A csalók, a minimális lényegi frissítések és a balhék ellenére is a CS:GO lett az év e-sport játéka.
Tagadhatatlan, hogy a CS:GO még mindig az egyik legjobb és legkönnyebben fogyasztható e-sport játék akár olyannak is, aki életében nem látott még ilyen rendezvényt. Olyan címeket előzött meg, mint a League of Legends, az Overwatch, vagy éppen a Dota 2. Igaz, hogy a játék már sok embernek nem nyújt olyan örömöt, mint régen, de vitathatatlan, hogy az e-sport része még mindig az egyik legkiforrottabb és legélvezhetőbb minden játék közül. Így nem nagy meglepetés, hogy végül a CS húzta be a díjat. A legjobb csapatoknál nem sikerült az SK Gamingnek elvinni az első helyet, viszont a legjobb újonc játékos a CS:GO szcénából került ki, név szerint HObbit.
Szárnyait már 2015-ben elkezdte bontogatni, de lényegi karrierje 2016 októberében kezdődött el, amikor bekerült a Gambithez. Igazi áttörést a Krakkói Major hozott neki és a csapatának is, amikor drámát drámára halmozva sikerült behúzniuk a versenyt az Immortals ellen. Az Esport Industry Awards több díjában már nem nyert a CS:GO vagy hozzá kapcsolódó játékos, de ez a két díj, főleg az év e-sport játéka biztos sokat jelent a készítőknek, a profi játékosoknak, a Valvenak és talán a közösségnek egyaránt, akik innentől bízhatnak abban, hogy szeretett játékuk végre megkapja azokat a ráncfelvarrásokat és újításokat, amiket megérdemel. Gratulálunk H0bbitnak és a Valvenak egyaránt!