Ezeréves guggolós bug van a játékban

Vagy mégsem? Kicsit nehéz megérteni, de megpróbáljuk elmagyarázni.

Az egész történet ott kezdődik, hogy amióta CS:GO a CS:GO, ez a bug valószínűleg benne van a játékban. Igen, egy hibáról van szó, ez nem egy feature. Nem is szaporítanánk tovább a szót, itt a videó, ami megmagyarázza, hogy melyik crouch bug-ról beszélek.

Gondolom nektek is sűrűn előfordult ez a bug: ha shifttel sétálsz és ráguggolsz, nagyjából egy tizedmásodpercre nagyon megnő a pontatlansága a fegyvernek, és ha ebben az időintervallumban lősz, a világvégére is elmehet a töltény. Ez így nem is lenne bug, hiszen logikusan, amikor leguggolsz, esik annyit a tested, hogy növekedjen a pontatlanság, de ez csak a sétálás utáni guggolásnál jelentkezik. Ha futsz és úgy guggolsz le, nem növekszik ekkorát a pontatlanság.

Szerencsére “SlothSquadron”, a CS:GO Morgan Freeman-je elmagyarázta nekünk, hogy mi is történik és máris érthető lett az egész.

A fent látható képlet segít kiszámolni azt, hogy mi, miért történik. A sétálás 52%-a MaxPlayerSpeednek (maximális karakter gyorsaság), így a formula alapján azt hinnénk, hogy a mozgás közbeni pontatlanság 73.7% lenne, de ez valamiért nem így van. A shifttel való sétálásnak külön, speciális tulajdonsága van, így az elméletileg 73.7% helyett 29.5% a mozgás közbeni pontatlanság. Minél kevesebb a százalék, annál pontatlanabb a fegyver. Ezért nem lősz ilyenkor oda, ahova te akarod.

Innentől már csak egy kérdés maradt, ez direkt van-e, vagy csak a Valve spaghetti kódolása jelentkezett be újra. Mindenesetre, szerintem nincs helye a játékban, és iszonyat idegesítő emiatt elveszteni köröket.

Ti találkoztatok már ezzel? Szerintetek jó az, ha ekkora pontatlanságot kap a fegyver guggolásnál?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!