt, el tudunk tűnni a pályán és a legtöbb esetben csak akkor vesznek észre, ha valakinek Control Wardja van a közelben, ami főleg az alacsonyabb szinteken maximum az alsó ösvényen fordul elő, vagy ha túl közel megyünk valakihez, de addigra általában más túl késő. Egy dolog biztos, a Red Buff biztosítása kulcsfontosságú, hiszen az első pár percünk erre alapul. Egyrészt ennek a plusz sebzésével tudunk igazán hatékonyan farmolni, illetve a kettes szint meglépésével az "új" W, amit tavaly novemberben kapott Twitch, nagyon sokat hozzátesz a táborok takarításához. A Q-nak köszönhetően rengeteg támadási sebességet kapunk, amivel gyerekjáték a farmolás. 

Az első pár szinten Twitch csak a gankelésre gondol, ezzel is előnyt adva az ösvényeknek. Míg az ösvényen fontos a scale-elés, dzsungelben annyira nem, szerencsére ennek hiányában is tökéletesen tudunk haladni a táborok között. Mivel tudunk kiteolni és a Q-ból kapott láthatatlanság mellé mozgási sebesség is jár, simán tudunk invadelni, és lényegében minimális sebzéselszenvedés mellett egy-egy tábort elvinni, ehhez persze nem árt a megfelelő információ sem, hogy az ellenfél éppen hol jár. Szinte bármelyik ösvény gankelhető számunkra, viszont a control wardokra mindig figyeljünk, mert azok akár a halálunkat jelenthetik. A rejtőzködés közben fel tudjuk venni a számunkra kényelmes pozíciót, ezzel is segítve a társunkat, hogy ne legyen menekülő útvonal. A legtöbb játékos amúgy is fejvesztve menekülni fog, amint meglát minket, még akkor is, ha éppenséggel akár ránk is fordulhatna. 

Ha igazán szemetek akarunk lenni, akkor kezdjünk a Red Buffal, és rögtön kettes szinten gankeljünk midre. Szinte garantált, hogy az a játékos kitiltel a világból, mert jó eséllyel még csak egyes szintű lesz, de legjobb esetben is maximum kettes. Egy Flash kihúzása pár kivétellel szinte garantált, az előny pedig egyértelműen  hozzánk kerül.

Az ulti pedig már csak hab a tortán. Ennek köszönhetően a Red Buff hatása akár több emberre is érvényesül, mindet lassítva és persze égetve, a plusz sebzésről nem is beszélve. A Skirmisher's Sabre-nek köszönhetően a legtöbb cserét és ganket jó eséllyel túléljük, mivel ezzel 20%-kal csökkentjük a ránk érkező sebzést a célponttól négy másodpercen keresztül, ami bőven elég arra, hogy végezzünk is vele. Ahogy halad a játék előre, Twitch szépen kinövi magát egy másodlagos ADC-vé, és a megfelelő tárgyak mellett akár a tankokkal is tud végezni. Arról nem is beszélve, hogy ha már amúgy is Ardent Censer meta van, az éppenséggel az ő dolgát is csak még jobban megkönnyíti.

Ami a tárgyakat illeti

Vegyünk egy Hunter's Machete-t és Refillable Potiont először, majd ebből építsük ki a Skirmisher's Sabre-t. Ha ezzel megvagyunk, akkor jöhet a Boots of Mobility, vagy a Berserker's Greaves, attól függően, hogy mennyire akarunk mozogni a pályán, utána meg jöhet a Bloodrazor Enchantment, amivel tovább növeljük a támadási sebességünket a dzsungeles tárggyal. Elfér még egy Runaan's Hurricane is, hogy mindenki kapjon a jóból, utána pedig rátehetjük a pontot az i-re egy Infinity Edge vásárlásával. Végezetül pedig, helyzettől függően Mortal Reminder, hogy a sok gyógyító support nem érvényesüljön, vagy, ha nagyon elfajulnának a dolgok, akkor jöhet a Guardian Angel is.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések