Az újratöltés animációja mindig is gondot okozott a játékban, viszont a fejlesztő csapat nem nagyon akar vele foglalkozni.
Mondanom sem kell, hogy egy rosszul sikerült újratöltés mennyire átszőheti a terveinket. A reloadhoz tartozó hiba már évek óta jelen van a játékban, és a Valve eddig nem nagyon kívánt vele foglalkozni. A lényeg annyi, hogy vannak olyan fegyverek, amiknek az újratöltési animációja már befejeződött, viszont még nem tudunk velük tüzelni. Ez sok esetben okozhat gondot, ugyanis miután úgy gondoljuk, hogy tele van a tárunk, és kiszeretnénk nézni; az animáció átverhet minket.
Sok fegyver esetében van ez így, hoztunk is nektek néhány példát:
M4A4:
UMP:
Mind a két videóban jól látható, hogy a játékos azt hiszi már újratöltött, viszont a játék ezt teljesen máshogy gondolja. Természetesen nem csak ez a két fegyver ilyen, ugyanis gyakori hiba Famas-nál, Galilnál és még jó pár SMG-nél is ez.
Mit is tehetne a Valve? Igazából a játék alapkódolását nem kellene azért átírni, hanem csak simán eltolni az animációt úgy, hogy az megegyezzen az újratöltés idejével. Egy sima bugfixről beszélünk, viszont ez már több, mint 2 éve nem érkezik.
Ti tapasztaltatok már ilyet?