Eleinte elég sok hiba volt az új pályával kapcsolatban, de úgy tűnik, a Valve egyből reagált is ezekre.
Az október 20-i frissítést megnyerte magának az új Dust2, ugyanis semmi máson nem változtattak a fejlesztők, csak is az újjáépített pályán. Természetesen ez érthető is, ugyanis rengeteg hiba volt rajta.
Bőven van még javítani való az új Dust2-ön
Iszonyat sok helyen lehet akár három emberes boostot is csinálni.
Nem beszélhetünk olyan nagy frissítésről, viszont ennek ellenére fontos dolgokat tartalmaz.
Nézzük is meg, mi változott:
- a rögzített nap már nem jelenik meg
- a környezet ki lett simítva CT kezdőnél, hogy lehessen füstölni XBOX-tól
- néhány autóról le lett véve a TAXI tábla
- le lett kicsit tisztítva a festmény Tunnelben, hogy a játékosok el tudják olvasni
- egy redőny fel lett szerelve röviden az ablakra
- a CT modellek fényeit javították low beállításokon is
- változtattak a köd mennyiségén
- a CT közép és Suicide (T kezdő és upper-mid közti folyosó - a szerk.) közötti rész kicsit átláthatóbb lett
- ha a B lerakónál robban a bomba, akkor sokkal több tereptárgy repül az égbe
- néhány clipping finomítás
- egy pár wallbang hibát javítottak az épületeknél
- gránát clipeket tettek be CT kezdőre, ami jobban befolyásolja a gránát pattanását. CT-ről idáig molózni lehetett catwalkot alulról, valószínűleg ez azért került be hogy ezt megakadályozza
- Tunnel külső részénél változtattak a falakon, hogy ne lehessen könnyen felugrani
- változtattak olyan modelleken, amik nem voltak a legmegfelelőbbek
- a Miden található hordókon is változtattak
- A lerakónál található dobozok is zavartak néhány játékost, úgyhogy ott is történt változás
- elsimították a falat kocsi mögött, A lerakónál
- javították azt az elmozdulást, ami miatt túl nagy szögben láttunk be CT rámpára
Nem a legfontosabb frissítés volt ez, viszont sok apróságon javítottak.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!
Borítókép innen