Vannak olyan helyzetek, amikor egy dolog javítása nem várhat 2 hetet a következő frissítésig.
Várható volt, hogy az új rúnarendszer bevezetése nem fog gördülékenyen menni, közel 140 hősre kitalálni 60 rúnát úgy, hogy ne csússzon el egyik vagy másik irányba a balansz, szinte lehetetlen feladat. Az első néhány hete a preseason-nek biztos ezzel fog telni, ne lepődjünk meg, ha egyik micropatch jön majd a másik után. Az első éjszaka jött ki, főleg hősváltozásokkal. Bugokat javítottak Diana és Rumble esetében, néhány másik hőst pedig balanszoltak. Sonának fáj a legjobban ez a mini-update, de rá is fért.
Bugjavítások
Diana esetében a passzívján (Moonsilver Blade) volt egy hiba: a harmadik alaptámadást követően 0,1 másodpercre aktiválódott a Moonlight (ami tudja resetelni az ultidat és így azt kétszer tudod használni), szóval a gyors reflexű játékosok ezt az apró hibát ki tudták használni. Eddig.
Rumble változtatása a pajzsát érinti, ugyanis eddig kétszer kapta meg azt a veszélyzónán belül a Scrap Shield képességéből. A javítással ezt eltávolították, mostantól csak egyszer adja be a pajzsot.
Supportok figyelem: akár 65%-os CDR-t tudtok elérni minden aktívval rendelkező tárgyon!
Aioween | 17/11/09 14:45Fél percenként Locket pajzs, 42 másodpercenként Redemption, esetleg 21 másodpercenként Talisman of Ascension/Face of the Mountain aktiválás? Az új rúnákkal ez is lehetséges! Megérkeztek az új rúnák és velük együtt egy majdnem teljesen új játékkörnyezet is.
Hősváltozások
Ivern nem az a hős, akire azt tudnánk mondani, hogy bármelyik rúna olyan hű de ütős karaktert varázsolna belőle, ezért a Triggerseed shield értéke 70/100/130/160/190-ről 75/110/145/180/215-re nőtt.
Nunu túl gyengének bizonyult a játék elején még az új rúnákkal is, ezért a kezdetleges életerejét 540-ről 590-re emelték.
Ornn E képességét (Searing Charge) is erősítették, a Charge damage értéke 20/40/60/80/100-ról 30/50/70/90/110-re, míg a Shockwave damage értéke 40/80/120/160/200-ról 50/90/130/170/210-re nőtt.
Végezetül, Sona kapott még változtatást, de valljuk be, rá is fért. Az új rúnáknak köszönhetően a támogató olyan erős lett, mint még előtte szinte soha. Ezért a páncélja 30-ról 28-ra csökkent; az alaptámadásainak az értéke 50.04-ről csökkent 46-ra; a gyógyításának értéke 30/50/70/90/110-re csökkent a korábbi 35/55/75/95/115-ről, végezetül pedig, a pajzs értéke módosult 25/50/75/100/125-ra az előző 30/55/80/105/130-ról.
Akármilyen apró változtatásoknak is tűnnek, elég komolyak azért ahhoz, hogy akár átértékeljük egy-egy hős értékét. Természetesen a támogatók közül Soraka például továbbra is ereje teljében van, csak javasolni tudjuk.
A Riot fejlesztője, Maple Nectar még megjegyezte, hogy Taliyah továbbra is megfigyelés alatt áll, ugyanis jobban teljesít már, mint korábban, de még nincsenek vele teljesen megelégedve. Amennyiben szükségesnek látják, ennek megfelelően rajta is fognak változtatásokat eszközölni várhatóan a hétvége folyamán.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!
Borítókép: LeagueofLegends.com