Hatalmas nerfet kapott Galio, Ekkonál pedig nem tudják eldönten, hogy mit akarnak

Hatalmas nerfet kapott Galio, Ekkonál pedig nem tudják eldönten, hogy mit akarnak

Alig egy héten belül harmadszor gondolja meg magát a Riot Ekkoval kapcsolatban a PBE szervereken. Szerencsére a többi hős kapcsán, mint Galio, Sejuani és Urgot, nem ennyire tanácstalanok.

Ekkoról írtunk az előző PBE patch kapcsán, ahol már két változáson is átesett, de ezúttal ismét visszatértek egy korábbi verziós buffhoz. Galio elsőre úgy tűnhet, hogy erősödött, de több kulcsfontosságú képessége is gyengülni fog, pusztán azért, mert mostanában még miden is tankként játsszák. Sejuani egy kis finomhangolásban részesült. Az Urgot rework alapvetően jól sikerült, de hiányzik belőle még egy kis plusz, hogy igazán közkedvelt karakterré váljon, ezen próbál most segíteni a Riot. Változnak a rúnák is folyamatosan, illetve az Archangel Staff stackelése is frissül.

PBE: Máris jön az Evelynn buff

Huzsi | 17/10/14 11:06 A frissítés során Evelynn kapott egy kis változtatást, folytatódik a rúnák tesztelése, illetve a Death Sworn hőskinézetek kaptak újabb apró módosításokat. Az élet nem áll meg a PBE szerverén attól függetlenül, hogy újra nyitott a regisztráció, hiszen nyakunkon az előszezon!

Kezdjük rögtön a rúnákkal, ahol ezúttal kevesebb változás volt, de azért akad pár.

Aftershock
A kapott armor és MR 10+30%-ról 20+30%-ra módosult.

Bloodline

A kapott Lifesteal 0,6-ról 0,8-ra növekszik.

Predator

Az AD rátát 0,2-ről 0,4-re növelik, míg az AP rátát 0,3-ról 0,25-re csökkentik.

Unsealed Spellbook

A korábban Summoner Specialist néven ismert mesterség Unsealed Spellbookkét fog szerepelni innentől, illetve a működése is módosul. Két percnél kapunk egy Summoner Shardot, majd egyet minden 6 perc után, és maximum kettő ilyenünk lehet. Egy ilyen Shardot elköltve cserélhetjük az egyik idézői képességünk. Az újonnan érkező Summoner Spell CD-je az előtte lévő CD-jének 50%-val csökken. Tehát, ha egy Flash-t cseréljük le, amit nem használtunk el, akkor 150 másodperccel csökkenti a következő Summoner Spell CD-jét, mivel 300 másodperc alapból a Flash CD-je. Külön kikötés még az is, hogy ha így hozunk Smite-ot, nem fogunk hozzáférni a dzsungeles tárgyakhoz, illetve nem lehet két egyforma képességünk.

Ismét a passzívját (Z-Drive Resonance) frissítik, vissza az eredeti változatra. A 0 másodperces CD-t eltörlik a plusz sebzésen, de cserébe ismét 100% bónusz sebzést okoz majd a dzsungelszörnyeknek, aminek a maximuma 600 lesz.


A vízköpőnél ennél sokkal több változás várható. A passzívja (Colossal Smash) AP rátáját felviszik 0,4-ről 0,7-re.

Q-jának (Winds of War) is változik az AP rátája 0,75-ről 0,9-re, viszont csökkentik az alapsebzését 60/95/130/165/200-ról 50/80/110/140/170-re. Ez bizony rossz hír a full tank Galioknak, akik ritkán vesznek AP-t. Cserébe azért a %-os sebzést felvitték 2-ről 3%-ra.

W-je (Shield of Durand) megváltozik hatását tekintve. Amíg a képesség varázslás alatt áll, vagyis nem engedjük el a gombot, kapunk 20/25/30/35/40% + 8% MR +5% AP sebzéscsökkentést a mágikus sebzéssel szemben, és ennek a felével megegyező sebzéscsökkentést a fizikai sebzéssel szemben. A varázslás ideje alatt 30%-kal lassabban mozgunk. Ez elég nagy nerf lehet az AD csapatokkal szemben, így már egy Zeddel vagy Talonnal szemben is jóval óvatosabbaknak kell lennünk, illetve az ADC-kre is figyelni kell.

Az E-hez (Justice Punch) is hozzányúltak, itt is az AP rátát vitték fel 70%-ról 90%-ra, illetve az alapsebzés változott 100/140/180/220/260-ról 100/130/160/190/220-ra.

Végül, de nem utolsó sorban az ulti (Hero's Entrance) sem maradhatott ki a jóból. Az AP ráta itt is növekedett 70%-ról 85-re, viszont a feldobás időtartama 1 másodpercre csökkent az 1,25 helyett a kör közepén, a körön kívül pedig 0,75-ről 0,5-re.


A frejlordi hadúrnőnél csak a passzív (Fury of the North) változott, az viszont jelentősen. A jégpáncél 15/12/9 helyett fixen 12 másodperc után fog bekapcsolni, ha nem kapunk sebzést. Az aktiválás utáni időtartam is változik, eddig 1/2/3 volt, most fixen 2 másodperc lesz minden szinten. Cserébe a bónusz páncélt azért növelték rajta 20/60/100-ról 20/70/120-ra, szóval eléggé tankosak leszünk, ha ki tudjuk várni.


A nemrég reworkölt hősnél szintén a passzív (Echoing Flames) frissült, ugyanis csökkentették a lábankénti újratöltődés idejét, amivel a plusz sebzést tudjuk kiosztani. A PBE patch szerint 30/25/20/15/10-ről 30/20/10/5/2,5 másodpercenként töltenek újra a lábak, ezek pedig az 1/6/9/11/13-as szinteknél lépnek érvénybe. Ezzel egyetemben a sebzést azért csökkentették rajta 4,5/5,25/6/7/8%-ról 2/3/4/6/8%-ra a maximális HP alapján, vagyis a korai szakaszban egy kissé gyengébb lesz a sebzéskiosztásunk.

A Q (Corrosive Charge) is patchelve lett. Itt is az early game-et gyengítették, ugyanis a manaköltség az eddigi 35/40/45/50/55-tel szemben minden szinten 50 mana lesz. Hogy egy kicsit megbízhatóbb legyen, a földre lövés utáni robbanás 0,85 másodperc helyett 0,5 után következik be.

Végezetül pedig az ulti (Fear Beyond Death) lövedéke jóval gyorsabb lesz, mivel 2100 helyett 3200-al fog hasítani a célpont fele.

Az összes Tear of the Goddess tárgy változik, mivel a passzív az eddigi 8 másodpercenkénti 2 stack helyett 16 másodpercenként 4-et ad, mielőtt CD-re kerülne a tárgy. Így rövidebb idő alatt többször tudjuk stackelni, viszont a legtöbb hősnél 4 képesség után jó eséllyel CD-re kerül mindenünk, így talán megkönnyítheti a dolgunkat hosszú távon.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.

League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.