Hirdetés

A 7.24-es patch akkora lett, hogy daruval is alig lehet megemelni!

Nem véletlen a hatalmas méret, hiszen voltak, illetve vannak továbbra is megoldandó gondok a játékon belül, ráadásul pár döntését sem igazán értem a Riotnak.

Hirdetés

Papíron ez lett volna az utolsó patch az évben, de a Riot még megtoldotta eggyel, ami majd karácsonykor jön. Addig is viszont lesz bőven mit megemészteni, számtalan hős frissült, ahogy rúnák is, és új rotáló játékmód is lesz majd az ARURF képében, újdonságként havas pályát fog kapni, ha minden igaz. Mint az köztudott, a rúnák a nagy sikerük ellenére nem mindegyik hősnek jöttek be, így ezeket próbálták egy kicsit ellensúlyozni, hogy életképesnek érezzük őket ebben az új környezetben is.

Itt a 2018-as év legelső frissítése: God Staff Jax kibővítve, hősöket, tárgyakat és rúnákat érintő változtatások -PBE

Huzsi | 17/12/06 08:48 Tegnap már beszámoltunk a 8.1-es frissítés hőskinézetéről, ami nem más lesz, mint a God Staff Jax. Nos, emellett az éjjel érkezett még számos hőst, tárgyat és rúnát érintő változtatás is, vegyük ezeket sorra. Jelenleg még nincs ára a hőskinézetnek, azonban egy előzetes 2,5 perces összefoglaló videó már van róluk.

Mielőtt belevágnánk a közepébe, íme röviden, a legfontosabb dolgok ebben a frissítésben.

Amúgy is elég vaskosra sikerül ez a patch, így nem is húznám tovább a szót, vágjunk is bele!

A csillagkovács sárkány igazán megsínylette a rúnákat, korábban Stormraider's Surge-öt használt, melynek köszönhetően elég jól tudta követni ellenfeleit. A Phase Rush-ról ugyanez már nem mondható el, bár ebben a patch-ben egy kicsit változtatták, arról kicsit később. Még a rúnaváltoztatások mellett is úgy érezték, hogy kell egy kis szeretet még neki, így az ultija CD-jét csökkentették 120/100/80-ról 11/90/70-re.

A zenész támogatónak is segítségre volt szüksége, a gyógyulási készségét növelték 5,4 HP-ról 5 másodpercenként 7,5-re, illetve a csengettyűk gyűjtése 30 helyett 40 manát tölt majd vissza, hogy még inkább megérje őket gyűjteni.

A felső ösvény egyik rettegett splitpushere egykoron a meta egyik legerősebbje volt, de azóta háttérbe szorult. Hogy egy kicsit visszatérjen ismét, a passzívja pajzsát erősítik, 1,5 másodperc helyett 2 másodpercig tart majd, ezt korábban gyengítették, illetve a Q használatát is könnyítik, az erősített támadásra továbbra is 1,5 másodpercet kell várni, viszont az eddig teljes 3 másodperc helyett 3,5 áll majd rendelkezésünkre, hogy a Q második felét is kihasználjuk, sőt, egy külön mutató is segíti ennek nyomon követését.

A noxusi fejszésnek csak a passzívja erősödött, de az elég sok tekintetben, legalábbis sok szám változott. A jelzőnkénti sebzés mértéke, szinttől függően 10-27-ről 13-30-ra növekedett. Ezek alapján 5 jelzőnél 50 és 135 között fog mozogni. Öt jelzőnél megkapja a Noxian Might-ot, ami plusz AD-t jelent neki, amíg valakin ez pörög, ennek a mértéke is módosult. 1-3 szintnél 30 helyet 30/35-40 lesz, 4-6-nál 45/50/55, 7-10-nél 40/50/60/70 helyett 60/65/70/75, 11-13 80/90/100 helyett 85/95/105, és végül 14-18-nál 120/140/160/180/200 helyett 130/155/180/205/230-ra módosul a bónusz AD.

