Újabb hatalmas pénzinjekció az e-sportnak

Újabb hatalmas pénzinjekció az e-sportnak

A Modern Times Group (MTG) egy 30 millió dolláros befektetési alapot hozott létre, hogy segítse a videojátékos és e-sport piac fejlődését Észak-Amerikában és Európában.

A Sports Business International beszámolója szerint, ez a tőke a digitális műsorszolgáltató szélesebb körben való megjelenését szolgálná. A vállalat a következő 3 esztendőben évente nagyjából 5-10 cégben gondolkozik, melyeknek segítséget nyújtana ebből az alapból.

Olyan vállalatokat szeretnének támogatni, akik valamilyen stratégiai értéket képviselnek a következő területeken: online gaming, e-sport, játékközpontú virtuális valóság.

Az MTG nem ismeretlen a videojátékos világban, hiszen 2015-ben felvásárolták az ESL 74%-át.

"A tradícionális piacokon erősebbek vagyunk, mint valaha, hiszen olyan izgalmas tartalmakat gyártunk, amelyek vonzzák a közönséget szinte az összes platformon. Ugyanakkor vezető szerepünk van a globális e-sportban, és ott is ez a cél, hogy lenyűgözzük a játékosok milliárdjait. Az MTG szakterülete a történetmesélés, és azt szeretnénk, hogy mindenütt hallhassák a sztoriainkat. Együttműködéseink a tartalomszolgáltatókkal és forgalmazókkal, valamint a digitális termékeink gyors növekedésén keresztül egyértelműen látszik, hogy szükség van ránk. Ezért is fordítunk még nagyobb figyelmet a gamingre, hogy segítsük a digitális szórakoztatóiparban felnövő következő generációkat." -mondta Jorgen Madsen Lindemann, az MTG elnök-vezérigazgatója.

Nagyszerű látni, hogy egyre többen támogatják világszerte az e-sportok fejlődését. Az ESL az egyik legnagyobb óriás ezen a területet, ezért kíváncsian várjuk, hogy hol landol a következő alkalommal az MTG pénze.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - A megfelelően szerkesztett szöveg a SEO alapja

A SEO olyan, mint a hosszútávfutás: a célhoz csak lépésről lépésre juthatunk el, továbbá türelem és kitartás szükséges hozzá. Ez egyszerre hangzik jól és rosszul, igaz? Kétségtelen, hogy a keresőoptimalizálás nem a marketingeszközök sprintje, ám ez nem jelenti azt, hogy el kellene vetni ennek az ötletét.