Végre a tegnapi első bunyó lenyomása után, miután meglett az ingyen pakk, nem a kilépés gombot kerestem, hanem egyből nyomtam a következőt, és így tovább, vagy másfél órán keresztül!
Azt már egy héttel ezelőtt tudtuk, hogy most új Tavern Brawl kerül be, és megmondom őszintén, egy kicsit vegyes gondolatok voltak bennem ezzel kapcsolatban. Az utóbbi időben nem voltak jó tapasztalataim a bunyókkal. A visszatérők között voltak érdekesek, de mivel már egyszer nyüstölltem, ezért nem annyira érdekelt. Az újak közül meg az a Brawl, amikor a deckben csak egyfajta lap lehet, meg egy hatalmas bukta volt, egyszerűen gyűlöltem, hogy az nyer tutira, aki kezd (mivel ha bepakoltad Patchest akkor gyakorlatilag ez lett a helyzet).
Viszont; a Headless Horseman Brawl iszonyatosan jó lett! Tegnap este majdnem két órán keresztül csatáztam a lovassal, és nem akartam abbahagyni, hiszen mindig eszembe jutott valami új, amit ki lehetne próbálni, ha más és más jelmezbe bújok. Az esemény kártyái el vannak találva, mind dizájn, mind pedig képességek szempontjából. Egy óra játék után néha azon kaptam magam, hogy elkezdtem úgy gondolkodni mint ranked meccsen, hogy most ezt körbe kell játszani, azt nem teszem ki, mert nincs értelme és ez nagyszerű volt, minden egyes pillanatában jól szórakoztam. De ezek után lássuk a különböző maskarákat, és azt is, hogy milyen kombókra érdemes figyelni.
Witch Costume
Ebben az alakban a passzív hősképesség annyit csinál, hogy egy varázslatot kijátszhatunk dupla hatásfokkal, persze csak akkor, ha kifizetjük érte a dupla manát. A sebző spellek kétszer annyit ütnek, a laphúzás kétszer annyi lapot ad, és így tovább. A pakli pedig főleg a varázs szinergiákra épít. Megmondom őszintén, ez volt a legegyszerűbb számomra a három párbaj közül. A Dupla Mágia egyszerűen olyan erős, hogy az hihetetlen! De íme pár trükk, amibe belefutottam, és persze még jó pár, amit én nem, de más fórumozók találtak.
- Wild Growth: Az addig oké, hogy két manát pattint be, persze ha van helye. A poén viszont 10 manánál van. Kezdésnek négy manáért 2 Excess Manát dob ki, majd a két Excess mana egyenként két lapot, mivel a 0x2, az még mindig 0.
- A Spirit Lash beteg dupla hatásfokkal elmondva, legalább három alkalommal mentette meg az életemet.
- A Spirit Echot ne nyomjátok el kétészer, nem ad utána a két lapot. A Deathrattle azt írja, hogy "Return this to your Hand". Amikor belefutottam kicsit furcsán néztem, aztán rájöttem, hogy csak nem tudok olvasni.
- A Sap ugyanez, nem pattint vissza két kártyát.
Pirate Costume
Ez volt a kedvencem a három közül, bár ezzel szórakoztam a legtöbbet. Az, hogy mindenki kalóz, az iszonyatosan vicces volt. A pakli persze tele van lényekkel és némi laphúzással, viszont ez egy türelem játék. Amíg a sima fázis van, addig nincs gond, simán el lehet játszogatni az ellenféllel. De amikor lejön a fej, akkor már kicsit trükkös a dolog. Mivel alapból a lényeink támadása 4, vagy az alatt van, ezért a Fear mindig lekapja ami oldalunkat, tehát ez a játék a türelemről szól, hogy ne szaladjunk előre, ide igazából két tippem van, amivel konstansan sikerült győznöm.
- Mint már mondtam, ne üssétek át az első fázist, inkább kezdjétek hizlalni Captain Cookiet. A kis Murloc kalózzal szinte semmit nem tud kezdeni a Horseman.
- A másik, hogy a felpakolt fegyvert is végtelenségig lehet erősíteni, hála a sok buffer lapnak. Ha pedig megvan az egykörös, vagy két körös 35 sebzés a fejre, akkor lehet ütni.
Cat Costume
Nos; ez annyira nem tetszett elsőre, valahogy mindig lemaradtam a páston, és hatszor egymás után kaptam ki. Akkor jutott eszembe, hogy a szokások miatt nem haladok. Itt nem az előnyös cserékre kell törekedni, hanem arra, hogy egy ellenfél lényből minél több macskát termeljünk ki. A hősképesség itt annyit csinál, ha egy sebzést túlél a megütött ellenséges lény, akkor kapunk egy 1/1-es macska tokent. A pakli pedig tele van Beast-ekkel. Itt is van, amire érdemes figyelni, és persze én is találtam pár OP kombót.
- A Poison nem működik, helyette a fej röhög egyet és azt mondja, hogy ő már halott, mit neki egy mérgezés?
- A Stampading Kodo viszont megy, ha az Infest kidobja, akkor egyből GG.
- A másik mechanika az saját találmány volt és halálra röhögtem magam rajta. Thundra Rhino + végtelen charge-os kiscicák, mivel a board tele volt váltáskor, ezért sok cica jött.
Nekem ilyen tapasztalataim voltak, ha ti is találtatok valami érdekes kombinációt, akkor írjátok meg, és beemelem a cikk második oldalába.