Elég nehéz héten van túl a PUBG Corp. A hétvégén sok gond volt, úgy tűnik, hogy muszáj lesz bővíteni a szerverparkot.
Ha az elmúlt napokban próbáltál PUBG-zni, észrevehetted, hogy igen sok probléma van a szerverekkel, és hosszabb idő elindítani egy-egy meccset, mint amennyit játszol benne. A játék még mindig korai hozzáférésben van, így nem meglepő, ha néha nem csak a játékkal, de a szerverekkel is gondok akadnak. Az előző hét viszont a készítőknek és nekünk, a játékosoknak is igen nehéz volt.
We are aware of the issues that users may be experiencing, and our engineering team is working on a fix. We apologize for the inconvenience.
— PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) 2017. október 1.
Ha ránézünk a PUBG twitterére láthatjuk, hogy az elmúlt pár nap egy igazi kínszenvedés volt a cég számára. Mindennap óramű pontossággal jött a kiírás, hogy megint szerver problémák adódtak és próbálják mihamarabb kijavítani. A legtöbb játékos, ha végül be is tudott lépni, akkor is folyamatosan megkapta az "Unknown login error" nevű hibát, amit néha még a menüben, de párszor meccs közepén is megkaptak, ami több mint frusztráló. A játéknak jelenleg két nagy problémája van szerver ügyileg. Az első, hogy a hype vonat tényleg nem akar fékezni, és a játékos bázis elképesztő ütemben nő: éppen tegnap lépték át az 1.6 millió egyszerre játszó játékost, ami igen komolyan le tudja terhelni a szervereket.
A másik hatalmas probléma, hogy mod végett Greene egy nagyon egyszerű és időt spóroló megoldást választott az épületek felépítésében. Gyakorlatilag megvette őket az Unreal Engine oldaláról, kész házakat, raktárakat, sőt az egész Mylta power melletti gyárépületet is. Ezzel a megoldással a hatalmas probléma az, hogy a Mylta power melletti épületet az ezért felelős fejlesztő igazából egy külön pályának szánta, és óva int mindenkit attól, hogy nagyobb térképre egyszerűen csak bemásolják. Ez nem csak a gépeket terheli meg iszonyat módon, de a szerver felőli kommunikációt is nehézkessé teszi. Ezért vannak a játék elején csúnya desync-ek és laggok. Reméljük a PUBG Corp. belevág a szerver terem frissítésébe, és elkezdi lecserélni a bemásolt textúrákat, amik megterhelik őket.