Tegnap jelentette be az Astralis, hogy a jövőben is folytatják az együttműködést az Audival.
Még az év elején indult meg az együttműködés az autóipari óriás; az Audi, és a dán szervezet; az Astralis között. Akkor egy három hónapos partnerség keretein belül az Audi Q2-est, a gyártó fiataloknak szánt prémium autóját reklámozták a srácok a #untaggable kampánnyal. A reklám nemcsak, hogy sikeres volt, de népszerű is, hiszen olyan értékeket közvetített, mellyel az e-sporton kívül is sokan tudtak azonosulni a 20-as éveik elején járó fiatalok közül.
"Nekünk a tehetség a legfontosabb!" - bemutatkozik az Audi
Egyre csak jönnek a szponzorok az esportba, legutóbb az Audi szerződött le az Astralis-szal.
Ezen a sikeren felbuzdulva az Astralis tulajdonosa, a RFRSH Entertainment és az Audi Dánia megegyezett abban, hogy hosszabb távon is szeretnének együttműködni. Mindkét fél kiemelte, hogy a közösség pozitív fogadtatása az előző kampánnyal szemben is szerepet játszott ebben, valamint az, hogy az Audi lépése az ELEAGUE Major előtt megnyitotta az utat több, az iparágon kívüli cég számára is az e-sportba.
Azok az értékek, melyeket az Astralis képvisel, fontosak az autógyártónak is: az egészséges életmód, a mozgás, a megfelelő táplálkozás, a mentális higiénia mind ezek közé tartozik. A nyilatkozó digitális menedzsere még hozzátette, hogy "ebben az üzletben meg van a potenciál, hogy fontos szerepet játsszon az Audi Dánia következő kampányaiban és modell bejelentéseiben, hiszen velük az e-sport világát is meg tudjuk majd mozgatni."
Borítókép: HLTV