Minden, amit eddig tudunk a sivatagos pályáról -Miramar

Minden, amit eddig tudunk a sivatagos pályáról -Miramar

A leakek és az interjúk után ezeket tudjuk az egy hónap múlva megjelenő pályáról.

A sok ruha, fegyver, optimalizációs és egyéb újdonságok mellett, talán az 1.0 legnagyobb durranása az új sivatagos pálya. Eddig nem sokat tudtunk arról, hogy választható lesz-e, vagy random, de egyre inkább úgy néz ki, hogy úgy fog működni, mint az időjárás; azaz teljesen esetleges lesz, hogy éppen hova dob be a játék. Azonban mindez még csak spekuláció, szóval beszéljünk inkább arról, hogy mit tudunk szinte biztosan. A pálya-rajzot már megkaptuk, ami az elején több félrefordítással érkezett.

Megjött a hivatalos sivatagi minimap és négy új fegyvert is kibányásztak nekünk

Lassan már tényleg nem hiszi el az ember, de még mindig jönnek az újdonságok a teljes verzióhoz.

Ezt mostanra javították, és a minimális spanyol nyelvtudással rendelkező játékosoknak nem fog felállni a szőr a hátán, miután meghallanak egy-egy város nevet.

De nézzük is mit tudunk a dél/közép amerikai pályáról.

Nagyon sok város és falu

Ha minden igaz akkor a pálya neve Miramar lesz, és ugyanúgy 8x8 kilométeresre tervezték, mint Erangelt. A legfőbb változást a városok nagysága jelenti; Los Leones például négyszer(!) akkora, mint Yasnaya Polyana. A városok közt pedig sokkal kopárabb és hosszabb utak fognak vezetni. A map sivatagi jellege ellenére igen gazdag növényzettel bír, így lesz hova elbújni szorult helyzetekben.

A városok tényleg hatalmasak

Az említett Los Leones mellet, El Pozo is nagyobb, mint Pochinki, és Torre Ahumada/ El Azahar se tűnik egy két perces loot sétának. Az eddigi képeken is láthattuk, hogy Los Leones nem csak nagyságával fog kitűni, hanem a benne lévő házak is lakótelepi több emeletes épületek. Persze, mellékesen a pálya közepén még látható egy nagy, épület, amiről egyelőre többet nem tudunk, de valószínűleg egy katedrális, vagy valami hasonló lesz. Innentől már csak egy kérdés maradt hátra: mindezt hogy fogja betölteni a gépünk lagg nélkül? Ez legyen az 1.0 meglepetése, de reméljük, hogy erre is gondoltak a készítők, és nem kaptunk egy hatalmas, ámbár használhatatlan várost. Ha minden flottul megy, Los Leones lehet a PUBG történelmének legnagyobb vágóhídja.

Hatalmas kráterek

Az egyik legérdekesebb tulajdonsága a mapnak, azok a hatalmas lyukak, amiben kisebb városok bújnak meg. Kettő ilyenről biztosan tudunk a PC Gamer jelentéséből. A lenti házak biztonságot nyújtanak a játékosoknak, míg fentről simán be lehet látni az egész területet. Ha a végén ideszűkül a kör érdekes harcoknak lehetünk majd szem-, vagy egy házban megbújva fültanúi.

Meglepően sok víz a sivatagban

Annak dacára, hogy egy sivatag pályáról van szó, egészen sok víz van a pálya alján és jobb oldalán is, melyen két kis sziget is található. Az egyik ilyen helyen van például a börtön is, spanyol nevén Complejo Penitenciario. A másik sziget viszont kicsit elhagyatottnak tűnik, és csak egy pici híd köti össze a kettőt, ezen a hídon pedig életveszély lesz közlekedni, hiszen tudjuk, hogy mennyire szeretik a játékosok szét campelni a hidakat. Ez azt is jelenti, hogy a hajók itt is lesznek, és a pletykákból hallott Jet Ski is bekerül.

Az északi katonai bázis új karaktert kap

Persze még mindig sok minden van, amit nem tudunk, de a térképen látszik, hogy teljesen más a military tervrajza, de még senki sem látta játékon belül. Nem tudjuk azt sem, hogy éppen hol lesz a legtöbb loot, vagy jármű spawn, sőt még azt sem nyilvános, hogy pontosan milyen járművek lesznek elérhetőek, de talán nyugodt szívvel mondhatjuk, hogy az új kisbusz benne lesz, hiszen a beharangozó képen sivatagos hátteret láthattunk mögötte.

Természetesen az 1.0-val kapjuk az újdonságot, és reméljük minden úgy fog alakulni, ahogy azt mi és a PUBG Corp. is megálmodta. Addig is maradnak nekünk a képek, és a remény, hogy ezen a pályán végre nem fogunk annyit laggolni, mint Erangel zöldellő szigetén.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!