Nemrég élesben is játszható lett az új D2, viszont közel sem tökéletes. Egy régi probléma tért újra vissza a pályára.
Körülbelül 4 éve volt belőle vita, hogy a D2-n "köd" –vagy nevezzük homokviharnak– jelent meg a pálya elhelyezkedése miatt. Ez óriási gondokat okozott, ugyanis korlátozta a látási viszonyokat. Azért valljuk be, egy-egy szituációban elég zavaró lehet, ha egy ködön keresztül kell figyelnünk.
Bőven van még javítani való az új Dust2-ön
Iszonyat sok helyen lehet akár három emberes boostot is csinálni.
Akkor a közösségnek sikerült meggyőzniük a fejlesztőket, hogy ezt távolítsák el, ami meg is történt. Viszont most valami csoda folytán, mintha elfelejtettek volna minket. Szinte egy az egyben visszarakták ugyanazt a homokvihar effektust, mint ami korábban is volt.
Így látható ködös környezetben T kezdő középről:
Így pedig, ha egyáltalán nincs semmi köd:
Íme a különbség a kettő kép között. És nem csak apró pixelek, hanem tényleg sokkal jobban lehet látni a homokvihar nélkül. Jó lenne, hogyha idén is hallgatna ránk a Valve, ugyanis ennek még bőven lesz visszhangja. Gondoljunk csak bele, hogy egy éles meccsen ezen megy el egy kör, hogy a köd miatt nem volt tisztán látható egy ellenfél.
Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy fog-e lépni bármit is a fejlesztő csapat ezzel kapcsolatban.
Titeket mennyire zavar?