Újabb hatalmas pénzinjekció az e-sportnak

Újabb hatalmas pénzinjekció az e-sportnak

A Modern Times Group (MTG) egy 30 millió dolláros befektetési alapot hozott létre, hogy segítse a videojátékos és e-sport piac fejlődését Észak-Amerikában és Európában.

A Sports Business International beszámolója szerint, ez a tőke a digitális műsorszolgáltató szélesebb körben való megjelenését szolgálná. A vállalat a következő 3 esztendőben évente nagyjából 5-10 cégben gondolkozik, melyeknek segítséget nyújtana ebből az alapból.

Olyan vállalatokat szeretnének támogatni, akik valamilyen stratégiai értéket képviselnek a következő területeken: online gaming, e-sport, játékközpontú virtuális valóság.

Az MTG nem ismeretlen a videojátékos világban, hiszen 2015-ben felvásárolták az ESL 74%-át.

"A tradícionális piacokon erősebbek vagyunk, mint valaha, hiszen olyan izgalmas tartalmakat gyártunk, amelyek vonzzák a közönséget szinte az összes platformon. Ugyanakkor vezető szerepünk van a globális e-sportban, és ott is ez a cél, hogy lenyűgözzük a játékosok milliárdjait. Az MTG szakterülete a történetmesélés, és azt szeretnénk, hogy mindenütt hallhassák a sztoriainkat. Együttműködéseink a tartalomszolgáltatókkal és forgalmazókkal, valamint a digitális termékeink gyors növekedésén keresztül egyértelműen látszik, hogy szükség van ránk. Ezért is fordítunk még nagyobb figyelmet a gamingre, hogy segítsük a digitális szórakoztatóiparban felnövő következő generációkat." -mondta Jorgen Madsen Lindemann, az MTG elnök-vezérigazgatója.

Nagyszerű látni, hogy egyre többen támogatják világszerte az e-sportok fejlődését. Az ESL az egyik legnagyobb óriás ezen a területet, ezért kíváncsian várjuk, hogy hol landol a következő alkalommal az MTG pénze.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések