Megjelent az új belépő animáció, Evelynn gyengül, Urgot erősödik -PBE jelentés

Megjelent az új belépő animáció, Evelynn gyengül, Urgot erősödik -PBE jelentés

Vészesen közeleg a preseason, Evelynn legutóbbi buffja kicsit sok volt, ahogy Urgot nerfje is, ezért változtattak rajtuk, illetve variáltak a Spellthief's Edge vonalon is.

Ezúttal a rúnák terén viszonylag kevesebb frissítés történt, mindössze kettőhöz nyúltak hozzá, de mivel továbbra is csak PBE-n elérhetőek, így is lesz elég újdonság, amire fel kell készülnünk majd a preseason alatt. Emellett két hős és egy egész támogató tárgyvonal kapott újításokat, nézzük is őket sorban.

Galio hotfixet kapott, de masszív Evelynn buffok is jönnek

Aioween | 17/10/27 10:26 A legújabb PBE patch-ben érdekes dolgok jönnek. A Galio hotfix kötelező volt, Evelynn viszont a legutóbbi minibuffja után most elég masszívakat kapott, illetve Lee Sin is erősödik. A preseason közeledtével nagyon megszaporodtak a PBE patch-ek is, szinte naponta kapjuk őket, és egyik nagyobb mint a másik.

Képet már láthattunk egyébként a belépő képernyőről, de most már az animációt is megkaptuk hozzá egy videó formájában.

Ami pedig a rúnákat illeti:

A Precision vonalon a Cut Down változott.

A sebzés a 150 max HP-nál 2%-ról 4-re változott, míg 2000 max HP-nál 8%-ról 10%-ra.

A Domination vonalon a Dark Harvestet frissítették az alábbiak szerint.

A bónusz sebzést csökkentették 60-100-ról 40-80-ra, a bónusz AD rátát 0,15-ről 0,25-re vitték fel, az AP rátát pedig 0,1-ről 0,2-re. Az elvárt Soul Essence jelzők száma a Sould Charge-hoz 100-ról 150-re nőtt. Emellett csökkentették a hősökből kapott Soul Essence-ek számát is 8-ról 6-ra, a minionokból pedig 5 helyett csak 4-et kapunk.A legutóbbi patch notes-ban több minden változott vele kapcsolatban. A legdurvább talán mégis az ultija volt, ami minden egyes legendás szörny, vagy hős megölése után 25% CD-t kapott volna vissza az ultijából, feltéve ha ezzel végzi ki őket. Mivel a mostani stádiumában elég sok AP-t vesznek neki, nem volt elképzelhetetlen, hogy egy-egy későbbi csapatharcban akár 2 vagy 3 ellenséggel is végezzen egyszerre, ami jelentősen gyakoribbá tette volna végső képességét. A Riot úgy döntött, hogy ez kicsit sok lenne, így ezt az újítást visszavonták.


Urgotnál pont fordított volt a helyzet, nála a nerfet lőtték kicsit túl a Q-ján. A sebzése nőtt, illetve hamarabb is robbant, viszont a lassításból jócskán visszavettek előzőleg. Most lényegében visszaadták neki azt a lassítást, amivel jelenleg is rendelkezik az élő szervereken, tehát az előző 20/25/30/35/40% helyett 25/35/45/55/65% lesz, a plusz sebzés és a gyorsabb robbanás, valamint a fix manaköltség pedig marad.

Lényegében a teljes Spellthief's Edge vonalat gyengítették egy bizonyos szempontból, de azért nézzük meg őket egyesével is, leszámítva az Eye of the Watchers-t.

A Tribute passzívból származó plusz mágikus sebzést megnövelték 15-ről 18-ra.

A Tribute passzívból származó plusz mágikus sebzést csökkentették 20-ről 18-ra.

A Tribute passzívból származó plusz mágikus sebzést csökkentették 20-ről 18-ra.

Itt egy kicsit többet variáltak a Tribute passzívon, a sebzést csökkentették 15-ről 13-ra, cserébe a kapott arany mennyiségét 8-ról 10-re vitték fel. Ez lényegében annyit jelent, hogy szeretnének egy fokkal kevesebb agressziót látni, vagyis inkább harci statokat a tárgyból, de mivel sokan panaszkodtak, hogy arany szempontjából elmarad a többitől, így inkább ott erősítették azt.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések