Pattognak a mágikus energiák a levegőben és minden elmondott varázslat a manaköltségének megfelelő lényt idéz meg.
A Great Summoner's Competition nem egy új keletű brawl, sőt az egyik első volt, amit anno a bunyók elindítása óta a Blizzard bevezetett, még 2015-ben. Amikor az egész megjelent, akkor még nem létezett Standard és Wild kártyaszett, egyedül a Nax, a GvG és a Blackrock kiegészítők voltak meg. Tehát alapból nagyon régi az egész, szóval itt volt az ideje leporolni, sőt hozzátették azt is, hogy csak a Standard lapokat lehet belepakolni. De lássuk a részleteket és pár általános tippet.
- Az alap szituáció annyi, hogy minden egyes spell elsütése utána a játék automatikusan leidéz egy random lényt a mi oldalunkra, az elköltött mana értékében.
- Ha olyan kártya kerül a pástra, ami csökkenti a spellek költségét, akkor nem az eredeti, hanem az olcsóbb manát veszi figyelembe a játék, mikor lényt idéz varázskártya kijátszása után.
- Egy-egy varázslat elmondása után a sorrend egy kicsit érdekes és talán picit illogikusnak tűnhet, de legalább konzisztens, íme:
- A kiválasztott varázslat elmondásra kerül
- A spell aktiválódása előtt idézésre kerül a Brawl által adott lény
- Végül a varázslat kifejti hatását
- Fentebbi sorrendet két dolog miatt emelném ki. Az első a buff lapok hatása, miszerint előbb jön a lény, majd érvényesül az erősítés. A második pedig az aoe sebzés, illetve leszedéshez kapcsolódik. Ha olyan spell megy ki, ami a teljes játékteret befolyásolja, mondjukk Doom!, Hellfire, Twisting Nether, akkor az bizony érinti majd a spell által előbb idézett lényt is.
Ennyi kis bevezető után lássunk két paklit, amivel sikerült könnyebben győzni. Persze más is működhet, csak ne felejtsétek el, hogy a deck legyen tele varázslattal, mert abból lehet értéket kinyerni. Node lássuk a két paklit, amit jó szívvel tudok ajánlani.
Ramp Druid
Hát ez nem túl meglepő, a Ramp Druid tisztán spell változata egyszerűen beteg ebben a bunyóban: ha jól emlékszem, tegnap este csak akkor kaptam ki vele, ha ellenem is egy Druid jött szembe. A legtöbb esetben az ellenfél semmit nem tud kezdeni azzal, hogy az ötödik-hatodik körben már fenn vagyunk 10 manán. A nagy költségű varázslapokból eredő tempóelőnyt egyszerűen sehogy nem lehet ellensúlyozni. Ha pedig tíz manánál még egy UI is befigyel, akkor az végképp megtöri az ellenfél morálját. Egyébként kísérleteztem azzal, hogy a StarFire helyett bedobtam a Soul of the Forest-et, a Feral Rage helyett pedig egy Power of the Wild-ot, nos az eredmény nagyon vicces volt.
Deck kód: AAECAZICAA9AVl/+AeYFtwbEBuQIvqsCorYCtLsC0bsCy7wCoM0Ch84CAA==
EZ Mage
Erről talán annyit érdemes mondani, hogy a Priest mellett talán ennek a kasztnak van esélye megszorongatni a Druidot. Jaina egy tök logikus választás. Durván erős varázslatok nagy költséggel; ennél azt hiszem nem is kell több.
Deck kód: AAECAf0EBk3tBOwHvwiSrALaxQIMwAG7Au4ClQOrBJYF7AWBsgKjtgLXtgLBwQKYxAIA