A legújabb frissítés nem hozta meg a kívánt eredmény a Riot szerint. Új változtatásokra kell számítanunk a tornyok és a játékmenet kapcsán.
A 7.23-as Leauge of Legends frissítés hozott pár újdonságot a tornyokkal kapcsolatban. Több életet kaptak ugyan, viszont a minionok (amik a huszadik perc után már gyosabban spawn-olnak) jobban is sebzik őket.
A bukott angyal elérte a 60% feletti győzelmi arányt, azonban máris jött a micropatch
Huzsi | 17/12/08 09:31 A 7.23-as frissítés alatt kaptunk információ morzsákat Meddlertől azzal kapcsolatban, hogy Morgana-n és Zyra-n szeretnének úgy változtatni, hogy a középső ösvényen is újból megállják a helyüket. Nos, elérkezett a 7.24-es frissítés és Morgana esetében úgy néz ki, sikerült is a kívánt célt teljesíteni. Talán túlságosan jól is.
Ezek az újdonságok mind arra szolgálnának, hogy megváltoztassák a játék eddig kialakult menetét. Pontosabban, hogy lelassítsák a játék során történő eseményeket. Ezzel a frissítéssel próbálták meg a fejlesztőcsapat a játék, illetve az első torony ledőlésének idejét késleltetni. Ez a változtatás pedig a splitpush karaktereknek is egy kis segítséget jelenthet. Ha képesek a minion hullámot jól manipulálni, akkor azt is meg tudják csinálni, hogy a plusz sebzéssel gyorsabban beüssék a tornyokat, amikor egyedül vannak az ösvényen.
Sajnos ezekből szinte egy változtatás sem hozta meg a kívánt eredményt, a Riot nemrég megjelent posztja szerint. Az első tornyok bedőlésének átlagos ideje csupán hat másodperccel tolódott el, és semmi más. Továbbá, a játékütem illetve a splitpush karakterek népszerűsége sem változott.
"Az első tornyok pusztulásának ideje átlagosan nem igazán változott, ami jó. Viszont, akiknek kedvezni akartunk a frissítéssel, a splitpush karakterek sem jutottak előrébb, akár egy-két másodperccel sem. Tehát nem igazán értük el a célt, talán túl szerényen álltunk a változások elé." -Riot Meddler
Éppen ezért a Riot Games úgy érzi, hogy az eredeti megközelítés nem volt elegendő, ami pedig azt jelentheti, hogy még több változás fog jönni az elkövetkezendő frissítések során a tornyok, a minionok, illetve talán még a splitpush karakterek kapcsán is.
Az is lehetséges, hogy a változtatások működtek ugyan egy picit, viszont valami más ellensúlyozta a mostani frissítést. Példának a Riot azt hozta fel, hogy egyre több support játékos választja a Jégkirálynő érintését, amiből kifolyólag több erős karakter található az alsó ösvényen és kevesebb a peel illetve a cc is. Ebből pedig az következik, hogy több a harc és többen is halnak meg ezek során, ami felgyorsítja a játékmenetet, ezzel felülírva azokat a dolgokat, amikre a mostani változtatások koncentrálni akartak.
A következő frissítés a 7.24B szigorúan a játék egyensúlyára fog koncentrálni, amiből az következik, hogy még több frissítés jöhet majd az új szezon előtt, ami hivatalosan csak január 9-én kezdődik majd el.