A frissítés során Evelynn kapott egy kis változtatást, folytatódik a rúnák tesztelése, illetve a Death Sworn hőskinézetek kaptak újabb apró módosításokat.
Az élet nem áll meg a PBE szerverén attól függetlenül, hogy újra nyitott a regisztráció, hiszen nyakunkon az előszezon! A rúnákat csiszolgatják tovább, hiszen némelyikkel igen extrém eseteket is lehet teremteni a játékban, míg már szinte megszokott módon, a rework-ölt, és újra játékba dobott hős a bekerülés után szinte azonnali balanszot kap.
Újra nyitva a regisztráció a PBE szerverre!
Több éve már, hogy nem lehetett regisztrálni a League of Legends teszt szerverére. Azonban most eljött a lehetőség, hogy újabb játékosok csatlakozzanak, visszajelzést adjanak, és a játék a lehető legjobb irányba haladjon.
Evelynn
A Hate Spike (Q) képességén a töltési időt 8 másodpercről 6 másodpercre csökkentették minden szinten. A képesség kezdeti sebzése 25/30/35/40/45-ről 35/40/45/50/55-re lett növelve, míg a tüskék sebzését is 25/30/35/40/45-ről 35/40/45/50/55-re növelték. Ez idáig buff, a csavar most jön: a Q töltési idejéből visszakapunk szörnyet érő találat esetén. Ez idáig 60% volt, most viszont már csak 30%, ez meg így masszív nerf.
A Whiplash (E) képességen a varázssebzés értékét 30/45/60/75/90-ről 40/55/70/85/100-ra növelték, ezen kívül pedig a felerősített sebzés értéke sem maradt változatlan: 60/80/100/120/140-ről 70/90/110/130/150-re lett növelve.
Tehát a Q-t némileg balanszolták, de összességében kicsit izmosabbá tették Evelynnt, úgy tűnik, hogy az első éles teszteken még nem volt elég hatékony. Csak nehogy úgy járjon vele a Riot, mint Ornnal, akinek az első pár nap annyira alacsony volt a győzelmi aránya, hogy azóta megállás nélkül buffolják, most pedig már átesett a túloldalra.
Rúnák
Végtelen számú rúna végtelen balanszolást igényel, ez történik most is:
Inspiration
- Celestial Body - A játékot 100 bónusz életerővel kezded, de 10%-al kevesebbet sebzel a hősök és szörnyek ellen az első 10 perc során.
- A sebzés értéke a szörnyek és hősök ellen 8%-ról 10%-ra lett visszaállítva.
- Approach Velocity - 10% bónusz mozgási sebességet ad ha egy szövetséges hős felé, vagy egy cc-vel ellátott ellenfél felé tartunk.
- Immár csak akkor ad bónusz mozgási sebességet, ha egy hős felé futunk. Ezzel javítottak egy hibát, korábban minionok felé is gyorsabban tudtunk haladni ezt használva.
- Kleptomancy - Az első támadás egy képesség használata után +25 bónusz hatótávolsággal rendelkezik és 5 aranyat ad, és néha egy ritka tárgyat is beadhat.
- "Pilfered Potion of Rouge" 10+1/szint AD/AP-t biztosít 45 másodpercig.
Domination
- Eyeball Collection - Egy hős megállítása során 2 szemgolyót, egy őrszem leütése során 1 szemgolyót kapunk, melyek maximum 20 jelzőig gyűjthetőek. Ennek segítségével bónusz AD-ra és AP-ra tehetünk szert.
- Idáig probléma volt azzal, hogy a wardok leszedéséért kapott stack (ami ap-t és ad-t ad) nem számolt rendesen, most ezt megoldották.
- Zombie Ward - Egy ellenséges őrszem leütése során annak a helyén egy zombi őrszem jelenik meg. Amennyiben a bokorban saját őrszem is volt, úgy a zombi őrszem lerakható máshova 30 másodpercen belül.
- Mostantól, 2 helyett, ha 10 másodpercen belül asszisztáltál a ward leszedésénél, aktiválódhat a zombie ward.
Precision
- A Legend rúnasoron alakítanak, az egész 5 stackről 10 stackre lett átalakítva:
- A max. stack-ek száma 5-ről 10-re növelve.
- Az epic szörnyek és a hősök maxra növelik a stackek számát.
- 20 minion gyilkosságért, illetve 4 nagy szörny megöléséért is kapunk stacket.
Sorcery
- Arcane Comet - Amennyiben képességgel sebzünk meg egy hőst, egy meteor hull a célpont helyére sebzést okozva neki ezáltal.
- A töltési idő csökkenést maximum fél másodpercenként lehet aktiválni.
- Visszatérített töltési idő 20% helyett csak 15%.
- A hosszú ideig tartós sebzésből adódó töltési idő visszatérítés 10 helyett 5% lesz.