Hol, mennyit és miért sebez a kör? Ebből a guideból megtanulhatsz mindent a kék zónáról.
Elérkeztünk bLYYY-al közösen készített guideunk 3. részéhez, ahol a körről és a viszontagságairól lesz szó.
bLYYY a videóban tényleg mindent megoszt veletek a kék körről és, arról hogy mikor mit kell csinálni. A kör sebzése az egyedüli, ami jobb ha írásban megmarad, hiszen így bármikor vissza tudtok nézni, ha érdekel a kör sebzése.
Fix információk:
- Az első kör sebzése nem változott.
- A 200-800 méter közti sebzés növekedés csak a második körtől indul be.
- A sebzés 200 méternél kezd növekedni.
- 800 méter fölött nem lesz erősebb a sebzés.
- Az, hogy milyen messze vagy a fehér körtől egyáltalán nem számít.
- A növekedés minimális a 4. körnél.
- Ha az ötödik körnél 800 méternél messzebb vagy biztos, hogy meghalsz,
Mivel a negyedik körben 1% a hp veszteség másodpercenként, így innen mérjük a többi kör sebzését is 100 másodperces túlélési idővel:
Első kör: 0.4% HP másodpercenként
Második kör: 0.6% HP másodpercenként
Harmadik kör: 0.8% HP másodpercenként
Negyedik kör: 1% HP másodpercenként
Ötödik kör: 3% HP másodpercenként
Hatodik kör: 5% HP másodpercenként
Hetedik kör: 7% HP másodpercenként
Nyolcadik kör: 12% HP másodpercenként
Sebzés szorzó:
0-200 m: 1x
200 m: 1.03x
300 m: 1.1x
400 m: 1.2x
500 m: 1.25x
600 m: 1.36x
700 m: 1.42x
800 m+: 1.5x
Összegezve tehát, minél messzebb vagy a körtől a végjátékban annál inkább vagy halott ember. Ezzel nem a körben kempelést tették tönkre, hanem csak azokat a játékosokat akadályozták meg, akik elakarták kerülni a harcokat és végig a fehér körön kívül játszottak. A változtatások tehát jók és most már nem csak a sebzéseket tudjátok, de azt is, hogy mikor, mit érdemes csinálni ha beköszön a kék kör. A következő részben az összes jármű tulajdonságát, előnyét és hátrányát fogjuk átvenni. Ha szeretnétek néhány csirkevacsiját is elkapni bLYYY-nak itt követhetik Twitchen, ahol szinte mindennap streamel.