Unod már a tryhardolást ranked meccseken, de még normálon is? Van pár elvetemült barátod, akikkel lehet jókat szórakozni? Akkor ezeket a játékmódokat mindenképpen próbáljátok ki!
Három vicces játékmódot mutatnánk be nektek, amikről lehet, hogy már hallottatok, mindenesetre érdemes őket kipróbálni, ha szeretnétek egy kicsit feldobni a játékot, amíg a meta rendeződik. Az mindegyiknél igaz, hogy nem szabad őket túl komolyan venni és az sem biztos, hogy feltétlenül nyerni fogtok, de úgyis az a lényeg, hogy jól érezzétek magatokat.
Ezzel a játékmóddal biztos lesz pár vicces pillanat, de teljesen megéri!
Egy nagyon mókás játékmódot talált ki egy redditező, teljesen ártalmatlan, szinte biztos win, és még jókat is fogsz nevetni közben. Elsőre kissé trollkodásnak tűnhet, de kétlem, hogy bárki jelentene ezért, főleg, hogy bot game kell hozzá.
Catch the Teemo
A Catch the Teemo lényege, ahogy a nevében is benne van, kapd el Teemot. Ehhez összesen 10 ember kell, és az Idézők szurdokában tudjuk játszani custom meccsen. Az egyik csapat kiválasztja Teemot a csapatába, a másikban nem lehet benne a sátán. A lényeg, hogy a játék összesen 10 percig tart, és ez alatt kétszer kell megölni Teemot. Farmolni semmilyen formában nem lehet, maximum a gyilkosságokból kaphatunk XP-t. Teemo nem vehet semmilyen tárgyat, a többiek igen. A mérkőzés a dzsungelben zajlik, az ösvényeket el kell kerülni az XP miatt, és csak középen lehet átmenni a pálya északi vagy déli feléről a másikba.
Aki nem Teemoval játszik, az vásárolhat tárgyakat, ahogy telik az idő, de Teemonak semmije sem lehet. Akinél van Teemo, nekik az a feladatuk, hogy megvédjék Teemot bármi áron, hiszen ha kétszer meghal 10 perc alatt, akkor vége. Ebből következik, hogy a másik csapatnak le kell vadásznia, de nekik is figyelni kell arra, hogy csak középen mehetnek át a pálya egyik feléről a másikba, viszont a folyón bármikor át lehet kelni. Idézői képességek használata megengedett, illetve a támadó csapatnak maximum két bluer orbja lehet, amivel messzebbre tudnak elnézni. Őrszemek használata szintén megengedett, de csak trinketből.
Fontos még, hogy Teemonak nem szabad megállnia és láthatatlanná válnia, folyamatosan mozognia kell a pályán, különben nincs értelme. Ha letelik a 10 perc, akkor védő csapat nyer, ha Teemo meghal kétszer, akkor pedig a támadó. Idézői képességeket szabadon lehet választani, érdemes támadóként Healt, vagy Exhaustot hozni, hiszen ezekkel életben tarthatjuk a kis yordle-t.
Donger Dash
A Donger Dash-t állítólag még anno PhantomLord találta ki, amikor még nem csak CS:GO ládákkal hülyítette az embereket. Ez is egy 10 emberes custom mérkőzés az Idézők szurdokában. A játék eleje nagyon egyszerű: 15 percig mindenki farmol és megpróbál a lehető legtöbb aranyat összeszedni. Hogy ezt melyik ösvényen, vagy a dzsungelben teszi, az rá van bízva. Fontos, hogy ebben az első 15 percben semmilyen harc nem zajlik, nem ölitek meg egymást, csak békésen farmoltok egymás mellett, illetve tornyot sem illik dönteni.
Amint letelt ez a 15 perc, mindenki hazamegy és annyi tárgyat vásárol, amennyit csak tud. Ha ez megvan, akkor mindenki a felső ösvényre megy fel, és beáll a saját térfelétől átellenes bokorba indulásképp, vagyis a kék oldali csapat a piros felső toronyhoz közelebb eső bokorba, a piros oldali csapat pedig a kék toronyhoz közeli bokorba. Itt sem szabad harcolni még. Valaki visszaszámol, és egyszerre rajtolnak el a csapatok. A játék lényege, hogy körbe-körbe futunk a pályán és az utolsó túlélő nyer.
Mivel mindkét csapat először ellenséges tornyok alatt fog elsétálni, érdemes együttműködni, vagy amikor tudjuk, használjuk a minionokat. Meg kell kerülni a Nexust is, vigyázzunk, hogy a kezdőre ne menjünk fel, mert az azonnali halál, majd haladjunk tovább. Az alsó ösvénynél jó eséllyel találkozni fogtok a másik csapattal. Ilyenkor lehet harcolni, akadályozni őket, sebezni, amit csak tudtok, de üldözni nem. Ha már elfutott mellettünk, nem fordulunk meg, nem követjük, hanem haladunk tovább, viszont képességeket még ellőhetünk hátrafelé.
Ha valaki meghal, az már nem futhat tovább, csak és kizárólag a kezdőn állhat, ellenben ott akadályozhatja az arra jövő ellenséges csapatot. Mondanom sem kell, hogy ez egy Blitzcrank esetében mit jelenthet. A verseny indulása után vásárolni nem lehet, akkor sem, ha elérjük a Nexusunkat, illetve ha meghaltunk, akkor sem. A mérkőzés pedig addig tart, amíg egy túlélő marad csak, szóval figyeljetek, könnyen lehet, hogy a saját csapattársatok fog cserbenhagyni a győzelem érdekében.
Itt van pár kitétel még, értelemszerűen az ösvényt a verseny indulása után nem lehet elhagyni, csak a megadott irányban szabad haladni és minden olyan hős ki van tiltva, akinek globális mozgásra alkalmas képessége van, lásd Shen, TF, Pantheon, Taliyah, de ugyanúgy tiltott Teemo is, mert a gombái lehetetlenné teszik a játékot.
Ultimate Bravery
Végül, de nem utolsó sorban jöjjön az Ultimate Bravery. A preseason megkezdésével ez kissé korlátozottabb lesz, mint eddig, legalábbis, amíg nem csinálják meg az új oldalt, nemsokára meglátjátok, hogy ez miért fontos. Az ultimate bravery lényege, hogy van egy oldal, ami előre megmondja, hogy milyen hőssel és milyen rónákkal kell játszanod a preseason kezdetéig (ez utóbbi még nem lett frissítve). Ezek mellett megkaptad sorrendben, hogy milyen tárgyakat kell venned magadnak, illetve azt is, hogy milyen képességet kell elsőként maxolnod, sőt, az idézői képességeket is ő választja ki neked. Nem véletlenül hívják végső bátorságnak a játékmódot. Íme egy példa:
A játék ezek után nagyon egyszerű, egy sima normal meccset kell játszanod, viszont ezekkel a tárgyakkal, pontosan ilyen sorrendben. Ha csak funolni akartok haverokkal, ezt is lehet 10-es custom meccsben, viszont ha igazán bátrak vagytok, akkor sima normál meccsen is ki lehet próbálni 5 random ember ellen, akik valószínűleg jobb buildekkel fognak rendelkezni, mint ti. A rúnákat jelenleg így mi választhatjuk ki, de higgyétek el, anélkül is elég mókás ez az egész. Az oldal linkjét itt találjátok.
Jó szórakozást hozzá!
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!