Újabb gondok akadtak az újradolgozott Dust2-vel!

Újabb gondok akadtak az újradolgozott Dust2-vel!

Nemrég élesben is játszható lett az új D2, viszont közel sem tökéletes. Egy régi probléma tért újra vissza a pályára.

Körülbelül 4 éve volt belőle vita, hogy a D2-n "köd" –vagy nevezzük homokviharnak– jelent meg a pálya elhelyezkedése miatt. Ez óriási gondokat okozott, ugyanis korlátozta a látási viszonyokat. Azért valljuk be, egy-egy szituációban elég zavaró lehet, ha egy ködön keresztül kell figyelnünk.

Bőven van még javítani való az új Dust2-ön

Iszonyat sok helyen lehet akár három emberes boostot is csinálni.

Akkor a közösségnek sikerült meggyőzniük a fejlesztőket, hogy ezt távolítsák el, ami meg is történt. Viszont most valami csoda folytán, mintha elfelejtettek volna minket. Szinte egy az egyben visszarakták ugyanazt a homokvihar effektust, mint ami korábban is volt.

Így látható ködös környezetben T kezdő középről:

Így pedig, ha egyáltalán nincs semmi köd:

Íme a különbség a kettő kép között. És nem csak apró pixelek, hanem tényleg sokkal jobban lehet látni a homokvihar nélkül. Jó lenne, hogyha idén is hallgatna ránk a Valve, ugyanis ennek még bőven lesz visszhangja. Gondoljunk csak bele, hogy egy éles meccsen ezen megy el egy kör, hogy a köd miatt nem volt tisztán látható egy ellenfél.

Mindenesetre kíváncsian várjuk, hogy fog-e lépni bármit is a fejlesztő csapat ezzel kapcsolatban.

Titeket mennyire zavar?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések