Nagyjából egy évvel ezelőtt a Midrange és Aggro Shaman paklik terrorizálták a laddert, viszont a standard rota után már csak a Wildban folytatódik az ámokfutás.
A cikk írásában külön köszönet az együttműködésért Darius-nak.
Mintha tegnap lett volna, amikor Reynad elkezdte tesztelni a legújabb agyszüleményét legend rank 50 körül. Ez a pakli volt az aggro Shaman, ahol a deck középpontjában az olyan lapok voltak, mint a Tunnel Trogg, a Totem Golem, a Tusskarr Totemic, és szinte az összes sebző varázslat. A cél pedig az volt, hogy minél hamarabb erős lényekkel rakja tele a játékos a pástot, majd ha az ellenfélnek sikerül elbánni a lényekkel, akkor a Crackle, a Lava Brust, a Doomhammer + Rockbiter kombó, vagy akár a Lightning Bolt segítségével beüsse a még maradék sebzést. A pakli pedig jól teljesített, sőt mondhatni teljesen elnyomta a laddert. Persze ezt a fejlesztők is észrevették, és le is csapott a nerf kalapács. A Rockbiter ekkor lett 1 manás spellből 2 manás, a Tuskarr Totemic pedig csak alap totemeket tudott idézni a változások után, mivel, ha lehozott egy Totem Golem-et a harmadik körben, akkor szinte biztos volt a győzelem. Ezután alakult át az egész egy kicsit lasabb midrange stílusba, és az MSG kiadásáig gyakorlatilag folyamatosan ott volt a legjobbak között, aztán a kis zöld gólemek mindent megborítottak.
A Standard rota pedig teljesen megölte a paklit. A Tunnel Trogg eltűnése volt talán a legnagyobb érvágás, hiszen így már nem volt olyan kártya, amivel durván meg lehetett volna indítani a rohamot, plusz a Totem Golem miatt a második körös lekövetés is elveszett, ami meghúzta a tempót, ha "véletlenül" nem került Trogg a kezdő kézbe. Persze ezek a gondok a Wild módban teljesen megszűnnek, sőt mivel itt minden elérhető, megint sikerült összerakni egy olyan mixet, ami hiperaggresszívan arra törekszik, hogy lebontsa az ellenfél arcát. Az alap persze a Jade lapok és Patches miatt egy kicsit átalakult. Persze a Trogg nem tűnt el és a Dr. 7/7 sem ment sehova, de bekerült egy Jade csomag és a Flametongue Totem miatt az egész ordít azért, hogy Patches is helyet kapjon, hiszen a kis kalóz egyik kedvelt foglalatossága, hogy eljárja a Totem tangót. Viszont ezek után a deck kétfelé ágazik, és a tech választások miatt más-más irányba indul a buli. De lássuk miről is van szó.
Aggro Jade Shaman
Deck kód: AAEBAaoIBO0FhBeRvAKUvQIN7gH5A7kG4AblB/AH1g+yFMoW96oCoLYCh7wC0bwCAA==
Ahogy látható, itt a Jade vonal egy picit erős, főleg Aya jelenléte miatt. Ez a verzió egy nagyon jó counter lehet a többi aggro deck ellen, pláne ha tudunk szorítani helyet egy Devolve-nak, mondjuk Thalnos helyére. Ezen kívül pedig az egész nem tesz fel mindent egy lapra. Az Azure Drake és Thalnos laphúzása okán van benne egy kis lehetőség arra, hogy az ember megfordítsa a dolgokat, ha véletlenül elveszne a tempó. Sir Finley pedig magától értetődően egy aggresszív deckhez illő Hero Power megszerzésére szolgál, például Life Tap, vagy Steady Shot.
Aggro Jade Mech Shaman
Deck kód: AAEBAaoIBOAChBegtgKRvAIN7gHvAfkD1AXwB9QP1Q/WD7IUyhb3qgKHvALRvAIA
Itt már minden a sebzésről szól. A kalóz csomag egy sebességi fokozattal feljebb kapcsolt, ha a Charge mechanikát nézzük. A mech verzió wildban hihetetlen jó ellen-pakli a Renopriestekre nézve a Doomhammer irdatlan mennyiségű damage-bevitele miatt. Ezen kívül bekerült a Zap-O-Matic + Powermace kombója, ami, ha csak egy-két körre is fennmarad, akkor annak halálos következményei lehetnek. Végül, ha minden kötél szakad, akkor ott van a Doomhammer + Rockbiter, ami úgy tarkón vág nekifutásból, ráadásul kétszer, hogy még Chuck Norris is csak elismerően bólintana.
Ha átvándorolnátok Wild módba, akkor mindenképpen érdemes tenni egy próbát ezzel a paklival. Kezdésnek, mivel iszonyatosan gyors és kb. pár kör alatt kiderül, hogy megvan-e a meccs, vagy sem. A győzelmi százalékai bőven 50% fölött vannak, ami pozitív (szó szerint -a szerk.). Ha pedig ez sem lenne elég, akkor a Zap-O-Matic "Weeeeeeeeeeeeeeee" felkiáltást bármikor órákig el lehet hallgatni.