A nemrégiben reworkölt dzsungeles hölgynek a leírása változott leginkább, illetve az ajánlott tárgyak listája is. A passzívja mostantól megfelelően figyelmeztet, ha egy torony lát minket, illetve a W (Allure) magic resist csökkentése arra a támadásra is vonatkozik, ami aktiválja a képességet.

A Kleptomancy első számú használójának Q képességén csökkentik az AD rátát 1,25-ről 1,1-re. Ez fontos lehet, hiszen pont ennek köszönhetően vált életképessé a dzsungelben is nem olyan régen.

Hiába teljesít botrányosan Galio az utóbbi időkben, a passzívjának AP rátáját tovább csökkentik, 0,7-ről 0,5-re. Módosul viszont egy új hatással a W-je, ugyanis kap egy sebzést is Shield Bash néven, mely 20/30/40/50/60 + 0,2 AP-tól 60/90/120/150/180 + 0,6 AP-t fog sebezni az eltalált hősökbe, attól függően, hogy mennyi ideig töltöttük előtte a képességet. Végül az E (Justice Punch) CD-je csökken, 14/13/12/11/10-ről 12/11/10/9/8 másodpercre, így gyakrabban ugorhatunk be célpontjaink mellé, vagy épp menekülhetünk vele.

Ivern szintén azon hősök közé tartozik, aki nem igazán kapott rendes keystone-t az új rúnarendszerben. Hogy egy kicsit megkönnyítsék a dolgát, kevesebb HP-ba fog kerülni a táborok elhozatala. Az eddigi 33% - 11,75% HP költség helyett 25%-8% alap HP-ba fog kerülni, szinttől függően persze.

Jarvan egy kicsit túl sok rivaldafényt kapott mostanság, illetve a VB-n is, hiszen mind topon, mind a dzsungelben jól megállta a helyét akár sebző karakterként, akár tankként. A passzívja emiatt 10% helyett 8%-ot fog sebezni célpontja aktuális HP-ja alapján, míg a Q (Dragon Strike) a későbbi szinteken gyengül leginkább, 80/125/170/215/260 helyett 80/120/160/200/240-et fog ütni.

Karthus nem igazán a meta része most és valószínűleg ezzel sem válik azzá, de azért növelték az ultiján az AP rátát 0,6-ról 0,75-re.

Leona sem szégyenkezhetett mostanság, főleg az Aftershock rúnával párosítva, mely egy tankos supporthoz képest meglepő sebzést adott neki, ráadásul területre. Emiatt pont a W-jét (Eclipse) gyengítették, így a területre osztott sebzése 60/100/140/180/220-ról 40/80/120/160/200-ra csökkent.

Malzahar nem feltétlenül a csapatharcok legnagyobb bajnoka, de egy-egy célpontot elég könnyedén ki tud kapni, főleg 1 v 1-ben, hiszen kevés counterplay van egy Flash ultira, maximum a QSS-ben bízhatunk. Hogy ez kicsit kezelhetőbbé váljon, az ulti sebzését csökkentették 125/225/325 + 1,1 AP-ról 125/200/275 + 0,8 AP-ra.

Maokai még mindig egy megatank, de ahhoz képest a Q-ja elég szép sebzéseket tudott bevinni eddig. Ezt is gyengítették 70/115/160/205/250-ről 65/105/145/185/225-re.

Morgana is próbálja tartani a lépést a változásokkal, Spellvampről már elég régóta nem nagyon beszélhetünk a játékban, így módosult a passzívja, mely eddig 10/15/20 %-ot adott ebből, helyette az okozott sebzést írja, melyből 15/20/25/30/35/40%-ot gyógyul az 1/4/7/10/13/16-os szinteken, viszont csak a hősök, nagy minionok és nagy szörnyek ellen veszi figyelembe. Több manát kap vissza alapból, 8,5-ről 11,5-re vitték ezt fel 5 másodpercenként, valamint a W (Tormented Soil) kapott egy friss hatást, 5% CD-t kap vissza, ha a passzívja érvényesül, vagyis ha több hőst kapunk el, akkor akár többször is megkaphatjuk ezt a csökkentést.

A cikk a következő oldalon folytatódik!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?