Zoe finomhangolások, Xin nerf, tárgyak és rúnák változtak a legújabb PBE patch-ben, valamint bemutatták az új Kog'Maw splashartját is. Csapjunk is bele!
Év végére eget rengető változásokat már valószínűleg nem nagyon kapunk, hiszen már csak egy patch van hátra az évből, után pedig még egy jó eséllyel a jövő év elején, mielőtt az LCS és egyéb bajnokságok elindulnának az évben. A legnagyobb kérdőjel az új rúnák mellett természetesen Zoe, akinek az érkezése eléggé megosztotta a játékosokat. Egyrészt nagyon sokan örülnek neki, másrészt vannak, akik a falra másznak tőle, mivel ide-oda ugrál és képes egy törékenyebb karaktert egy Q-val is letakarítani a földről.
5,35-ös támadási sebesség Kog'Maw-val? Úgy tűnik ez is lehetséges -videó
Anno már volt egyszer egy Kog'Maw, aki képes volt átlépni a 2,5-es támadási sebesség álomhatárát. A Lethal Tempoval most több ADC is képes ezt elérni, az eredmény pedig... beszéljen a szavak helyett a videó!
Nézzük tehát, milyen hősök kaptak frissítést ezúttal!
A pilótánál sok minden nem változott, egy korábbi gyengítést csináltak vissza, így 59 helyett 63 lesz az alap AD-ja.
Maokai már korábban is kapott frissítéseket a Q-jára, így azon adatok alapján frissítették újfent. A legújabb verzió szerint 55/100/145/190/235 helyett 65/105/145/185/225-öt fog sebezni a Q.ja.
A dzsungelesek dzsungelese az eddigi PBE adatokhoz képest buffot, az élő szerverekhez képest nerfet kapott, ugyanis 570 lett a kezdő életereje mindkét helyen. Korábban a PBE-n ez 550 volt, míg az élő szervereken 600. Úgy látszik, hogy az 50 HP kicsit sok volt gyengítésnek.
A játék legújabb üdvöskéje nagy port kavart, mivel gyakran úgy érezhetjük, hogy ha betalál az E, akkor szinte fixen meghaltunk. Persze ehhez kell egy jól irányzott Q, amit meg lehet toldani még egy ultival, esetleg Flash-el, és a kilométerekről érkező lövedék azonnal szétszed egy ADC-t. Azt azonban ne felejtsük el, hogy ehhez nagyon sok mindennek kell összejönnie, és vannak ennél idegesítőbb burst mage-ek is, elég ha csak Syndrára gondolunk, akinek elég egy R betűt megnyomnia hasonló sebzésért. Talán emiatt is érezte úgy a Riot, hogy ha minimálisan is, de megnövelik a Q sebzését 40/70/100/130/160-ról 45/75/105/135/165-re.
Az E-jénél csak annyi változott, hogy mostantól csak akkor kapja meg a CD csökkentést, ha az ellenséges hős elaludt, így kissé késleltetik ezt.
A tárgyak terén a Sunfire Cape és az Ornn által fejlesztett változata a Forgefire Cape változott. A Sunfire Cape passzívja változott, ugyanis többet fog sebezni, de mégsem fogja igazán elősegíteni az ösvénytolást, mert bár az égetés 20-ról 25-re növekszik, a minionok és szörnyek ellen az eddigi 100% helyett csak 50%-ot fog sebezni.
A Firgefure cape sebzése is növekszik 25-re, itt pedig az eddigi 200% helyett szintén csak 50%-ot éget a minionokon és szörnyeken.
Rúnák terén a Fleet Footwork továbbra sem muzsikál úgy, ahogy kellene, ezért további buffokat raktak rá. A gyógyulás mértéke eleinte gyengébb, később viszont erősebb lesz, így az eddigi 5-50 helyett 3-60-at fog gyógyítani. Természetesen a minionok ellen továbbra is csak 60%-ban érvényesül ez a hatás. Emellett az bónusz AD-ból kapott plusz gyógyulás mértéke 0,1-ről 0,3-ra növekszik, AP alapján pedig 0,3 helyett 0,4 kapunk. Csökkentették viszont a kritikus találatokból érkező gyógyulás mértékét 100%-ról 40%-ra.
A Phase Rush szintén sok karakternek visszalépés volt, akik szerették a több mozgási sebességet, ez leginkább Aurelion Solnak fájt, hiszen a W-vel önmagában már nem tudja ezt aktiválni. Sajnos ez marad, ahogy volt, mindössze a leírását frissítették, miszerint a 75%-os slow resistance már nem csak közelharci karaktereken működik, hanem mindenkin.
Az új Hextech Kog'Maw pedig megkapta az új splashartját, ami így fog kinézni. Tetszik a rejtett utalás a kulccsal, miszerint sok ilyenre lesz szükségünk, ha szeretnénk őt megszerezni.